Jump to content

Tapatalk?


Balsnes

Recommended Posts

Hei folkens, 

Eg meldte meg for ei tid tilbake ut av Facebook-gruppa, rett og slett fordi eg ikkje orka alle idiotane. Eg tenkte då at eg skulle bli meir aktiv her inne, men syns det er litt tungvint å gå inn her via nettlesaren på telefonen. 

Spørsmålet er då, er det nokon som bruker ein app, Tapatalk eller liknande for å gjere det enklare? Prøvde Tapatalk, men klarte ikkje å søke opp forumet.. 

Link to comment
Share on other sites

Velkommen tilbake, jeg forstår din følelser når det gjelder FB-gruppen (skal dog innrømme at det er noen år siden jeg selv forsvant fra FB-gruppa).

Når det gjelder apper så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg, men jeg håper at selv om du ikke skulle finne en egnet app likevel velger å gjøre det beste ut av en "tungvint app" og bidra på forumet.

Vi er ikke mange her, så vi trenger flest mulig tilbake. Selv om vi av og til kan være ganske så uenige her, så tror jeg at vi er fri for "idioter" 😁

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Polljen said:

Velkommen tilbake, jeg forstår din følelser når det gjelder FB-gruppen (skal dog innrømme at det er noen år siden jeg selv forsvant fra FB-gruppa).

Når det gjelder apper så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg, men jeg håper at selv om du ikke skulle finne en egnet app likevel velger å gjøre det beste ut av en "tungvint app" og bidra på forumet.

Vi er ikke mange her, så vi trenger flest mulig tilbake. Selv om vi av og til kan være ganske så uenige her, så tror jeg at vi er fri for "idioter" 😁

Hey, jeg er her fortsatt! 

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Tapapa said:

Hey, jeg er her fortsatt! 

😁......

 

Sammenlignet med FB-forumet så står jeg på at det fremdeles er en "idiotfri-sone" her på forumet...................og det inkluderer også deg 😂

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...