Jump to content

19.09.20 West Ham (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Just now, Gunners68 said:

Det vi trenger minst nå er en spiller som ser ut som han er mett av dage når det gjelder å spille fotball.

 

Det vet jo vi svært lite om han er, har jo ikke sett han på 3 år :D

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Ray1955 said:

Kanskje vi trodde vi var et topplag fordi vi slo Fulham - sannhetens øyeblikk dette.

Kanskje vi trodde vi er et topplag fordi vi har slått Chelsea, City og Liverpool, samt vunnet troféer slik topplag gjør. 
 

Ceballos er en svært god spiller men han stopper ofte flyten i angrepene ved at han skal holde for lenge på ballen  det plager vettet ut av meg

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Ben Elfen said:

Kanskje vi trodde vi er et topplag fordi vi har slått Chelsea, City og Liverpool, samt vunnet troféer slik topplag gjør. 
 

Ceballos er en svært god spiller men han stopper ofte flyten i angrepene ved at han skal holde for lenge på ballen  det plager vettet ut av meg

 

Ja det blir mange touch på Ceballos. Ikke helt ulik Arteta selv, i hans tid som spiller. Det er til å bli gal av. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Verminator5 said:

Minner meg om når du mente Mark Noble ville heve midtbanen vår. Eller når du mente at Carlton Coke ville skyte oss til ligagull.

Noble i den perioden står jeg fortsatt for at var en veldig undervurdert spiller. Ville ha Cole fordi han hadde potensiale til å ta steget opp. Skyte oss til ligagull kan jeg aldri huske å ha sagt gitt.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Ja det blir mange touch på Ceballos. Ikke helt ulik Arteta selv, i hans tid som spiller. Det er til å bli gal av. 

 

Er jo også det vi veldig ofte klaget på Cazorla for at han holdt litt for lenge på ball veldig ofte.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Ben Elfen said:

Kanskje vi trodde vi er et topplag fordi vi har slått Chelsea, City og Liverpool, samt vunnet troféer slik topplag gjør. 
 

Ceballos er en svært god spiller men han stopper ofte flyten i angrepene ved at han skal holde for lenge på ballen  det plager vettet ut av meg

 

Mulig det - men ser ikke sånn ut nå eller ?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Godt poeng! Det er ofte et symptom på dårlige bevegelser. 
 

Og der scorer Eddie!! Nå skal det spises negler de neste ti minuttene.

Stemmer nok det, er nok også veldig typisk spansk.

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Stemmer nok det, er nok også veldig typisk spansk.

 

Ceballos kunne godt spilt langt mer på en-touch, men som Xhaka så går det dessverre litt tregt. Er så mange gode overgangsmuligheter som stopper opp på midtbanen vår fordi Ceballos og Xhaka begge to liker å kjæle med ballen et touch eller to for mye. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...