Jump to content

2020.06.17 Manchester City (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da er værste skuffelsen over, dette var langt fra bra. Største skilnaden på laga var som det pleier å være, De Bruyne. 

Me treng spelarar med rekkevidde og framdrift på midten, det kan hende Thomas Partey er løsningen. Men eg er usikker på om det er nok.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, gunnersfan said:

Da er værste skuffelsen over, dette var langt fra bra. Største skilnaden på laga var som det pleier å være, De Bruyne. 

Me treng spelarar med rekkevidde og framdrift på midten, det kan hende Thomas Partey er løsningen. Men eg er usikker på om det er nok.

Vi trenger vinnerskaller , folk på midten som du sier , gunnersfan og iallefall midtstoppere av rang. Det kommer ikke til å bli noe spesielt mye bedre før det skjer. 

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Gunners68 said:

Vi trenger vinnerskaller , folk på midten som du sier , gunnersfan og iallefall midtstoppere av rang. Det kommer ikke til å bli noe spesielt mye bedre før det skjer. 

Jeg lurer på i hvor mange år/sesonger jeg har etterlyst akkurat dette? På midtbanen så tror jeg nok at det er +10 år siden jeg startet med å etterlyse en skikkelig defensiv midtbanespiller, og det begynner jaggu å bli noen år siden jeg etterlyste klassestoppere også 😋

Jeg er dog usikker på om jeg noengang får oppleve slike spillere i ei Arsenaldrakt 😥

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Polljen said:

Jeg lurer på i hvor mange år/sesonger jeg har etterlyst akkurat dette? På midtbanen så tror jeg nok at det er +10 år siden jeg startet med å etterlyse en skikkelig defensiv midtbanespiller, og det begynner jaggu å bli noen år siden jeg etterlyste klassestoppere også 😋

Jeg er dog usikker på om jeg noengang får oppleve slike spillere i ei Arsenaldrakt 😥

Vi har mer en nok problemer i  dagens Arsenal med mangel på overnevnte spillere , Polljen. Wengers exit kom på grunn av mangel på sånne typer. I dagens Daily Mail skirves det om dette , flere spillere som ikke har signert nye kontrakter , dårlig økonomi og selvfølgelig påfyll med Øzils situasjon.

Sannsynligheten for at vi får se sånne typer vi etterlyser Polljen er ikke særlig stor. Det er mer sannsynlig at vi nærmer oss championship om ikke noe skjer i nær fremtid 🙂 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Gunners68 said:

Vi har mer en nok problemer i  dagens Arsenal med mangel på overnevnte spillere , Polljen. Wengers exit kom på grunn av mangel på sånne typer. I dagens Daily Mail skirves det om dette , flere spillere som ikke har signert nye kontrakter , dårlig økonomi og selvfølgelig påfyll med Øzils situasjon.

Sannsynligheten for at vi får se sånne typer vi etterlyser Polljen er ikke særlig stor. Det er mer sannsynlig at vi nærmer oss championship om ikke noe skjer i nær fremtid 🙂 

Arteta fikk fansen med seg og vi vant jevne kamper med hjelp fra fansen. Nå er de borte og jeg er redd sommeren blir grusom. Knapt noen stoppere tilgjengelig framover og vår beste jordfreser fra Uruguay neppe spiller mer i sommer. Øzil kaoset er igang. Auba teller på knappene. Nei en stor klubb som oss har virkelig fucka det til de siste 10 årene. 

Link to comment
Share on other sites

Vi svir heller av 1milliard  i kontrakt på en tysker som knapt spiller, og kjøper en kant til underkant av milliarden enn å faktisk ta tak i problemene. Penger har vært der, de ansvarlige som har prioritert (Wenger og andre etter han) er ansvarlige for kaoset.  

Link to comment
Share on other sites

ser nå at en midlertidig avtale mellom Get og Tv2 nå er på plass. For så vidt greit at vi ble spart for gårsdagens kamp, men de klarte altså å få på plass avtalen før ManU skulle i aksjon. Konspiratorisk? Vel, er det noen som tror på slike tilfeldigheter? Dette er både pinlig, patetisk, og avslørende! 😬😁:blush:

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, piscator said:

ser nå at en midlertidig avtale mellom Get og Tv2 nå er på plass. For så vidt greit at vi ble spart for gårsdagens kamp, men de klarte altså å få på plass avtalen før ManU skulle i aksjon. Konspiratorisk? Vel, er det noen som tror på slike tilfeldigheter? Dette er både pinlig, patetisk, og avslørende! 😬😁:blush:

Jepp, ingen bombe. Samme ville skjedd igår hvis Liverpool hadde spilt da

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marius- said:

Jepp, ingen bombe. Samme ville skjedd igår hvis Liverpool hadde spilt da

Ja da var Mari ute et par mnd. Bare å kjøpe han. Passer inn sammen med de andre kjeksene i firsvarsleddet.Han var faktisk lovende.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Marius- said:

. Penger har vært der, de ansvarlige som har prioritert (Wenger og andre etter han) er ansvarlige for kaoset.  

Jeg har som kjent vært meget skeptisk til mye av det Wenger foretok seg i den siste halvdelen av sin tid i klubben. Og deler av problemer kan føres til hans årlige kommentarer som lød noe ala dette: "jeg har penger tilgjengelig, men jeg kjøper kun hvis jeg  finner den rette spilleren". Problemet var at han ofte ikke fant denne rette spilleren og det derfor ikke ble noe kjøp. Men én gang fant han den "rette" spilleren. Spilleren var så til de grader den "rette" slik at vi ved en særdeles skadeskutt sesongstart måtte starte med to unggutter i forsvar fordi Mustafi var den eneste rette stopperen tilgjengelig. 

Men når jeg likevel ikke gir Wenger hovedskylden så skyldes det at "hovedskurkene" i mine øyne heter Stan Kroenke og Ivan Gazidis. De var kun opptatt av den kortsiktige bunnlinjen, de forstod ikke at det må investeres for å tjene penger (les: For å få spille CL). De kom fra et system uten opprykk og nedrykk, uten internasjonale turneringer og hadde rett og slett null peiling på engelsk og europeisk fotball. Siden Wenger hvert år loste klubben til CL, så løste de sine egne mangler ved å gi Wenger bortimot alt ansvar for driften av klubben, noe som for det første gjorde at Wenger ikke lenger kunne konsentrere seg om kun å lede det sportslige mem i stedet måtte lede mye av sitt fokus på den mer ordinære driften av laget/klubben. For det andre så førte dette også til at Wenger fikk all makt, han omgav seg etterhvert kun med "ja-menn" som ikke utfordret han slik DD gjorde i de suksessfulle årene. Makten førte etterhvert til at Wenger ble en sta og lite villig til å ta impulser utenfra. 

Stan og Ivan er som sagt de store skurkene i mine øyne. Gazidis og Wenger er nå borte og så får vi se hva Sanllehi, Edu og Arteta får ut av det "rottereiret" de overtok. 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...