Jump to content

29.10.20 Dundalk FC (H)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Gunners68 said:

Hvor stor flopp Pepe er gjenstår å se , men det er vel flere gode kandidater. Chamach , Santos , Gervinho , Perez , Squillaci for å nevne noen. Eddie har fått så mange sjanser nå at andre må få prøve seg. Det er championship neste for hans del.

De du nevner der kostet halvparten av det Pepe gjorde tilsammen. Vet at Pepe ikke bestemte prisen selv, og trenger tid på å tilpasse seg, men må snart begynne å prestere. 

Link to comment
Share on other sites

Hurra! Vi leder til pause :D Ingen enorm prestasjon, men vi får betalt for at vi forsøker og forsøker. Willoch illustrerer hvorfor det er viktig med en sentral midtbanespiller som tar dype løp i boksen, og kombinerer med backer/vinger. Hale End-gutta og Elneny styrer showet. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Verminator5 said:

Hurra! Vi leder til pause :D Ingen enorm prestasjon, men vi får betalt for at vi forsøker og forsøker. Willoch illustrerer hvorfor det er viktig med en sentral midtbanespiller som tar dype løp i boksen, og kombinerer med backer/vinger. Hale End-gutta og Elneny styrer showet. 

Det jeg liker med Willock er løpene inni boksen, problemet er at han faller igjennom mot bedre motstand.Han er vel den eneste i troppen som er en Ramsey type og det sier litt hva vi mangler per dags dato. Eleny er god i det han kan best! På tvers😀

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, sas2002 said:

Det jeg liker med Willock er løpene inni boksen, problemet er at han faller igjennom mot bedre motstand.Han er vel den eneste i troppen som er en Ramsey type og det sier litt hva vi mangler per dags dato. Eleny er god i det han kan best! På tvers😀

Enig i din vurdering av Willock. Brukte han som et eksempel på at rollen hans er viktig. Elneny er god på det han skal være god på :) 

Edit: OK putting av Pepe.

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

Ja, Dundalk er ikke noe spesielt godt lag, men med mange reserver/andrevalg i dag synes jeg vi glimtvis får se litt av fotballen Arteta ønsker at vi skal spille. Veldig god kontroll defensivt og til tider mye bevegelse i angrep, samt spillere som tør å utfordre mer enn vi har sett på en stund. Hvis Willock klarer å bli enda litt kjappere til å ta valgene sine, samt enda smartere i bevegelsene sine, kan han bli en ganske god spiller etterhvert. Nelson mangler litt på valgene innenfor og rundt motstanders 16meter, men han er et uromoment med fart, vilje og ferdigheter til å utfordre en mot en. 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Stefanb said:

Likte det jeg så av Nelson og Willock. De få gangene Balogun var involvert etter at han kom inn så han også frisk ut. Vesentlig sterkere i duellspillet enn Eddie.

 

8 hours ago, Simbad said:

Gleder meg veldig til å se mer av Balogun.

Aye! Nelson og Willock mangler litt på beslutninger, og det er ganske naturlig mtp. mengden fotball de har i bena og alder. 

Skulle gjerne sett litt mer tenning i Balogun, men han hadde et par fine involveringer. Tydelig at det er fysikk i gutten. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...