Jump to content

01.10.2020 Liverpool (B) Carabao Cup


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Just now, Stefanb said:

De som har drevet av å snakket dritt om Leno. Ta den!

 

Alt JEG sa var at han er fæl med å legge ballen i farlig territorium.

Helt klart banens beste i dag.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

 

Alt JEG sa var at han er fæl med å legge ballen i farlig territorium.

Helt klart banens beste i dag.

Var mye piss i de første kampene etter at vi solgte Martinez og flere har klaget på at vi solgte feil keeper. Mer det jeg tenkte på ;) 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Verminator5 said:

Arteta 3 - 1 Klopp!

AMN trenger snart en trillebår til de store ballene sine. 

Arteta 3 - 1 Klopp er sykt imponerende. 
 

digger AMN (selv om han stort sett gjorde alle feil man kunne gjøre i løpet av de få minuttene han spilte

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Stefanb said:

Var mye piss i de første kampene etter at vi solgte Martinez og flere har klaget på at vi solgte feil keeper. Mer det jeg tenkte på ;) 

Jeg tror fortsatt vi solgte feil keeper. Det betyr ikke at Leno er dårlig, 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Stefanb said:

De som har drevet av å snakket dritt om Leno. Ta den!

Enig. Rette keeperen blei solgt.

Husk på at nå når Martinez har stått godt i mål har det ikke vært publikum. Blir spennende å følge med om han er like god når publikum er på plass. Om nervene er på plass.

Link to comment
Share on other sites

Samme om det er den rette eller feil keeper som ble solgt. Martinez er solgt og Leno ble. 
begge er gode keepere og vi har ikke økonomi til å beholde begge.  
 

håper Martinez fortsetter den gode starten i Anton Villa - men at Leno lykkes er langt viktigere for meg

Edited by Ben Elfen
Link to comment
Share on other sites

Leno er en fantastisk skuddstopper, men kan bli bedre på hvor han dytter ballen videre i enkelte situasjoner. Som offensiv keeper er han en av de beste i ligaen. Alle keepere har svakheter, men måten vi bygger opp rundt ham med hodesterke stoppere er jo for å hjelpe ham litt. 

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Simbad said:

Leno er en fantastisk skuddstopper, men kan bli bedre på hvor han dytter ballen videre i enkelte situasjoner. Som offensiv keeper er han en av de beste i ligaen. Alle keepere har svakheter, men måten vi bygger opp rundt ham med hodesterke stoppere er jo for å hjelpe ham litt. 

Enig i at han er en superb skuddstopper. Synes også han er unik i en mot en situasjoner og veldig rask til å komme ut av feltet. I tillegg til at han er trygg med ballen i beina. 
 

hans svakheter er St han gir for mange returer, og for dårlig rekkevidde (og treffprosent) på de lengre klareringene. 
 

men alt i alt en fantastisk keeper og jeg er glad for at han spiller for Arsenal

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...