Jump to content

2020.03.02 Portsmouth (B) FA cup


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

7 minutes ago, Stefanb said:

Det gule kortet der er jo bare helt latterlig. Seriøst det er gult kort for absolutt ingenting.

Guendouzi gir Dean muligheten til å gi det ved måten han legger ned ballen. Unødvendig. De fleste andre dommere hadde nok latt den gå, eller gitt tilsnakk, men når man vet man har med Dean å gjøre bør man unngå å gjøre dumme ting som kan gi ham muligheten til å gi deg gult. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Guendouzi gir Dean muligheten til å gi det ved måten han legger ned ballen. Unødvendig. De fleste andre dommere hadde nok latt den gå, eller gitt tilsnakk, men når man vet man har med Dean å gjøre bør man unngå å gjøre dumme ting som kan gi ham muligheten til å gi deg gult. 

Er så latterlig strengt og tilfeldig som man får det. Man ser det der tusenvis av ganger i løpet av en sesong og det er ALDRI gult kort.

Men å måke ned en spiller eller felle Ceballos på vei inn i 16-meteren det er ikke gult kort i Dean's øyne.

Ikke kom og fortell meg om å "gi Dean en mulighet". Fyren er en jævla kødd.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Stefanb said:

Mike Dean er en jævla fitte. Det er det snilleste jeg kan si om han.

Ellers er det så fryktelig hemmende å spille Sokratis på høyreback. Skjønner ikke greia.

Det er fordi han er en goalgetter uten sidestykke. For en avslutning 😂😍

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Er så latterlig strengt og tilfeldig som man får det. Man ser det der tusenvis av ganger i løpet av en sesong og det er ALDRI gult kort.

Men å måke ned en spiller eller felle Ceballos på vei inn i 16-meteren det er ikke gult kort i Dean's øyne.

Ikke kom og fortell meg om å "gi Dean en mulighet". Fyren er en jævla kødd.

Jeg er helt enig i at Dean er en kødd og ikke en spesielt god dommer, men det hjelper lite å klage på det når dommersjefene lar ham dømme PL sesong etter sesong. Da må man omstille seg til hvilken dommer man har, og det er unødvendig å reagere på den måten Guendouzi gjør ved kortet. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Marius- said:

Ser ikke på ikveld, hvordan går det?

Det er Arsenal mot 9 mann i forsvar - trenger jeg å si noe mer ? - Pompeys har kommet til flere gode muligheter men heldigvis svake foran mål - ungdommene vår har misset på tre gode muligheter - men gamle Sokratis viste dem hvordan man gjør det 😊

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ray1955 said:

Det er Arsenal mot 9 mann i forsvar - trenger jeg å si noe mer ? - Pompeys har kommet til flere gode muligheter men heldigvis svake foran mål - ungdommene vår har misset på tre gode muligheter - men gamle Sokratis viste dem hvordan man gjør det 😊

👍👌

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Simbad said:

Jeg er helt enig i at Dean er en kødd og ikke en spesielt god dommer, men det hjelper lite å klage på det når dommersjefene lar ham dømme PL sesong etter sesong. Da må man omstille seg til hvilken dommer man har, og det er unødvendig å reagere på den måten Guendouzi gjør ved kortet. 

Blir litt som å ikke gå inn i taklinger dog fordi dommeren er en dust.

Kjøper den sånn halvveis, men halvveis ikke. Når linja ikke er lik på noen måte så er det ekstremt vanskelig å reagere/omstille seg deretter. Dean gir frispark for å puste en motspiller i nakken, for deretter å ikke gi det ved en beinbrekker i neste øyeblikk.

Det Guendouzi gjør er noe vi ser 5-10 ganger i løpet av en kamp. Og såfremt det ikke er sarkastisk klapping eller noe sånt, så er det der aldri gult kort. Faktisk første gangen i mitt liv at jeg har sett det der bli gitt gult på..

Link to comment
Share on other sites

Mike Dean er litt morsom. Ca 15 år som PL dommer og helt uforutsigbar fra kamp til kamp. Eneste som er sikkert med ham er at favoritten aldri får noe gratis. 
Taklingen på Torreira er selvf et kort uansett om han treffer ball. Det gule til Guendouzi er helt latterlig. Handsen før pause må blåses på 10 av 10 ganger. Armen er ute og over hodet. Alt som dommerne ser etter.
Nå i 2. omgang er det fullstendig dominans og uansett hva en pompeyspiller gjør så vinker Dean det videre. 

Link to comment
Share on other sites

Etter målet til Papa har vi virket å ha full kontroll. Litt smårusk her og der, men likevel god innsats for å vinne ballen tilbake når vi mister. Vanskelig å skape altfor mye på et lag som har ligget så kompakt som Pompey har.

Link to comment
Share on other sites

Eneste som irriterer i dag er R-Nelson som ikke gir inntrykk av å ta dette seriøst nok. Han har så utrolig mange enkle tekniske feil som kun skyldes mangel på konsentrasjon. Det er ikke akseptabelt. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...