Jump to content

25.10.2020 Leicester City (H)


Stefanb

Recommended Posts

Arsenal v. Leicester City
Søndag 25. oktober 2020, kl. 20:15 på Emirates Stadium
Premier League
Kampen vises direkte på TV2 Sumo

Nyheter rundt laget:

Holding ute, Willian blir sjekket ila. dagen. Ceballos skal være klar. Martinelli, Mari, Chambers, Holding

Hadde det vært opp til meg hadde jeg startet med dette laget i en 4-3-3 (4-1-2-3) formasjon:

Leno
Bellerin - Luiz - Gabriel - Tierney
Partey - Ceballos - Saka
Pepe - Aubameyang - Nelson

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Gunners68 said:

Vi gir bort ballen unødvendig mye og fortsatt mangler det presisjon i pasningene våre.

Jeg syns du som vanlig er litt streng mot våre gutter. Vi møter en klar kandidat til topp-fire og de kommer knapt over midtbanen. Partey ser virkelig robust ut, liker han allerede. 

Link to comment
Share on other sites

Synes vi spiller bra jeg. Litt mer flaks/presisjon i siste tredjedel så leder vi dette til pause. Marginene er ikke helt med oss innenfor Leicesters boks.

Spillemessig er vi best. Luiz og Gabriel viser hvor gode pasningsspillere de er, Xhaka fungerer bedre med to andre midtbanespillere ved siden av seg, Partey posisjonerer seg bra og Ceballos begynner å ta mer over mot slutten av omgangen(etter en treg start). Laca jobber og kjemper veldig bra på topp, Saka er glimtvis glimrende. Eneste er at vi får litt mindre ut av Auba på høyrekanten kontra venstre, men han gjør seg ikke helt bort likevel. 

BTW, forresten elendig dømming på det annullerte målet. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...