Jump to content

22.11.20 Leeds (B)


Simbad

Recommended Posts

leeds_1.gif?itok=d3lp2Uhw Leeds v Arsenalarsenal-1.png?itok=7a6a0zug

Søndag 22. november 17:30, Elland Road

Premier League 9. serierunde

Kampen sendes live på TV2 Sport Premium/TV2 Sport Premium 2/TV2 Sumo

Personlig ønsket lag:

Leno

Bellerin-Holding-Gabriel-Tierney

Partey-Xhaka-Saka

Pepe-Auba-Nelson

Edit: Partey er ute, så Ceballos tar plassen hans ved siden av Xhaka. 

 

 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, sas2002 said:

Ingen Partey som er skadet så sentralt spiller Xhaxa og Ceballos på søndagen. Denne kampen er umulig å spå resultatet på. Trur mest på u.

Umulig å spå? Nope. Vi vinner. 

Leeds spillestil passer oss perfekt. Det er intet annet lag jeg heller ville møtt akkurat nå. 

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Tapapa said:

Umulig å spå? Nope. Vi vinner. 

Leeds spillestil passer oss perfekt. Det er intet annet lag jeg heller ville møtt akkurat nå. 

Ja vi er jo bookmakernes storfavoritt i helga :)

 

Villa hadde sluppet inn 7 mål før de møtte oss. Her møter vi et lag i samme situasjon. Tipper som jeg sier uavgjort

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Ray1955 said:

Kommer til å savne Partey tror jeg - og denne interne slåssinga på trening er ikke bra ( Ceballos - Luiz  ).

En ting er slåssingen , men en annen ting er de som står for disse lekkasjene til pressen. Det er nok av disse konfrontasjonene på treningene , i alle klubber , gjennom en sesong og stort sett ender vel alle disse med shake hands . Stikker nok ikke så dypt når alt kommer til alt. Men , det blir ekstra unødvendig omtale / pressestøy når det kommer ut.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

En ting er slåssingen , men en annen ting er de som står for disse lekkasjene til pressen. Det er nok av disse konfrontasjonene på treningene , i alle klubber , gjennom en sesong og stort sett ender vel alle disse med shake hands . Stikker nok ikke så dypt når alt kommer til alt. Men , det blir ekstra unødvendig omtale / pressestøy når det kommer ut.

Garantert Øzil som lekker:) . Hvorfor får Sokratis spille u23 kamper men ikke Mesut? Begge er i samme situasjon. Er mesut nekta alt bortsett fra trening fra styret?

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, sas2002 said:

Garantert Øzil som lekker:) . Hvorfor får Sokratis spille u23 kamper men ikke Mesut? Begge er i samme situasjon. Er mesut nekta alt bortsett fra trening fra styret?

Har ikke peiling. Vet bare det at Øzil , om han kunne ha spilt  , aldri ville ha nedverdiget seg til å spille for U23 laget.

Link to comment
Share on other sites

To lag som sliter, men jeg ser bare ikke helt hvordan vi skal slå Leeds likevel. Godt over 6 timer siden vi spilte oss til mål i PL, så om ikke Arteta har endret syn i landslagspausen så ser jeg ikke at vi skal få med oss 3 poeng. 1 poeng på bortebane mot Leeds er i utgangspunktet ganske greit, men vi nærmer oss et punkt vi må ha noen 3 poengere for regner med spurs slår city idag  Jose sålangt spist pep

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Gunners68 said:

Vi bare må ha 3 poeng i morgen. Tottenshit er oppe i 2 - 0 nå. Snubler vi i de kampene som kommer nå så er vi hektet av lenge før jul.

Det er nok sannsynlig. Jose har en plan. Arteta har en spesiell plan. Skaper vi lite i morra så etterlyser jeg .......

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

Stresser ikke. Det er en massiv renovasjon av laget og klubben som skjer. Dette vil ta litt tid.. men hvis vi ikke ser en progresjon i løpet av vinteren så kan man kanskje begynne å sette spørsmålstegn. 

Ha litt tålmodighet :) 

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Stefanb said:

Stresser ikke. Det er en massiv renovasjon av laget og klubben som skjer. Dette vil ta litt tid.. men hvis vi ikke ser en progresjon i løpet av vinteren så kan man kanskje begynne å sette spørsmålstegn. 

Ha litt tålmodighet :) 

Gir han ut januar. Selv matteo som er stokk dum spiller bra mot Haaland idag. Jeg definerer ikke en framtid med snakk jeg vil se progress. Bytt Auba med Haaaland i januar hvis ikke Auba putter i morra. Har ikke råd til en ny Øzil 😀

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Gunners68 said:

Har ikke peiling. Vet bare det at Øzil , om han kunne ha spilt  , aldri ville ha nedverdiget seg til å spille for U23 laget.

Det må han pent gjøre dersom han blir beordret til det. Han er under kontrakt og manageren styrer hvem som skal spille hva. I arbeidslivet ellers kan man ikke velge hva man skal gjøre/ikke gjøre hvis man har en bestemt stillingsinstruks. I såfall får man sparken. Mitt tips er vel at han ikke blir tatt ut der heller.

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Bekkern said:

Det må han pent gjøre dersom han blir beordret til det. Han er under kontrakt og manageren styrer hvem som skal spille hva. I arbeidslivet ellers kan man ikke velge hva man skal gjøre/ikke gjøre hvis man har en bestemt stillingsinstruks. I såfall får man sparken. Mitt tips er vel at han ikke blir tatt ut der heller.

Emery ba Øzil  om et lite bidrag defensivt , Bekkern. Da var det over og ut mellom de to. 

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Gunners68 said:

Emery ba Øzil  om et lite bidrag defensivt , Bekkern. Da var det over og ut med mellom de to. 

Utd er forran oss. Fjern straffene og de hadde rykket ned  vi er nr 12 folkens. ARSENAL FOOTBALL CLUB NR 12. Vi må vinne i morra ellers så er forumet hett i morra.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, sas2002 said:

Utd er forran oss. Fjern straffene og de hadde rykket ned  vi er nr 12 folkens. ARSENAL FOOTBALL CLUB NR 12. Vi må vinne i morra ellers så er forumet hett i morra.

Du verden så mange straffer Utd får. Fernandes kan fort bli sesongens topp scorer bare  på straffer 🙂 Kane og Tottenshit er ikke langt bak når det gjelder å få straffer.

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, sas2002 said:

Idag skal Auba i midten med Saka og Pepe/William på kant. Det er en ordre.

Må prøves noe nytt nå. Arteta kan ikke fortsette med Laca fremme og Auba på kant. Håper han har brukt landskamp pausen til å finne løsninger på vårt offensive problem.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...