Jump to content

2020.06.25 Southampton (B)


Polljen

Recommended Posts

1 hour ago, Verminator5 said:

Jeg forstår logikken din, men jeg er ikke enig. Jeg vil at klubben skal få inntekter fra spill i Europa OG komme foran Tottenham.

Tror vi vil dra fordel om vi ikke kommer i Europa turneringer. Ref fler andre. Men det er ingen garanti

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, sas2002 said:

Pool og chelsea fikk masse positivitet ved å ikke spille i europa 1 år. Penger har klubben men evnene til å ordne spillerlogistikk mangler totalt.

Som sagt, jeg ser det poenget. Men jeg er fortsatt uenig. Det er ikke gitt at det har samme effekt for oss. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Som sagt, jeg ser det poenget. Men jeg er fortsatt uenig. Det er ikke gitt at det har samme effekt for oss. 

Jeg ser ikke poenget en gang. Jeg ønsker st vi kommer så høyt opp som mulig. Helst foran United og Tottenham. Chelsea ligger nok for langt foran, dessverre. 

Link to comment
Share on other sites

Det ble en etterlengtet seier i går og 3 sårt tiltrengte poeng. Hadde ingen tro på seier før kampen i går basert på hvordan de 2 siste kampene har vært. Nå blir inngangen mot Sheffield kampen mye bedre.

Vi leverte en ok kamp , hvor noen gjorde en god kamp , andre omtrent ok.  Det var iallefall ingen kamp på topp 4 nivå. Det er mangel på topp 4 nivå som gjør at vi ligger der vi gjør.

Vi kommer til å møte enda tøffere motstand i kampene som kommer så vi får se om laget klarer å prestere bedre . CL blir det definitivt ikke. Har ingen tro på EL heller. Mitt hovedmål er at Arsenal skal være så gode at vi kan konkurrere om PL tittelen. Det vil bety CL spill. 

Når vi da ikke er gode nok for topp 4 og CL , skal vi da gå for spill i EL. Nå vil noen at vi ikke skal til EL. Torsdags kamper mot et omtrent ukjent lag i øst europa syntes ikke jeg frister heller. Vil styret en gang for alle våkne opp og skjønne at noe må gjøres når vi ikke når spill i europa ? Kan vi oppnå noe positivt fra klubben om vi faller utenfor helt ? 

Jeg personlig ønsker at vi skal så høyt opp på tabellen som mulig og spille i europa , selv om det ikke frister alt for mye. Da har manager og spillere gjort sitt beste. Så får styret gjøre det også - ved å få orden på alt rotet i klubben . Nå må de få på plass kontrakter og signere spillere som kan løfte oss.  

Sheffield U i neste kamp søndag. Vi har en bra FA cup historie. Måtte vi prestere en bra kamp der også - på topp 4 nivå  🙂 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...