Jump to content

2020.02.27 Olympiacos (H) Europa League


Polljen

Recommended Posts

1 minute ago, Stefanb said:

Gikk rykter for et par dager siden og i sommer om at hvis vi ikke kvalifiserte oss til CL neste sesong så ville Lacazette potensielt forlate klubben. Drøyt å sikte så høyt når du faen ikke er god nok for EL engang.

Da har du ikke sett pressekonferansen før denne kampen, der han sier det motsatte...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dette skrives før kampen er avgjort for utfallet av kampen betyr ikke noe når jeg skal vurdere det som våre har levert ute på banen. 

La meg starte bakerst. Der har laget en grei kontroll, men den åpne låvedøren er utilgivelig. Selv feite middelaldrende Polljen hadde fått den ballen i mot. Midtbanen gjør også en grei defensiv jobb, men en så treig, uinspirert og offensivt unøyaktig midtbane får stryk av meg. Våre offensive spillere får også stryk, alle fire. Selv om midtbanen svikter de offensivt, så er det skremmende dårlig. 

Det hjelper ikke å ha et overtak når det gjelder ballinnehav når alt fremover går tregt og unøyaktig. 

Og der laget Auba et flott mål som nok redder dagen, men det endrer ikke mitt inntrykk av kampen en tøddel. 

Link to comment
Share on other sites

Faktisk fullt fortjent. Olympiakos har vært mye bedre enn oss denne kampen. Vi har gjort så mange feil som kunne ført til mål i mot. Vel, da er det bare å satse alt på cupen og serien. Forhåpentligvis lærer vi av dette nå som vi har Arteta som manager. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...