Jump to content

29.10.20 Dundalk FC (H)


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest 

 Arsenal   v   Dundalk FC

Dundalk_0.png?itok=9QYa9jh-
Torsdag 29. oktober 2020, kl. 21:00. Emirates Stadium
Europa League , Gruppespill
Kampen sendes live på TV2 Sport Premium / TV2 Sumo 

Skader(Arsenal.com 24. Oktober): Chambers(Tilbake i full trening), Mari(Forventet tilbake i full trening i løpet av de neste dagene), Martinelli(Forventes å være tilbake i full trening mot slutten av året), Holding(Forventet å være ute i rundt 3 uker). Ingen oppdatering på Luiz enda, men pådro seg en skade mot Leicester og er tvilsom til denne. 

Ser for meg at Arteta prøver å fortsette med en    4-3-3 variant som mot Leicester. 

Vi møter Manure på Old Trafford til søndag og vil trenge Auba og Laca på topp. Spesielt Auba har slitt veldig i det siste, og det er slik jeg ser det en kombinasjon av mange kamper, kort pre-season og at vi muligens har overfokusert litt mye på det defensive. Bellerin er i ferd med å finne tilbake til den offensive høyrebacken han var før skadene begynte å stoppe ham. Et par veldig gode løp mot Leicester og stod bak Aubas mål mot Rapid Wien. Trenger også ham klar til Manurekampen. Heldigvis er denne kampen hjemme, så det blir ikke noen lang reise i midtuka.

Mulig lag:

Leno

Cedric - Mustafi - Gabriel - Niles

Ceballos - Partey - Saka

Pepe - Nketiah - Nelson

 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Simbad said:

Luiz er i følge Arsenal.com ute av denne, men skal testes før kampen på søndag.

Hvis Luiz fortsetter å framstå som Pirlo, så blir han en nøkkelspiller for oss! Fan for en pasningsfot han har til å være en stopper. 

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, bergkampje said:

Dette blir selvfølgelig(?) kalasseier, selv med Nketiah og reservepreget lag. Mulighet for noen unggutter å vise seg frem, mens andre kanskje kan få godfølelsen? 

Vi møter det dårligste laget i EL så vi burde vinne med 3-4 idag men ....

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, bergkampje said:

Dette blir selvfølgelig(?) kalasseier, selv med Nketiah og reservepreget lag. Mulighet for noen unggutter å vise seg frem, mens andre kanskje kan få godfølelsen? 

Noen som husker  kampen mot Østersund på Emirates ??? Det ble kalsseier det 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på den nye informasjonen om at Luiz kanskje også er ute mot Manure, tenker jeg det også kan være lurt å la Gabriel stå over denne.

Kanskje en tremannslinje med:

Cedric - Mustafi - Kola

er veien å gå? Med Niles på ene backen og Saka på andre? 

Eller det kan kanskje  fungere med Kola og Mustafi som midtstopperpar? 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Bekkern said:

Du kan gjerne nevne flere... Enig med deg om Pepe. Billig var han oxo..

Hehe, er nesten så jeg nevner alle utpå her akkuratt nå. Prisen er vel grunnen til at han er 20 årets flopp:P 70M for hva? Ingenting.

Link to comment
Share on other sites

Hvor stor flopp Pepe er gjenstår å se , men det er vel flere gode kandidater. Chamach , Santos , Gervinho , Perez , Squillaci for å nevne noen. Eddie har fått så mange sjanser nå at andre må få prøve seg. Det er championship neste for hans del.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Hvor stor flopp Pepe er gjenstår å se , men det er vel flere gode kandidater. Chamach , Santos , Gervinho , Perez , Squillaci for å nevne noen. Eddie har fått så mange sjanser nå at andre må få prøve seg. Det er championship neste for hans del.

 

Ingen av de du skriver her kosta vel såvidt jeg vet mye over 10m ? Er litt forskjell på 10m og 70m pund...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...