Jump to content

12.09.20 Fulham (B)


Simbad

Recommended Posts

Fulham Fulham  crest    v  arsenal.png?2016-2017    Arsenal
Lørdag 12. september 2020, kl. 13:30. Craven Cottage
Premier League, 1. serierunde 

Kampen vises direkte på Tv2 Sport Premium, Premium 2 og Sumo

Luiz(nakke), Smith-Rowe(skulder), Sokratis(legg), Chambers(kne), Mari(ankel), Martinelli(kne), Mustafi(Hamstring) er alle ute. Gabriel har ikke fått mange ukene med trening så tror Saliba starter foran ham. Usikkert om Willian starter eller om Özil foretrekkes i denne. Står også mellom Saka og Pepe på høyrekanten, om ikke Auba flyttes frem og Saka tar plassen på kanten. Nketiah er i form om dagen med nylig hattrick for England U-23.

Avslutningen på forrige sesong gjør at jeg pr dags dato setter Martinez foran Leno. Også usikkert om Arteta velger 4 bak med en gang, eller om han går for 3 bak slik vi avsluttet forrige sesong. 

Martinez
Bellerin - Saliba - Holding - Tierney
Ceballos - Xhaka
Pepe - Willian/Özil - Auba
Nketiah

 

 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Noen usikkerhets momenter er det med laget til kampen i morgen , som skissert over her av Simbad. Starter Leno , så er vel det et godt tegn på at Martinez nærmer seg Aston Villa. Som sagt i en annen tråd tidligere idag så syntes jeg Martinez fortjener å starte. Han har vært en av flere som virkelig viste seg frem når det trengtes i sesong avslutningen.

Realistisk pessimist som jeg er så har jeg tidligere vært veldig nervøs for bortekampene våre. Sesong avslutningen under Arteta var meget god også på bortebane. I morgen vinner vi borte mot Fulham 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Leno - Holding, Gabriel, Tierney - Bellerin, Elneny, Xhaka, Maitland-Niles - Willian, Lacazette, Aubameyang.

 

2 debuter, og en "halvdebut" i form av Elneny.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ray1955 said:

Ingen Martinez og ingen Øzil på benken.

Martinez er på vei ut av klubben . Øzil ????????????? Her om dagen var han klar til innsats. Men , som Arteta sa : Løper du så spiller du. Jeg liker meget godt at det nå settes krav til spillerne.

Link to comment
Share on other sites

Arteta fortsetter med 3 bak. Ikke altfor overraskende. Men litt overrasket over at Gabriel får prøve seg før Saliba med mye mindre tid med laget selv om han er noen år eldre. Spennende uansett. Spennende med Elneny og Willian fra start. Virker som at Arteta liker hva Elneny tilfører laget. 

Det ser ut som at Martinez nå er på vei ut. Synd, men forståelig.

Laca må ha gjort det bra på trening, siden Nketiah har vist god form for U-23 landslaget og i treningskamper. Uansett en fin joker å sette innpå hvis vi sliter med å trenge gjennom. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...