Jump to content

2020.07.12 Tottenham (B)


Polljen

Recommended Posts

Tottenham Hotspur  crest   Tottenham Hotspur   v    Arsenal arsenal.png?2016-2017    
Søndag 12. juli 2020, kl 17:30. Tottenham Hotspur Stadium
Premier League, 35. serierunde 
Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Sumo

Utilgjengelige spillere  Leno (kne) ute resten av sesongen. Martinelli (kne) ute resten av sesongen. Mari (ankel) ute resten av sesongen og sannsynligvis også starten av neste sesong. Chambers (kne) ute resten av sesongen (minimum). Özil skal visst nok slite med en "øm" rygg, vil bli vurdert i forkant av kamp. Nketiah utestengt i tre kamper grunnet rødt kort mot Leicester.

Tottenham ligger en plass og ett poeng bak Arsenal på tabellen på henholdsvis 9 og 8 plass. Med seier i denne kampen er Arsenal et godt stykke på vei til igjen å kunne feire St. Totteringhams day. Med et eventuell forsprang på fire poeng etter denne kampen så er kampprogrammet i de tre siste rundene slik at det normalt burde holde for Arsenal (Arsenal v Pool, Watford og Villa. Tott v 'Castle, Leicester og Palace).

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Regner med vi kjører samme formasjon som de siste kampene. Ønsker å se dette laget starte:

Martinez
Mustafi - Luiz - Kolasinac
Cedric - Ceballos - Xhaka - Tierney
Pepe - Aubameyang - Saka

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ben Elfen said:

Leno er ikke borte hele sesongen. Ryktes at han er raskt tilbake. 
 

 

Som det står på Arsenal.com "Aiming to return to full training before the end of the season". Det er forskjell på å ha som mål å være i full trening innen sesongslutt og til å bli kampklar innen sesongslutt.
Det er vel to uker igjen av PL i tillegg så kommer en eventuell finale i FA-cupen ett noen få dager senere, så j
eg ser ingen grunn til å endre på min påstand i første post! Det er meget usannsynlig at han spiller mer denne sesongen!!!

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Polljen said:

Det kan vel nevnes at Tottenes Eric Dier nå soner en fire kampers suspensjon (som også gjelder denne kampen) etter en situasjon der han "angrep" en tilskuer tidligere i vinter

Så dette. Irettesatte er vel ett bedre ord. Ikke bra men forståelig reaksjon? 

Link to comment
Share on other sites

Til info så har det aldri vært så dårlig aktivitet på kamptråden på vgd. Her har du 2 fans som knapt bryr seg lengre. Jose taper aldri mot oss og jeg har liten tru på seier idag selv om vi spillemessig har sett bedre ut en spurvene etter oppstart. 

Link to comment
Share on other sites

Veldig fornøyd med lagoppstillingen. 
Mac de vi har på banen nå forventer jeg en forbedring i følgende:

kolasinac, pasningsspillet

bellerin, selvtilliten

xhaka, distanseskudd

laca, avslutninger/selvtillit. 
 

resten sitter. Jeg tipper 0-2 til Arsenal og jeg er helt sikker på at Pepe scorer I dag. 
i dag får jeg besøk Av @Tapapa til kampen og gleder meg til det

75E26DFF-A7D4-48F7-8DC5-6911C777E472.jpeg

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Ben Elfen said:

Veldig fornøyd med lagoppstillingen. 
Mac de vi har på banen nå forventer jeg en forbedring i følgende:

kolasinac, pasningsspillet

bellerin, selvtilliten

xhaka, distanseskudd

laca, avslutninger/selvtillit. 
 

resten sitter. Jeg tipper 0-2 til Arsenal og jeg er helt sikker på at Pepe scorer I dag. 
i dag får jeg besøk Av @Tapapa til kampen og gleder meg til det

75E26DFF-A7D4-48F7-8DC5-6911C777E472.jpeg

God kamp! Coyg

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...