Jump to content

2020.03.14 Brighton & Howe Albion (B)


Polljen

Recommended Posts

7 hours ago, Gunners68 said:

Under Arteta har Øzil mer eller mindre spilt i alle kampene i PL. Det var under Emery at Øzil spilte de enkle hjemmekampene., Polljen.

Ok, husken er litt selektiv 😜. Jeg hadde rett i at det var slik tidligere i sesongen, men bommet på hvem som styrte skuta den gang da 😚

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 minutes ago, Polljen said:

Ok, husken er litt selektiv 😜. Jeg hadde rett i at det var slik tidligere i sesongen, men bommet på hvem som styrte skuta den gang da 😚

Vi sliter vel litt med husken noen og enhver her inne til tider  🙂 . Blir jo noen sesonger å holde orden på etter hvert Polljen. Nå er vi havnet der hvor vi til og med sliter med å holde orden på de siste kampene 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Så var det kamp dag igjen i Brighton. Vi får se om vi kan reise oss fra onsdagens tap. Tapet der regnet vi med selv om det var noen som håpte på en overraskelse . Vi hang med en stund , men vi slapp selvfølgelig City til når vi minst trengte det - kort tid før pause - etter en gedigen glipp av Luiz - og det var ingen overraskelse.

Det er vel helst idag vi kan reise oss , men vi møter et lag som er desperate for å vinne sårt tiltrengte poeng. Vi får håpe at Arteta får det beste ut av laget så vi kan henge med der oppe. Det er fortsatt muligheter , men jeg frykter at vi ikke griper muligheten. Vi har ikke for vane å gjøre det. 

Vi får se hvordan vi klarer oss defensivt - vi lider bak der for øyeblikket. Øzil sagaen lever videre - dårlig innsats på treningsfeltet var ikke nok til å få plass i  troppen. AMN har tidligere fått samme beskjed fra Arteta.  Kommer Pepe inn ? Laca ?

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Gunners68 said:

Så var det kamp dag igjen i Brighton. Vi får se om vi kan reise oss fra onsdagens tap. Tapet der regnet vi med selv om det var noen som håpte på en overraskelse . Vi hang med en stund , men vi slapp selvfølgelig City til når vi minst trengte det - kort tid før pause - etter en gedigen glipp av Luiz - og det var ingen overraskelse.

Det er vel helst idag vi kan reise oss , men vi møter et lag som er desperate for å vinne sårt tiltrengte poeng. Vi får håpe at Arteta får det beste ut av laget så vi kan henge med der oppe. Det er fortsatt muligheter , men jeg frykter at vi ikke griper muligheten. Vi har ikke for vane å gjøre det. 

Vi får se hvordan vi klarer oss defensivt - vi lider bak der for øyeblikket. Øzil sagaen lever videre - dårlig innsats på treningsfeltet var ikke nok til å få plass i  troppen. AMN har tidligere fått samme beskjed fra Arteta.  Kommer Pepe inn ? Laca ?

Vi har under Arteta 0-5-1 borte så idag er bare seier godt nok. Håper men trur nok skadesituasjon og covid 19 sørger for at det max blir 1 poeng. Få se Martinelli og Pepe fra start. Vi trenger fart.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Tenker meg at Tierney blir rolig integrert.

Han hadde et øyeblikk hvor han  var svak mot City, men bortsett fra det var han god.

Helt enig. Var fler andre med mer enn ett øyeblikk svakhet for å si det sånn

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Stefanb said:

Tenker meg at Tierney blir rolig integrert.

Han hadde et øyeblikk hvor han  var svak mot City, men bortsett fra det var han god.

Veldig uenig. Selv de første 30 hvor Arsenal tross alt var ganske gode bidro han null og niks. Feilplassert bakover og ingen bidrag fremover. Han gjemte seg bort. Ingen store feil, men det skjulte ikke at han ikke var i nærheten av det nivået man må forvente. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, RP7 said:

Veldig uenig. Selv de første 30 hvor Arsenal tross alt var ganske gode bidro han null og niks. Feilplassert bakover og ingen bidrag fremover. Han gjemte seg bort. Ingen store feil, men det skjulte ikke at han ikke var i nærheten av det nivået man må forvente. 

Hvor mange av de 30 første kampene i PL spilte Tierney ?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Han har vel spilt 6 kamper i PL denne sesongen så vidt jeg vet. det er vel noe annet en 30 kamper 🙂 

Heregud menneske. Du forstår vel at RP7 skrev om de 30 første minuttene av kampen mot City, ikke at han har spilt 30 kamper? 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Tapapa said:

Heregud menneske. Du forstår vel at RP7 skrev om de 30 første minuttene av kampen mot City, ikke at han har spilt 30 kamper? 

Må vi være venner folkens. Ingen sjikane. Vi trenger hvertfall optimisme her for det som vises på matta er skrale saker

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...