Jump to content

17.10.20 Manchester City (B)


Simbad

Recommended Posts

Manchester City  crest   Manchester City   v    Arsenal arsenal.png?2016-2017    
Lørdag 17. Oktober 2020, kl 18:30, Etihad Stadium
Premier League, 4. Runde
Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium/TV2 Sport Premium 2 og TV2 Sumo. 

Mulig lag:

Leno

Holding-Luiz-Gabriel

Bellerin-Ceballos-Xhaka-Niles

Willian-Laca-Auba

Personlig håper jeg på Pepe og Elneny for Willian og Xhaka. Har liten tro på at Partey starter allerede nå, men man vet aldri. Da starter han i så tilfelle sammen med Ceballos. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

21 minutes ago, Stefanb said:

Laget jeg håper på:

 

Leno
Holding - Luiz - Gabriel
Bellerin - Partey - Ceballos - Tierney
Pepe - Aubemeyang - Saka

Bytt Partey med Elneny og Tierny med Niles, så ser dette bra ut. Jeg er tålelig fornøyd med uavgjort i denne kampen, men tror vi har en god sjanse til å vinne. Partey trenger nok noen uker med laget før han er klar til å starte. 

 

Ps, det er første gang siden vi kjøpte Xhaka at jeg velger å droppe han fra mitt lag. 

Link to comment
Share on other sites

Det er stor mulighet for at Tierney får spille Man city kampen. Er han i London så er reglene  i PL at han må være i isolasjon i 7 dager og hatt 2 negative tester.

As a result of all of the above, Tierney’s availability ahead of the Gunners’ trip to Manchester City is now in doubt but McNicholas seems to think the Premier League club may yet find a way around the protocols in order to use the player this coming weekend, here is what he had to say:"There is a difference, isn’t there, in the interpretation of how long you need to isolate between the SFA and the Premier League. I think – and it’s only a hunch – that Arsenal will manage to get around it, just because if the Premier League rules say he only has to isolate for a week, then I guess they are the rules, whatever the SFA say.”

Link to comment
Share on other sites

Ok. Vel, jeg har ingen anelse om hvor troverdig McNicholas er. Veldig merkelig at så å si alle andre kilder sier han er ute, og ikke har fått med seg disse forskjellene i reglene som McNicholas nevner. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Simbad said:

Ok. Vel, jeg har ingen anelse om hvor troverdig McNicholas er. Veldig merkelig at så å si alle andre kilder sier han er ute, og ikke har fått med seg disse forskjellene i reglene som McNicholas nevner. 

Forstår det sånn at hvis han hadde reist rett til London så hadde han fått bare 7 dagers karantene som er reglene i england mens i Skottland er det 14 dager karantene. 

Forstår ikke helt disse reglene. Armstrong hadde positiv covid 19 test og må isoleres i 10 dager, mens Tierney har hatt 3 negative tester nå og må sone 14 dager. Han har fulgt reglene og satt 2,8 m fra Armstrong når de var isammen og spilte playstation.

Når en ser på Ronaldo og Portugal der Ronaldo har covid 19, der de satt tett i tett og spiste middag i 2 timer i sammen. Ronaldo må i karantene som er forståelig, mens resten av laget ikke må i karantene. De forskjellige reglene gir ikke mening i mitt hode.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener alt av landslagsfotball burde vært utsatt/kansellert i denne perioden. En ting at smittefaren allerede eksisterer med 'vanlig' klubbfotball, men den blir ganske mye høyere når spillere fra forskjellige klubblag skal reise så mye rundt for både å ha kontakt med spillere de vanligvis ikke ville hatt kontakt med(uten landslagspause) og andre trenere, fysioer, leger osv. 

Armstrong får 'bare' 10 dager, fordi han allerede har testet positivt. De to andre (Tierney, Christie) hadde ikke testet positivt, men hadde vært nær en som var bevist smittet. Her handler det om mulig inkubasjonstid vil jeg tro. 

Link to comment
Share on other sites

Kevin bekreftet ute for City. Det gir oss en mulighet. Klarer vi å ri av den første halvtimen så trur jeg vi kan klare et bra resultat.. Toppnivået til City på sitt beste er skyhøyt så vi trenger å være kompakte og slå kontra som Vardy sist. . Fornøyd med U

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Gunners68 said:

Partey på benk. Hadde håpet på at han startet.

Forståelig at han ikke starter. Holding vær så snill ikke noe hjerneblødning idag. Vi må tørre å spille ball. Idag kan vi ta en nytt steg. Slå en topp 6 klubb borte.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...