Jump to content

01.08.20 FA-cupfinale Arsenal-Chelsea (N)


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Chelsea   Chelsea  crest
Lørdag 01. August 2020 kl. 18:30. Wembley

 

FA-cupfinale 
Vises på Viasat 4
 
Skader: Leno, Mustafi, Mari, Martinelli og Chambers er uaktuelle. Bellerin ble hvilt på søndag, men bør være klar igjen til denne. 
 
Mulig lagoppstilling:
Martinez
Holding-Luiz-Kola
Bellerin-Ceballos-Xhaka-Tierney
Saka-Laca-Auba
 
COYG! 
Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Simbad ordner opp i Polljens fravær. Det er bra.

1 hour ago, Tapapa said:

Godt jobba Simbad! Vi vinner lett, men Giroud scorer mot oss igjen. 

Vil ikke se flere Giroud mål mot oss. Vil ikke se noen andre fra Chelsea score mot oss heller  🙂 

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget.                        

                         Martinez

              Holding  Luiz  Tierney

Niles       Ceballos      Xhaka       Saka

       Pepe         Laca         Auba

Link to comment
Share on other sites

On 7/30/2020 at 4:19 PM, Stefanb said:

Er dessverre på hyttetur uten særlig med mobildekning så jeg misser denne. Satser på at jeg kommer hjem til en verden hvor Arsenal har vunnet nok en FA Cup tittel! ;)

selv drar jeg til fjells i morgen, en tur som var planlagt lenge før det var bestemt når FA-cupfinalen skulle spilles, og på et tidspunkt da det var helt usannsynlig at Arsenal skulle nå finalen. Uten dekning vil jeg være "lykkelig" uvitende om resultatet i mange dager... her blir det fullt fokus på ørret istedet! :) 

vi får bare krysse fingrene for gutta! 

Link to comment
Share on other sites

La Chelsea holde i kula og la oss kjøre masse kontra. I morgen er vi avhengig av at Luiz og Holding ikke får hjerneblødninger.

 

Øzil ikke i troppen. Nå håper jeg virkelig det kommer en utalelse fra klubben over helga om status. Vi kan ikke ha en 3.5 mill i uka spiller i troppen som kun spiller fortnite når ny sesong starter i sept. 

 

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sas2002 said:

La Chelsea holde i kula og la oss kjøre masse kontra. I morgen er vi avhengig av at Luiz og Holding ikke får hjerneblødninger.

 

Øzil ikke i troppen. Nå håper jeg virkelig det kommer en utalelse fra klubben over helga om status. Vi kan ikke ha en 3.5 mill i uka spiller i troppen som kun spiller fortnite når ny sesong starter i sept. 

 

Agenten hans var vel veldig klar i går , da han sa at Øzil ikke har tenkt seg noe sted nå. Han har tenkt å sitte kontrakten ut. Deretter muligens USA eller Asia.

Ingen som vil betale hans lønn i dag på 3,5 mill. Sitter kontrakten ut uten å spille en kamp , for han er ikke i Arteta sine planer. Største kontrakten noensinne i vår klubb og flopp av dimensjoner. 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Gunners68 said:

Agenten hans var vel veldig klar i går , da han sa at Øzil ikke har tenkt seg noe sted nå. Han har tenkt å sitte kontrakten ut. Deretter muligens USA eller Asia.

Ingen som vil betale hans lønn i dag på 3,5 mill. Sitter kontrakten ut uten å spille en kamp , for han er ikke i Arteta sine planer. Største kontrakten noensinne i vår klubb og flopp av dimensjoner. 

Da er det best å betale han ut og få fristilt kontrakten for det skaper bare uro. Han kjører en Bogarde.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, sas2002 said:

Da er det best å betale han ut og få fristilt kontrakten for det skaper bare uro. Han kjører en Bogarde.

Alt tyder på at han vil ha max ut av kontrakten og gå gratis neste sommer til en annen klubb. Hvilket han har full rett til å gjøre. Gazidis og Wenger gjorde en kjempe jobb med å signere den kontrakten. Innsatsen på det tidspunktet var jo nedadgående og kontrakten var en panikk handling i og med at Alexis forsvant.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bergkampje said:

Regner med Giroud mål mot oss ja, satser på seier for det, selvom jeg er meget usikker på det.. 

Managerne her inne er ganske optimistisk. Jeg har chelsea som 60% favoritt men chelsea er litt som oss i bakre rekker. Det skjer mye rart der😀. Tap idag og tommer tribuner frem årskifte. Grøss. Øl blir det uansett idag. Lagene er ganske jevnbyrde på papiret. La oss banke Fat Frank. 😡

Link to comment
Share on other sites

Sin fulle rett til å gå ut kontrakten, ja. Men. 
Personlig synes jeg det er trist og særdeles skuffende hvis en mann som til stadighet har vist sterke følelser til Arsenal på sosiale medier gjennom syv år er villig til å avslutte ting på denne måten. 
 

Først nekter han (angivelig) å gå med på lønnskuttet hele troppen tok. Deretter skal han melke ut det siste året sitt kun for å få en feit sign on fee neste sommer. Hadde han levert prestasjoner som kan rettferdiggjøre lønna si - i den grad noen kan det - hadde jeg hatt større forståelse. Men han har jo knapt levert målpoeng og gode kamper siden han signerte monsterkontrakten. 
 

Vi trenger nytt blod, vi trenger motiverte spillere. Håper inderlig ikke dette ryktet stemmer og at Øzil kan finne det i seg å forstå klubbens perspektiv oppe i det hele. Han må da lett kunne få 3-4 mill og en klekkelig sign on fee i uka et sted dersom vi går med på å slippe han gratis i sommer (?)

Edit: Dette ble mye om Øzil. Har trua på gutta ikveld, som nevnt tidligere tror jeg vi er prisgitt et forsvar som står stødig og ikke gir bort gavepakker, for vi kommer til å score på Chelsea! 
 

COYG!!

Edited by Bergkamp88
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Bergkamp88 said:

Sin fulle rett til å gå ut kontrakten, ja. Men. 
Personlig synes jeg det er trist og særdeles skuffende hvis en mann som til stadighet har vist sterke følelser til Arsenal på sosiale medier gjennom syv år er villig til å avslutte ting på denne måten. 
 

Først nekter han (angivelig) å gå med på lønnskuttet hele troppen tok. Deretter skal han melke ut det siste året sitt kun for å få en feit sign on fee neste sommer. Hadde han levert prestasjoner som kan rettferdiggjøre lønna si - i den grad noen kan det - hadde jeg hatt større forståelse. Men han har jo knapt levert målpoeng og gode kamper siden han signerte monsterkontrakten. 
 

Vi trenger nytt blod, vi trenger motiverte spillere. Håper inderlig ikke dette ryktet stemmer og at Øzil kan finne det i seg å forstå klubbens perspektiv oppe i det hele. Han må da lett kunne få 3-4 mill og en klekkelig sign on fee i uka et sted dersom vi går med på å slippe han gratis i sommer (?)

Edit: Dette ble mye om Øzil. Har trua på gutta ikveld, som nevnt tidligere tror jeg vi er prisgitt et forsvar som står stødig og ikke gir bort gavepakker, for vi kommer til å score på Chelsea! 
 

COYG!!

Hvor mange klubber er villig til å gi Øzil 3 - 4 millioner i uka ? Selv ikke kinesiske klubber tror jeg.  Der nede ligger han vel litt tynt an uansett. Synd og en skam hele greia. Hadde han i det minste hatt baller nok til å prøve å brette opp ermene og mot bevise stemplet han nå har fått - verdens dårligste spiller uten ball.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Gunners68 said:

Hvor mange klubber er villig til å gi Øzil 3 - 4 millioner i uka ? Selv ikke kinesiske klubber tror jeg.  Der nede ligger han vel litt tynt an uansett. Synd og en skam hele greia. Hadde han i det minste hatt baller nok til å prøve å brette opp ermene og mot bevise stemplet han nå har fått - verdens dårligste spiller uten ball.

Han går vel til Tyrkia eller legger opp. Kina er utelukket. De har mye familie der så tenker Fenerbache. Han gikk lei etter VM. 

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, sas2002 said:

Han går vel til Tyrkia eller legger opp. Kina er utelukket. De har mye familie der så tenker Fenerbache. Han gikk lei etter VM. 

Ja , Fenerbache  har vært nevnt flere ganger , men klarer ikke å møte lønnskravet hans. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...