Jump to content

23.09.20 Leicester (B) Carabao Cup


Simbad

Recommended Posts

Leicester City    crest   Leicester City    v    Arsenal arsenal.png?2016-2017    
Onsdag 23. september 2020, kl 20:45, King Power Stadium
Carabao Cup
Kampen vises direkte på Viasport 1 / Viaplay

Luiz fikk et innhopp i dag, og er klar igjen til denne. Det blir nok noen endringer, men med tanke på Artetas tidligere antydninger tror jeg ikke dette blir kun unggutter/reserver selv om vi møter Pool på Anfield mandag 28.

Mitt forslag til lag:

Macey

Holding - Luiz - Gabriel

Cedric - Ceballos - Elneny - Saka

Pepe - Laca - Aubameyang

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

9 minutes ago, Simbad said:

Leicester City    crest   Leicester City    v    Arsenal arsenal.png?2016-2017    
Onsdag 23. september 2020, kl 20:45, King Power Stadium
Carabao Cup
Kampen vises direkte på Viasport 1 / Viaplay

Luiz fikk et innhopp i dag, og er klar igjen til denne. Det blir nok noen endringer, men med tanke på Artetas tidligere antydninger tror jeg ikke dette blir kun unggutter/reserver selv om vi møter Pool på Anfield mandag 28.

Mitt forslag til lag:

Macey

Holding - Luiz - Gabriel

Cedric - Ceballos - Elneny - Saka

Pepe - Laca - Aubameyang

Ganske sikker på at følge de spillere spiller: 

Komasimac, AMN, Nketiah, Saliba, Willock. 

Link to comment
Share on other sites

Lurer på om dette laget kan klare å slå Leicester i morgen:

Runarsson

Saliba-Luiz-Gabriel

Cedric-Willock-Guendouzi-Niles

Nelson-Nketiah-Saka

Ikke det at jeg tror laget blir seende slik ut, men hadde vært spennende å se Saliba og om Guendouzi er klar for å sloss om en plass. Samme med Nelson, nå med Willian og Pepe foran seg i køen. 

Link to comment
Share on other sites

Vi får se. Hvis Guendouzi ikke er med i kamptroppen mot Leicester er han nok sannsynligvis på vei bort. 

Edit: i følge goal har Guendouzi ikke bedt om transfer, men det skal ha vært falske rykter L'Equipe har plukket opp fra twitter. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad jeg ikke er i Artetas sko med tanke på valg av lag i dag. Det er vanskelige valg å ta.

*vi møtet Pool til mandag borte

*han har tidligere uttalt at vi bør gå for pokaler i alle turneringer vi er i(ikke ordrett) 

*vi har mange spillere ute med skade(Cedric, Sokratis, Mustafi, Martinelli, Chambers, Smith-Rowe, Mari) 

*noen få spillere er tilbake/på vei tilbake fra småskader(Luiz, Tierney)

*Det er flere spillere som banker på døra til førsteelleveren

*Hvem av Guendouzi, Özil og Torreira bør få starte denne? Har Guendouzi og Özil jobbet hardt nok på trening? Er Torreira på vei bort? 

*Vi har fått en ny keeper, er han klar? Er Macey klar til å ta steget opp? 

Det er sikkert flere valg å ta, men disse faktorene er de jeg ser for meg gjør valga mest vanskelige. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Simbad said:

Jeg er glad jeg ikke er i Artetas sko med tanke på valg av lag i dag. Det er vanskelige valg å ta.

*vi møtet Pool til mandag borte

*han har tidligere uttalt at vi bør gå for pokaler i alle turneringer vi er i(ikke ordrett) 

*vi har mange spillere ute med skade(Cedric, Sokratis, Mustafi, Martinelli, Chambers, Smith-Rowe, Mari) 

*noen få spillere er tilbake/på vei tilbake fra småskader(Luiz, Tierney)

*Det er flere spillere som banker på døra til førsteelleveren

*Hvem av Guendouzi, Özil og Torreira bør få starte denne? Har Guendouzi og Özil jobbet hardt nok på trening? Er Torreira på vei bort? 

*Vi har fått en ny keeper, er han klar? Er Macey klar til å ta steget opp? 

Det er sikkert flere valg å ta, men disse faktorene er de jeg ser for meg gjør valga mest vanskelige. 

Jeg vil ha ungt, samt spillere som trenger kamptrening, minus Torreira fordi jeg tror han er veldig nær en overgang bort. Han må ikke bli skadet. 

Gleder meg til å se Saliba, Guendouzi og Özil spille i kveld. 

Link to comment
Share on other sites

Leno
Saliba - Luiz - Gabriel/Kolasinac*
Niles - Willock - Elneny - Kolasinac/Saka*
Pepe - Nketiah - Saka/Nelson*

Hvis Kolasinac starter som enten venstrestopper eller wingback ønsker jeg Saka som wingback eller venstrekant. Hvis Kolasinac er benket så håper jeg på Saka som vingback med Nelson på venstrekant.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper vi får en kamp hvor spillerne som banker på førstelagsdøra viser oss at Arteta vil få mange harde valg fremover. Da tenker jeg spesielt på Pepe, Saliba, Guendouzi/Özil (hvis de starter), Willock, Nelson og Saka/Niles. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Blir spennende å se Elneny og Willock sammen i det minste. Kola har et inntrykk å rette opp etter forrige kamp, Nelson, Saka, Niles og Pepe har noe å bevise.

Synes det er merkelig at både Holding og Luiz starter, men dette betyr nok at Gabriel er 'bankers' mot Pool. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Bekkern said:

Helt latterlig at ikke Øzil får sjansen i kveld!! Spennende å se om midtbanen presterer i dag..

Har ikke gjort det bra nok på trening vil jeg tro. Arteta har vært ganske klar på at ALLE vil starte med blanke ark så lenge de har riktig innstilling.

Dermed er ikke Özil og Guendouzi med. Det som hadde vært latterlig er om Özil hadde fått spille hvis han ga blanke faen f.eks.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Har ikke gjort det bra nok på trening vil jeg tro. Arteta har vært ganske klar på at ALLE vil starte med blanke ark så lenge de har riktig innstilling.

Dermed er ikke Özil og Guendouzi med. Det som hadde vært latterlig er om Özil hadde fått spille hvis han ga blanke faen f.eks.

Kan være slik som du skriver, men det har vi null forutsetninger for å si sikkert. Guendouzi har vi litt mer å si på da han oppfører seg som en drittunge på/utenfor banen, og det har vi både sett/hørt. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Bekkern said:

Kan være slik som du skriver, men det har vi null forutsetninger for å si sikkert. Guendouzi har vi litt mer å si på da han oppfører seg som en drittunge på/utenfor banen, og det har vi både sett/hørt. 

Velger å tro at Arteta velger de spillerne han mener fortjener å starte og gir klubben en best mulighet for seier etter de prestasjonene han ser på treningsfeltet og dedikasjonen de viser.

Özil har i mine øyne vist null interesse for fotball siden Emery tok over egentlig. Også på slutten av Wenger sitt regime så virket han langt ifra motivert..

Link to comment
Share on other sites

Arteta bygger lag for fremtiden og han har sine planer om hvem som skal få være med videre. Han vet hvem som ikke holder den standaren som kreves for å bli et topp lag. Øzil er over toppen. Han har prestert ok etter  at Arteta kom til Arsenal , men han er en skygge av seg selv i forhold til tidligere prestasjoner. 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Velger å tro at Arteta velger de spillerne han mener fortjener å starte og gir klubben en best mulighet for seier etter de prestasjonene han ser på treningsfeltet og dedikasjonen de viser.

Özil har i mine øyne vist null interesse for fotball siden Emery tok over egentlig. Også på slutten av Wenger sitt regime så virket han langt ifra motivert..

Håpløst det som skjer nå uansett hva som er årsak og grunn. Vi får håpe vi får tak i noen kreative midtbanespillere som klarer å slå stikkere når vi møter lag som ligger på 25 meter. Det vi så mot West Ham var pinlig. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...