Jump to content

04.10.20 Sheffield United (H)


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Sheffield United   Sheffield United    crest
Søndag 4. oktober 2020, kl. 15:00. Emirates Stadium
Premier League, 4. serierunde.
Kampen sendes live på TV2 Sport Premium / TV2 Sumo 

Laget jeg håper på:

Leno

Holding - Luiz - Gabriel

Niles - Ceballos - Xhaka - Tierney

Saka - Laca - Auba

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg endrer laget jeg håper på starter, og håper Elneny starter sammen med Ceballos på midten. Xhaka har vært skuffende i de siste kampene og kan trenge et par kamper på benken. Samme med Bellerin. Jeg forventer mer av to spillere som har vært såpass lenge i klubben nå.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Jeg endrer laget jeg håper på starter, og håper Elneny starter sammen med Ceballos på midten. Xhaka har vært skuffende i de siste kampene og kan trenge et par kamper på benken. Samme med Bellerin. Jeg forventer mer av to spillere som har vært såpass lenge i klubben nå.

Vi kan ikke forvente så mye mer fra Bellerin. Han er ikke bedre. Xhaxa kan hviles ja.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tony said:

For en opptur West Ham har fått etter at Moyes fikk covid 19 og måtte i karantene. 4-0 mot Wolves og 3-1 foreløbig mot Leicester. Seieren vi fikk mot de ser enda sterkere ut nå.

Jepp. De utklasser Leicester, som nylig utklasset Man City. Vi slo dem, på en dårlig dag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker veldig godt at Arteta virker å følge sitt eget prinsipp. Om at hvis du jobber hardt og presterer på trening, så får du sjanser fra start. 

Ingen som har 'klippekort'. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...