Jump to content

2020.02.23 Everton (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2 minutes ago, Stefanb said:

Den scoringen fra Nketiah gjorde virkelig godt i hjerterota! Igjen herlig av Saka. Stygt å si det, men vi ble styrket av at Kola måtte av.

Syntes ærlig talt det var et merkelig valg å starte med en rusten Kola foran Saka i den formen han er i. 

Link to comment
Share on other sites

Eneste grunnen til at Richarlieson ikke får rødt der er at han ikke treffer. Latterlig! Soleklart rødt i min bok. Kommer i fryktelig stor fart og har null kontroll. 

Hopper ikke Ceballos unna er det en potensiell karrieretruende skade. 

Og det der bør da være frispark!??!! 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Er litt sykt hvordan begge målene blir stående, OG hvordan Richarlison som scorer ikke blir utvist.

På første målet så treffer jo Calwin hodet til Luiz med foten.... Hvordan kan det IKKE være farefullt spill ????

Link to comment
Share on other sites

Just now, RP7 said:

Klart rødt på Sibide og Rich. Så elendig dømming. Man ser at han hår bevisst inn med armen og Rich har ingen mulighet til å nå ballen. Stor kraft og går rett på mannen. Faen jeg blir fysisk dårlig av VARtullet 

 

Rødt på Sidibe??

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Er litt sykt hvordan begge målene blir stående, OG hvordan Richarlison som scorer ikke blir utvist.

På første målet så treffer jo Calwin hodet til Luiz med foten.... Hvordan kan det IKKE være farefullt spill ????

Aye. Hadde det vært motsatt så hadde det blitt avblåst. Reglene er ikke like for alle, og i mine øyne er VAR sitt bruk nesten bare en soleklar indikator på den korrupsjonen som jeg har beskyldt dommerpanelet for å ha holdt på med i åresvis stemmer. 

 

Richarlison har for øvrig et sånt "cuntface" som Dele Alli. Har bare lyst til at noen skal gi han en skikkelig på trynet!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...