Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2020


Stefanb

Recommended Posts

Har nettopp lest meg opp  på ryktebørsene i England og det rører seg der 🙂 AMN er på vei mot en Spurs overgang. Laca er på vei til Atletico M. Elneny er på vei til en annen tyrkisk klubb. 

Coutinho er enig med oss om en låneavtale. Willian vil signere for oss. Partey er på vei til oss . Vi forhandler også med Gabriel . Styret er i forhandlinger med Øzil  om en avslutning på samarbeidet.

Ellers så er det vel en 10 - 15 spillere vi skal være interessert i 🙂 Ser iallefall ut til at vi skal klare å stille lag når den nye sesongen starter 🙂 

 

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Leser at Lille har problem med ffp. Har gått med underskudd de 3-4 siste åra. Noe som gjør at de bare får lov til å registrere 22 spillere til CL. Noe som gjør at de er noe motvillig til å selge de beste spillerne. Så vi får se hva som skjer med Gabriel. 

 

Link to comment
Share on other sites

Øzil slippes kjøpes fri fra kontrakten og ender opp i Tyrkia over sommeren. Willam er tiltenkt en samme rolle som Øzil hadde og bekreftes på fredag sies det. Bytt Torreira med mellomlegg med Partey så blir jeg fra negativ realist til håpefull når vi setter igang sesongen i sept.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Simbad said:

Hvis ikke han snart får svart, står han nok i fare for å miste jobben han også 👹

Han mista jobben. Det er oppsigelser på gunners.no sitt forum. Årsak for mye positivitet iløpet av de siste årene. 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, sas2002 said:

Han mista jobben. Det er oppsigelser på gunners.no sitt forum. Årsak for mye positivitet iløpet av de siste årene. 

Du er bare rutinert spiller, så du kan ikke drive på å sparke folk! 👺

Link to comment
Share on other sites

Diawara har blitt linket til oss omtrent hvert vindu de siste 3-4 årene. Han har talent, men er ekstremt opp og ned. Har nå blitt 23 år gammel, men er ikke noe bedre enn når han var 18 år. Napoli klarte ikke å få noe mer ut av han. Samme nå med Roma.

Jeg vil heller ha penger for Torreira enn Diawara og spille Maitland-Niles på midten hvis jeg måtte velge en av de to. Partey er milevis foran Diawara.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Diawara har blitt linket til oss omtrent hvert vindu de siste 3-4 årene. Han har talent, men er ekstremt opp og ned. Har nå blitt 23 år gammel, men er ikke noe bedre enn når han var 18 år. Napoli klarte ikke å få noe mer ut av han. Samme nå med Roma.

Jeg vil heller ha penger for Torreira enn Diawara og spille Maitland-Niles på midten hvis jeg måtte velge en av de to. Partey er milevis foran Diawara.

Sorry Stefanb er uenig med deg. Har sett noen kamper han har spilt i år. Han har imponert meg i alle kampene æ har sett han. Synes han er mye bedre enn Torreira.  Enig med deg at Partey er bedre. Men æ tror det er en spiller Arteta kan få mye ut av.

Link to comment
Share on other sites

Rykter også om at Juventus er kommet på banen vedrørende Partey. Når vi forhåpentligvis får fingern ut og får solgt noen av våre så har de fleste alt funnet seg en ny klubb. Er vel Laca , Matteo og Torreira som vi kan forvente mest interesse for , samt AMN. 

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Tony said:

Sorry Stefanb er uenig med deg. Har sett noen kamper han har spilt i år. Han har imponert meg i alle kampene æ har sett han. Synes han er mye bedre enn Torreira.  Enig med deg at Partey er bedre. Men æ tror det er en spiller Arteta kan få mye ut av.

Lov å være uenig Tony. :)  Jeg har vel sett han spille omtrentlig 30 ganger de siste 3 årene. 

Personlig syntes jeg han var en veldig spennende (er også det til tider ennå) når han først kom til Napoli. Han har god teknikk og et driv som kanskje ikke alle har i form av den teknikken og fysikken, men han har slitt med å etablere seg på et stabilt nivå. Ved siden av dette har han også hatt problemer med kneet (menisk skade 2 ganger), så dette har også sikkert bidratt til at han ikke har utviklet seg som ønsket.

Han er nok en spiller som kanskje fint passer inn i Premier League mtp. fysikken og teknikken, men jeg er usikker på om tempoet er noe han vil takle med det første. Han har spilt i Serie A hele sin karriere, og har aldri vært den spilleren som har dratt opp tempoet jevnlig. Dog har han hatt noen gode kamper i Europa opp igjennom årene, men Roma sine supportere ser på det som en forsterkning om de får inn Torreira for han. De fleste ønsker å beholde han og skaffe Torreira samtidig, men er villige til å bytte de. Dog passer kanskje Torreira bedre inn i måten de spiller på og Diawara bedre for oss.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

Lov å være uenig Tony. :)  Jeg har vel sett han spille omtrentlig 30 ganger de siste 3 årene. 

Personlig syntes jeg han var en veldig spennende (er også det til tider ennå) når han først kom til Napoli. Han har god teknikk og et driv som kanskje ikke alle har i form av den teknikken og fysikken, men han har slitt med å etablere seg på et stabilt nivå. Ved siden av dette har han også hatt problemer med kneet (menisk skade 2 ganger), så dette har også sikkert bidratt til at han ikke har utviklet seg som ønsket.

Han er nok en spiller som kanskje fint passer inn i Premier League mtp. fysikken og teknikken, men jeg er usikker på om tempoet er noe han vil takle med det første. Han har spilt i Serie A hele sin karriere, og har aldri vært den spilleren som har dratt opp tempoet jevnlig. Dog har han hatt noen gode kamper i Europa opp igjennom årene, men Roma sine supportere ser på det som en forsterkning om de får inn Torreira for han. De fleste ønsker å beholde han og skaffe Torreira samtidig, men er villige til å bytte de. Dog passer kanskje Torreira bedre inn i måten de spiller på og Diawara bedre for oss.

Vi er jo ganske enig. Veldig go spiller som mangler lederegenskaper. Mangler litt presence. Har potensiale. 

Link to comment
Share on other sites

Diawara er bedre teknisk enn Partey. Han kan passere spillere og han er god til å distrubere ballen. Det han mangler er tilstedeværelse som Partey, Kante og andre gode dm har. Men med måten Arteta coacher spillerene på tror jeg det kan ordnes.  Se hva Arteta har fått til med Niles. Vet at han har hatt problemer med kneet, men det virker som er ordnet. Hvis ikke kommer han vel ikke gjennom medisinsk test.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Tony said:

Diawara er bedre teknisk enn Partey. Han kan passere spillere og han er god til å distrubere ballen. Det han mangler er tilstedeværelse som Partey, Kante og andre gode dm har. Men med måten Arteta coacher spillerene på tror jeg det kan ordnes.  Se hva Arteta har fått til med Niles. Vet at han har hatt problemer med kneet, men det virker som er ordnet. Hvis ikke kommer han vel ikke gjennom medisinsk test.

Ikke enig i at han er bedre teknisk enn Partey. Partey er også flinkere til å forsere ledd enn det Diawara er. For å ikke snakke om at han er langt mer dynamisk og atletisk der Diawara er mer stiv og statisk.

Diawara er en mer progressiv pasningsspiller, men bortsett fra det er Partey overlegen med klar margin i mine øyne.

Diawara ville kommet inn som rotasjon med håp om å ta et par steg opp, mens Partey er en klar starter. Det er mer enn et godt stykke mellom de to.

Edit: 

Diawara kan for øvrig være en spiller som potensielt kan ta over for Xhaka på sikt, men han og Partey er ganske forskjellige spillere 😊

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

Hvem andre fra Brazil kan vi hente nå? Blir hvertfall ikke Coutinho no. Selge spillere er prioriteringene Edu må gjøre nå ,men ingen vil ta over lønnslukene til Eleny,Sokrates og co.

Willian sørger nok for at Nellson forsvinner ut på lån eller selges nå.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...