Jump to content

2020.06.28 Sheffield United (B) FA-cup


Polljen

Recommended Posts

2 minutes ago, Ben Elfen said:

Et lynnedslag tok både nettet og tv-signalene. 
så da er det bare å krysse fingrene og håpe på det beste. Får nok ikke sett mer sv kampen dessverre

Du gikk glipp av solid forsvarsspill av Kola. 

Link to comment
Share on other sites

Herlig av Ceballos med seiersmålet.

Forferdelig forsvar og helt latterlig at Ceballos er den som får i ansvar å dekke opp McBurnie på dødball i mot. Det er ekstremt mye å jobbe med defensivt..

Herlig med seier og avansement. Hjelper på lagets selvtillit og godt å få Pepe i gang igjen. Når Ceballos forsvinner etter sesongslutt håper jeg vi kjøper en midtbanespiller som kan hjelpe med målpoeng.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Gunners68 said:

Dette var en fortjent seier. Bra for lag moralen. Det kladder her og der , men vi vinner. Bedre en fryktet BE 🙂 

Som sagt. Det blir som regel bedre enn du frykter. Nå har vi vunnet to bortekamper på rad. Spillet begynner forsåvidt å sitte. Dette lover bra for sesonginnspurten og ikke minst for neste sesong. Jeg liker Arteta og har trua på at han kan få oss opp på topp 4 neste år, uten å bruke nevneverdige midler. 
 

dette ser bra ut

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Ben Elfen said:

Som sagt. Det blir som regel bedre enn du frykter. Nå har vi vunnet to bortekamper på rad. Spillet begynner forsåvidt å sitte. Dette lover bra for sesonginnspurten og ikke minst for neste sesong. Jeg liker Arteta og har trua på at han kan få oss opp på topp 4 neste år, uten å bruke nevneverdige midler. 
 

dette ser bra ut

Fra vårt ståsted i dag og til topp 4 vil kreve flere bedre spillere . 

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Gunners68 said:

Fra vårt ståsted i dag og til topp 4 vil kreve flere bedre spillere . 

Vi er gode hjemme og begynner å bli gode borte.  År vi i tillegg blir samspilte så skal det gå. Fortsatt mange vi ikke får det beste ut av 

Link to comment
Share on other sites

Vi er såpass gode hjemme og borte at vi ligger der vi ligger. La oss håpe at de to siste seirene kan spore til ytterligere fremgang og seire i de gjenstående kamper , BE. Har du forhåndstips på hvor høyt opp vi kommer på tabellen ?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gunners68 said:

Vi er såpass gode hjemme og borte at vi ligger der vi ligger. La oss håpe at de to siste seirene kan spore til ytterligere fremgang og seire i de gjenstående kamper , BE. Har du forhåndstips på hvor høyt opp vi kommer på tabellen ?

5-6 plass

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Gunners68 said:

Da skal det etter min beregning tas en del poeng mot blandt annet 4 lag over oss. Også mot nedrykks truede lag. Du har pågangs mot BE , du skal ha det 🙂 

Men er det noe snev av realisme tru😀

Link to comment
Share on other sites

Just now, sas2002 said:

Men er det noe snev av realisme tru😀

Han var klokkeklar på 5 - 6 plass.

Jeg for min del derimot ........ 🙂 Lar den lange historien ligge. Jeg hadde ingen tro på seier mot Soton og Sheffield U , men vi vant begge. Nå er det Norwich hjemme som vi slår. Men ,  i kampene mot de lagene over oss er jeg veldig skeptisk - VELDIG. 

En ting som spiller en veldig stor rolle er tomme tribuner. Spillerne slipper den enorme trøkken fra tribunen. Tviler nesten på at spillerne har hjemmebane følelse. Tror det er en heldig ting for oss 🙂 

Noen 5 - 6 plass betviles.  For mange poeng opp til det.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...