Jump to content

19.09.20 West Ham (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ikke det at Ceballos har vært veldig god i dag, men Xhaka har faktisk vært ganske grusom. Flere grusomme feilpasninger (en rett i brystet på en WH spiller på 16-meteren blant annet). 

Dette er hvorfor jeg mener at Partey er en prioritering. Midtbanen vår er svak..

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Ikke det at Ceballos har vært veldig god i dag, men Xhaka har faktisk vært ganske grusom. Flere grusomme feilpasninger (en rett i brystet på en WH spiller på 16-meteren blant annet). 

Dette er hvorfor jeg mener at Partey er en prioritering. Midtbanen vår er svak..

Bytt Ceballos med Elneny, så vil du se at midtbanen ikke er svak. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

Bytt Ceballos med Elneny, så vil du se at midtbanen ikke er svak. 

Jo det er den. Seriøst Tapapa.. Elneny er en grei spiller, men hvis du tror han er verdensklasse eller noe i den duren så begynner jeg å lure. Det er en grunn til at han benkes for Ceballos i dag. Det er en grunn til at han ikke spilte noe særlig under Wenger og at han har spilt i Tyrkia det siste året.

Minner meg om når du mente Jenkinson var ligaens beste høyreback.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Nytt Ceballos med Elneny, så vil du se at midtbanen ikke er svak. 

Tror vi skal vente til at alle kampene ut oktober er spilt før vi skal sette en dom over hvor god  midtbanen vår er. Akkurat for øyeblikket er vi heldige som ikke ligger under mot West Ham. Hvis alt i Arsenal står og faller på Elneny så er det rart ikke Barca har kjøpt han.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...