Jump to content

22.10.20 Rapid Wien (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 minute ago, Simbad said:

Hvorfor gjør du ikke slikt oftere Elneny? Du har vist at du kan! Herlig stikker til Hector. 

Jeg syns Elneny har vært god hver gang han har spilt denne sesongen. Helt klart blant våre minst dårlige i dag også. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Jeg syns Elneny har vært god hver gang han har spilt denne sesongen. Helt klart blant våre minst dårlige i dag også. 

Veldig enig. Jeg kan se for meg ham og Partey danne et ganske bra midtbanepar på sikt. Elneny er bedre enn veldig mange mener. 

Herlig defensiv jobbing av Saka BTW. 

Link to comment
Share on other sites

Elneny MotM for meg. Han og Partey våre to beste. Spesielt andreomgangen tok de etterhvert totalt over midtbanen. 

Pepe livlig, men sliter med valgene når han nærmer seg motstanders 16meter.

God kamp av Hector etter at han kom innpå. Begynner å finne formen. 

Med unntak av tre episoder(ene fører til Rapids mål), hvor han så ut som Cech med beina, synes jeg Leno gjør en helt ok jobb. (De tre episodene gir trekk fra helhetsinntrykket, forventer bedre av Bernd). 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Vi vinner på bortebane etter å ha ligget under. Elneny og Partey best hos oss. Artetas bytter gjør nok en gang positivt utslag. Flere som fortsatt er et stykke unna de store prestasjonene. Leno får trekk for sine feil i dag. 

Seieren i dag gir oss arbeidsro frem til kampen søndag mot Leicester. Arteta og laget trengte denne seieren. Vi sliter veldig i perioder offensivt , så vi får håpe de knekker den koden snart. Øzil har vel alt sendt sine gratulasjoner til Arteta og laget på Twitter.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Gunners68 said:

Vi vinner på bortebane etter å ha ligget under. Elneny og Partey best hos oss. Artetas bytter gjør nok en gang positivt utslag. Flere som fortsatt er et stykke unna de store prestasjonene. Leno får trekk for sine feil i dag. 

Seieren i dag gir oss arbeidsro frem til kampen søndag mot Leicester. Arteta og laget trengte denne seieren. Vi sliter veldig i perioder offensivt , så vi får håpe de knekker den koden snart. Øzil har vel alt sendt sine gratulasjoner til Arteta og laget på Twitter.

Partey leser spillet helt sykt bra. Han bryter forran før pasninga er spilt😀

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Gunners68 said:

Vi vinner på bortebane etter å ha ligget under. Elneny og Partey best hos oss. Artetas bytter gjør nok en gang positivt utslag. Flere som fortsatt er et stykke unna de store prestasjonene. Leno får trekk for sine feil i dag. 

Seieren i dag gir oss arbeidsro frem til kampen søndag mot Leicester. Arteta og laget trengte denne seieren. Vi sliter veldig i perioder offensivt , så vi får håpe de knekker den koden snart. Øzil har vel alt sendt sine gratulasjoner til Arteta og laget på Twitter.

Enig i din oppsummering. Vil legge til at jeg syns Gabriel gjør mye bra til tider. Luiz får også godkjent i dag. Kampen sett under ett, er vel dette et ørlite ran. Man får ikke stilpoeng i fotball, og sjanser brent er det ingen som bryr seg om. Vi vinner, og det trengte vi. 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, sas2002 said:

2 kamper nå mot tøffere motstand. Da skal Bellerin opp til eksamen. Mot et lag på nivå med norsk liga så avventer jeg dette enda!😀

Rapid Wien er langt bedre enn noe norskt lag. Bellerin har vel fire assists så langt denne sesongen. Er det noen som har flere? 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Verminator5 said:

Rapid Wien er langt bedre enn noe norskt lag. Bellerin har vel fire assists så langt denne sesongen. Er det noen som har flere? 

Bellerin - med flere har en egen evne til å variere veldig mye i sine prestasjoner. Håper Arteta finner nøkkelen som gjør at våre spillere presterer på sitt beste over tid. Bellerin hadde flere fine prestasjoner i dag . La oss håpe at han og flere andre leverer på sitt beste mot Leicester.

Betryggende å se Partey og Gabriel på banen.  De to kommer til å bli viktige for oss. Defensivt ser jeg mer lyst på det en på lange tider. Nå må vi få det til å fungere fremme også. Auba puttet heldigvis i dag.  De to siste kampene i PL har Auba vært nærmest usynlig. La oss håpe det løsner for laget mot Leicester.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...