Jump to content

2020.07.15 Liverpool (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Øzil er fortsatt sår i ryggen etter paraplyholdingen så er ikke med i morra.

Tipper Bellerin vrakes og Cedric kommer inn. Holding kunne gjerne spilt for Kola men vi trenger en venstrebent der. Ellers uforandra

Link to comment
Share on other sites

Hjemmebane mot et lag som er i seiersrus. Liverpool er en god del hakk bedre enn oss, men de kommer nok til å rotere noe. Jeg tror vi taper, men jeg håper vi klarer å fremstå bedre enn vi gjorde mot Tottene. Gjør vi forsvarsfeil like hyppig i denne som mot Tottene blir vi straffet knallhardt.

Eneste jeg forventer er at vi gir alt i denne. Da er fortsatt muligheten for å komme foran Tottene tilstede.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Simbad said:

Hjemmebane mot et lag som er i seiersrus. Liverpool er en god del hakk bedre enn oss, men de kommer nok til å rotere noe. Jeg tror vi taper, men jeg håper vi klarer å fremstå bedre enn vi gjorde mot Tottene. Gjør vi forsvarsfeil like hyppig i denne som mot Tottene blir vi straffet knallhardt.

Eneste jeg forventer er at vi gir alt i denne. Da er fortsatt muligheten for å komme foran Tottene tilstede.

Personlig lurer jeg på om vi bør hvile spillere slik at de er uthvilt mot City. Xhaka, Mustafi, Luiz og Kola trenger en pust i bakken. Auba bør også spares, selv om han aldri ser sliten ut... 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Personlig lurer jeg på om vi bør hvile spillere slik at de er uthvilt mot City. Xhaka, Mustafi, Luiz og Kola trenger en pust i bakken. Auba bør også spares, selv om han aldri ser sliten ut... 

Øzil melder seg klar på twitter. Blir vel paraply først.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser argumentet, men jeg vil helst ikke hvile så mange samtidig. Xhaka virket sliten mot Tottene og har generelt virket sliten i andreomgang de siste kampene, så hvis vi skal hvile noen er det ham.

Mustafi, uavhengig av hvor god/dårlig man skulle mene han er er en skikkelig kriger og bør kunne klare kampene mot Pool og City greit. Kan heller hvile ham en av/eller begge av de to siste kampene. 

Auba jobber hardt, men det virker som at han klarer å fordele kreftene utover kampene likevel. Dette er kanskje(forhåpentligvis ikke) de siste fire kampene han spiller i Arsenaldrakt, så hvis ikke han er så sliten at han selv benker seg ser jeg ingen grunn til at han ikke spiller alle 4.

Når det kommer til Kola og Luiz kan kanskje en av dem byttes ut med Holding eller Tierney mot Pool og Saka ta vingbacken? 

Med tanke på at Xhaka kanskje bør hviles, kan det være 4-5-1/4-3-3 formasjon passer bedre? Willock-Torreira-Ceballos?

Da vil jeg helst ikke se Luiz som en av de to bak. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, sas2002 said:

Øzil melder seg klar på twitter. Blir vel paraply først.

Arteta sitter på presse konferansen og sier at situasjonen er den samme med skaden. Øzil skriver på Twitter at han er klar. Det er flotte saker. 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, sas2002 said:

Det laget blir nok litt for små for Pool. Redd dette kan bli stygt. For håpe mesterne slapper av litt

Hva får deg til å tro at det blir stygt. Vi har ikke blitt rundspilt på evigheter. Den tid er forbi. Dette er en helt åpen kamp. 
 

overraskende at Auba benkes i dag

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Ben Elfen said:

Hva får deg til å tro at det blir stygt. Vi har ikke blitt rundspilt på evigheter. Den tid er forbi. Dette er en helt åpen kamp. 
 

overraskende at Auba benkes i dag

Auba hviles til City. Rundtspilt er ikke det samme som stygt.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Verminator5 said:

Hvilken taktikk skal han benytte da?

Slå langt. Vær mer kompakt. Alt for store avstander mellom leddene. Når vi spiller oss ut bakfra så mister vi ballen midt på egen banehalvdel konstant.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...