Jump to content

2020.07.12 Tottenham (B)


Polljen

Recommended Posts

5 minutes ago, Simbad said:

Elneny er en ok defensiv midtbanespiller som jobber og løper mye, men han er også en av de bedre til å posisjonere seg. Han er ingen offensiv brilliant, men han kan dekke opp rommet foran stopperne våre. I tillegg til å kunne fungere som en stopper i nød. 

Han dominerer ikke i en svak tyrkisk liga og du mener han burde være en grei squadspiller i neste sesong. Er målet vårt topp 10. Tja kanskje. Husk vi er bak klubber som Wolves og Sheff u og vi ender nok på 8-9 plass

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

9 minutes ago, Ray1955 said:

Auba satte ikke de to kjempesjansene han hadde, det ødela mye for oss, bra pasningsspill og vi hadde midtbanen, men så kommer feilene og Martinez reddet oss fra et par baklengs til

Kjipt å tape mot Spurs og Mourinho , men vi ble iallefall ikke pissa på. Vi dominerte store deler av kampen og burde ha klart bedre. At klovnene bak gjør feil i kamper mot Spurs vet du jo før kampen begynner. Det er som en forbannelse. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gunners68 said:

Kjipt å tape mot Spurs og Mourinho , men vi ble iallefall ikke pissa på. Vi dominerte store deler av kampen og burde ha klart bedre. At klovnene bak gjør feil i kamper mot Spurs vet du jo før kampen begynner. Det er som en forbannelse. 

Arteta mener fortsatt at klovnene skal fortsette å prøve og de spiller nok fra start når den nye sesongen startet i september

Link to comment
Share on other sites

Just now, sas2002 said:

Arteta mener fortsatt at klovnene skal fortsette å prøve og de spiller nok fra start når den nye sesongen startet i september

Ja , og vet du hvorfor. Vi får knapt solgt en av de. Elneny kommer i retur - fordi vi får ikke solgt ham heller. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet absolutt ingenting om Elnenys spill i Tyrkia. Vet bare at han ikke har stått for de store overskriftene i media. Har heller ikke savnet ham et sekund siden han dro til Tyrkia. Savnet ikke Mikki heller forresten - anser begge til ikke å være gode nok for et lag med ambisjoner i PL. Om ikke styret har store ambisjoner så er jeg helt sikker på at Arteta har det.

Alle våre frustrasjoner vil vedvare til den dagen vi blir kvitt alt daukjøttet i klubben vår. Arteta har åpenbart ting på gang. Vi ser fremganger , men vi makter ikke å avgjøre kamper til vår fordel. Vi må slippe motstanderen inn i kampen igjen. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

Jeg vet absolutt ingenting om Elnenys spill i Tyrkia. Vet bare at han ikke har stått for de store overskriftene i media. Har heller ikke savnet ham et sekund siden han dro til Tyrkia. Savnet ikke Mikki heller forresten - anser begge til ikke å være gode nok for et lag med ambisjoner i PL. Om ikke styret har store ambisjoner så er jeg helt sikker på at Arteta har det.

Alle våre frustrasjoner vil vedvare til den dagen vi blir kvitt alt daukjøttet i klubben vår. Arteta har åpenbart ting på gang. Vi ser fremganger , men vi makter ikke å avgjøre kamper til vår fordel. Vi må slippe motstanderen inn i kampen igjen. 

Handles det ikke bedre stoppere i vinduet nå så sitter vi å diskuterer samme greia neste sommer også. Forsvar vinner titler men spisser vinnerv kamper. Husk det!

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, sas2002 said:

Handles det ikke bedre stoppere i vinduet nå så sitter vi å diskuterer samme greia neste sommer også. Forsvar vinner titler men spisser vinnerv kamper. Husk det!

Dette har noen av oss gnaget på i minst 10 år . For 4 år siden havnet vi utenfor topp 4 . Nå havner vi utenfor topp 6 - blir vel +/- 10 plass denne sesongen. Neste sommer gnager vi sikkert på det samme sas2002 - og da er vi kanskje enda lenger ned på tabellen hvis ikke styret blar opp penger for Arteta.  

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Gunners68 said:

Hva mener du ned at Emery hadde rett ?

Jeg gjorde alt i min makt for å hjelpe Özil. Talentfulle spillere har alltid vært mine favoritter, og jeg har som regel fått det beste ut av de gode spillerne jeg har trent. Jeg prøvde alltid å være positiv med Özil, men innsatsen hans var rett og slett ikke bra nok. Arteta krever enda mer så da var han overflødig. Ser ikke han mer denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Arteta gjør samme feilen som Emery. Nekter å fortelle hva hovedårsaken er og det skaper bare mer uro og når vi ikke vinner kamper så kommer spørsmålene!. Bare si det som det er at Øzil ikke trener gpdt nok

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, sas2002 said:

Jeg gjorde alt i min makt for å hjelpe Özil. Talentfulle spillere har alltid vært mine favoritter, og jeg har som regel fått det beste ut av de gode spillerne jeg har trent. Jeg prøvde alltid å være positiv med Özil, men innsatsen hans var rett og slett ikke bra nok. Arteta krever enda mer så da var han overflødig. Ser ikke han mer denne sesongen.

Ok - trodde du mente noe nytt. Øzil har under prestert i lang tid og har vært som en primadonna på banen. Hans kontrakt har vært en gedigen fiasko for Arsenal og han gjør ingen ting for å slå tilbake og vise seg fra en bedre side. Han er ferdig i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gunners68 said:

Ok - trodde du mente noe nytt. Øzil har under prestert i lang tid og har vært som en primadonna på banen. Hans kontrakt har vært en gedigen fiasko for Arsenal og han gjør ingen ting for å slå tilbake og vise seg fra en bedre side. Han er ferdig i Arsenal.

Nå kommer jo kompisen Eleny tilbake. Da blir det andre boller😀

Link to comment
Share on other sites

Nei , de kan ikke klandress for tapet mot Spurs. På den annen side så representerer begge to noe av problemene i Arsenal. Øzil  , verdensmesteren som sluknet som en knall perle i klubben vår. Ingen har fått ham til å prestere på lang tid og da nedturen hadde vart en stund fikk han tidenes kontrakt i PL . Det er folk som tjener mer en Øzil , men de spiller , det gjør ikke Øzil. Han sitter på ræva for 3 , 5 milll i uka og deg har han tenkt å gjøre ut neste sesong. 

Elneny representerer gruppen av spillere vi har hatt / har som ikke har tilført oss noen ting. Spillere som aldri har vært gode nok Arsenal drakten. De hever bra lønn og vi får ikke solgt de.

Link to comment
Share on other sites

Det positive:

Xhaka og Ceballos
Bellerin
Lacazette med et sinnsykt mål
Martinez

Det negative:

Med stoppere som Luiz og Mustafi så skal det ikke mer enn en høy ball bak forsvaret for å skape panikk. Særlig Luiz sliter ekstremt her da han ikke har noe tempo i beina sine. Mustafi var en løs kannon på dekk igjen i går dessverre. I stedet for å ha noen situasjoner hvor han er aggressiv og støter frem, og noen hvor han ikke gjør det så går han 100% dust og går aggressivt inn i alt.

Kolasinac som venstre stopper i en bakre treer. Jeg er 100% sikker på at Arteta gjør det beste han kan ut av et mannskap som han ikke har kunne bestemme noe særlig over selv. Velger derfor å tro at Kolasinac som dessverre er altfor begrenset med ballen i beina og pasningspill kun spiller fordi Mari er skadd. Kolasinac kan være et monster når han kommer stormende i fart, men stående stille og prikke ballen rundt er han ikke veldig god på. Dessverre.

Anyway.. Teddy's a cunt. :)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

Det positive:

Xhaka og Ceballos
Bellerin
Lacazette med et sinnsykt mål
Martinez

Det negative:

Med stoppere som Luiz og Mustafi så skal det ikke mer enn en høy ball bak forsvaret for å skape panikk. Særlig Luiz sliter ekstremt her da han ikke har noe tempo i beina sine. Mustafi var en løs kannon på dekk igjen i går dessverre. I stedet for å ha noen situasjoner hvor han er aggressiv og støter frem, og noen hvor han ikke gjør det så går han 100% dust og går aggressivt inn i alt.

Kolasinac som venstre stopper i en bakre treer. Jeg er 100% sikker på at Arteta gjør det beste han kan ut av et mannskap som han ikke har kunne bestemme noe særlig over selv. Velger derfor å tro at Kolasinac som dessverre er altfor begrenset med ballen i beina og pasningspill kun spiller fordi Mari er skadd. Kolasinac kan være et monster når han kommer stormende i fart, men stående stille og prikke ballen rundt er han ikke veldig god på. Dessverre.

Anyway.. Teddy's a cunt. :)

Mer positivt enn dette. 
vi spiller til tider ball i hatt med Tottenham på deres egen dass. 
bedre samhandling offensivt denne gang. 
vinbbackene våre begynner å bli en trussel på begge sider. 
xhaka fortsatt god

 

mustafi falt utover i kampen tilbake til gamle synder - dessverre. Jeg tror den beste midtstoppertrioen vår er Mustafi, Mari, Saliba (vil tro han er god), med Holding som førstereserve og Chambers som nestemann på listen. Deretter kan man ta loddtrekning om hvem som skal knyte lissene av Kola, Luiz og Papa. 

Link to comment
Share on other sites

Vil se mer av Soares og Mari før jeg feller noen dom over de - det samme med Saliba når han kommer.

Mustafi , Holding , Kola , Luiz , Sokrratis og Chambers vil over tid alle sørge for baklengsmål som i går. Ingen av de ville ha fått spilletid i noen av  topp 6 i dag. Tierney ser lovende ut. Bellerin ok i går - ellers veldig ujevn han også. Denne bakerste gjengen er sammen ikke gode nok. De er svaret på hvorfor vi taper mange poeng. Laget består av flere en de. Greit at de til tider ikke får mye hjelp av de foran - men de står for så mange personlige feil i løpet av en sesong at det koster oss en god plassering på tabellen.

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Ben Elfen said:

Mer positivt enn dette. 
vi spiller til tider ball i hatt med Tottenham på deres egen dass. 
bedre samhandling offensivt denne gang. 
vinbbackene våre begynner å bli en trussel på begge sider. 
xhaka fortsatt god

 

mustafi falt utover i kampen tilbake til gamle synder - dessverre. Jeg tror den beste midtstoppertrioen vår er Mustafi, Mari, Saliba (vil tro han er god), med Holding som førstereserve og Chambers som nestemann på listen. Deretter kan man ta loddtrekning om hvem som skal knyte lissene av Kola, Luiz og Papa. 

Vi kommer aldri til å bli en topp 4 kandidat med stoppere som Holding,Luiz, Mustafi,Sokratis Chambers, Kola. Mari har vært lovende. Arteta ønsker å spille seg ut bakfra og da trenger du ballspillere. Er en grunn til at John Stones blir veid for lett for Pep. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...