Jump to content
Polljen

2020.03.14 Brighton & Howe Albion (B)

Recommended Posts

35 minutes ago, RP7 said:

Blir bedre og bedre😄

Agurktid i disse fotballtomme tider 😁

Nå blir det 3 uker med venting , men innen den tid er vel tallene på smittede så høye at sesongen blir avblåst en gang for alle. 

Ja , nå skal det bli action på forumet fremover. Hvem så for seg dette skrekk scenariet når sesongen startet.

Har for egen del fulgt engelsk fotball hver eneste helg siden slutten på 60 tallet. I morgen blir høydepunktet når kampene på kupongen blir trukket. Kan det bli mer spennende ? Håper forresten ikke at de som står bak trekningen er i karantene. For , da blir vel trekningen utsatt også 🙂 

Karantene ja , sitter i karantene selv etter et lengre opphold i England og har bare 10 dager igjen på dette helsikes rommet før jeg er ferdig sonet. Jeg er sikker på at de på Ila landsfengsel har bedre   " soningsforhold " en meg.

Måtte til og med teste meg for dette viruset , heldigvis negativ - der også 🙂 

Vel , dette skal ikke være noe å spøke med for det kan bli riktig ille for mange. For de som blir rammet , familie , de som driver i forskjellige yrker som blir påvirket av dette , permitteringer . 

Kan aldri tenke meg at dette starter opp igjen i april. Tror ikke jeg tør å tenke så langt frem om tingenes tilstand da , for tallene øker dramatisk fra dag til dag. Fotballen blir ikke så viktig lenger nå - uansett hvor lenge en har holdt på / fulgt med på dette fantastiske spillet.

Jeg er også enig i mye, og jeg ser ingen grunn til ikke å støtte de "midlertidige" tiltak som de norske myndighetene nå har satt i verk. MEN, der er en liten "djevelens advokat" i meg som har en del tanker/problemstillinger/meninger når det gjelder dette problemet (i Norge) på lenger sikt, som kanskje ikke vil falle i god jord hos alle. Men heldigvis så er ikke dette hverken rett tid eller rett sted til å komme med den slags tanker.

Og for en gangs skyld så er jeg og "utlendingen" (hans selvvalgte "tittel") enige, fotball er forsatt like viktig!

On 3/13/2020 at 6:00 PM, Gunners68 said:

Ja , nå skal det bli action på forumet fremover. Hvem så for seg dette skrekk scenariet når sesongen startet.

Har for egen del fulgt engelsk fotball hver eneste helg siden slutten på 60 tallet. I morgen blir høydepunktet når kampene på kupongen blir trukket. Kan det bli mer spennende ? Håper forresten ikke at de som står bak trekningen er i karantene. For , da blir vel trekningen utsatt også 🙂 

Karantene ja , sitter i karantene selv etter et lengre opphold i England og har bare 10 dager igjen på dette helsikes rommet før jeg er ferdig sonet. Jeg er sikker på at de på Ila landsfengsel har bedre   " soningsforhold " en meg.

Måtte til og med teste meg for dette viruset , heldigvis negativ - der også 🙂 

Vel , dette skal ikke være noe å spøke med for det kan bli riktig ille for mange. For de som blir rammet , familie , de som driver i forskjellige yrker som blir påvirket av dette , permitteringer . 

Kan aldri tenke meg at dette starter opp igjen i april. Tror ikke jeg tør å tenke så langt frem om tingenes tilstand da , for tallene øker dramatisk fra dag til dag. Fotballen blir ikke så viktig lenger nå - uansett hvor lenge en har holdt på / fulgt med på dette fantastiske spillet.

Vet at du var på kamp forrige helg så det var bra du testet negativt - ikke så mange av oss gamlinger aktive her på forumet som opplevde « The Double» i 70/71 og Charlie George, Ray Kennedy , Bob Wilson ......

1 hour ago, Ray1955 said:

Dette var en utrolig kjedelig lørdag ettermiddag - uten fotball :(

Kjedelig lørdag Ray. Hele helgen er ødelagt 🙂 

Vet at du var på kamp forrige helg så det var bra du testet negativt - ikke så mange av oss gamlinger aktive her på forumet som opplevde « The Double» i 70/71 og Charlie George, Ray Kennedy , Bob Wilson ......

The good old days , Ray1955 🙂 Det var ikke akkurat fest fotball vi spilte på 70 tallet , men 70/71 sesongen var bra. Tenk at det neste måned er 50 år siden vi  vant finalen mot Anderlecht i Messseby cupen. Gode øyeblikk å minnes Ray 🙂 

Dette var en utrolig kjedelig lørdag ettermiddag - uten fotball :(

12 minutes ago, Gunners68 said:

Kjedelig lørdag Ray. Hele helgen er ødelagt 🙂 

6 minutes ago, Gunners68 said:

The good old days , Ray1955 🙂 Det var ikke akkurat fest fotball vi spilte på 70 tallet , men 70/71 sesongen var bra. Tenk at det neste måned er 50 år siden vi  vant finalen mot Anderlecht i Messseby cupen. Gode øyeblikk å minnes Ray 🙂 

Youtube er løsningen for meg når jeg trenger å mimre. Der oppleves de store øyeblikkene når lengselen og behovet for nostalgi tar overhånd (jeg hopper selvsagt galant over de mindre hyggelige klippene) 🙂

Mitt favorittklipp på "tuben" er fra kampen Liverpool - Arsenal 26. mai 1989.

(Kanskje jeg skal finne fram "Fever Pitch" og se slutten på den filmen)

13 minutes ago, Polljen said:

Youtube er løsningen for meg når jeg trenger å mimre. Der oppleves de store øyeblikkene når lengselen og behovet for nostalgi tar overhånd (jeg hopper selvsagt galant over de mindre hyggelige klippene) 🙂

Mitt favorittklipp på "tuben" er fra kampen Liverpool - Arsenal 26. mai 1989.

(Kanskje jeg skal finne fram "Fever Pitch" og se slutten på den filmen)

Nettopp vært på youtube og fått med meg høydepunktene fra  FA cupfinalene mot Hull , Villa og Chelsea.  Men , 89 på Anfield var et større høydepunkt 🙂