Jump to content

2020.02.02 Burnley (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, Ben Elfen said:

Nå spiller vi stygt og dårlig. 
jeg ville ha satt håret ned som venstreback og flyttet Xhaka opp igjen

Det kan hende at ditt forslag hadde fungert, men jeg tror problemet befinner seg mellom spillernes ører. Vi er nest best i alt, og taper altfor mange dueller. Vi er redde fordi vi ikke har noe svar på Burnleys harde og høye press.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Det kan hende at ditt forslag hadde fungert, men jeg tror problemet befinner seg mellom spillernes ører. Vi er nest best i alt, og taper altfor mange dueller. Vi er redde fordi vi ikke har noe svar på Burnleys harde og høye press.

Joda. Mye å ta tak i, men med håret Torreira på midten har det vært krise. 
 

lurt bytte

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

Ser detta bedre ut enn under emery? Like ræva spør du meg. 

Vi har iallfall ikke kollapset helt , som vi ville gjort under Emery. Men , vi har ikke fått til mye i denne kampen. Vi ser ut som et lag på nederste halvdel , hverken mer eller mindre. Håper vi scorer når jeg skriver dette 🙂

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gunners68 said:

Vi har iallfall ikke kollapset helt , som vi ville gjort under Emery. Men , vi har ikke fått til mye i denne kampen. Vi ser ut som et lag på nederste halvdel , hverken mer eller mindre. Håper vi scorer når jeg skriver dette 🙂

Vant alle mot disse selv under ræva emery. Etter sparkingen har vi rast nedover tabellen. Alle ser jo enkelte forbedringer i spill og formasjon. Men poengmessig er det elendig. Poeng som teller. Vi er ett bunnlag ja, frykter fremdeles vi skal rykke ned 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Verminator5 said:

Mener du denne kampen isolert sett, eller Artetas periode totalt sett?

Du kutter jo resten av resonnementet mitt... Men ja, vi har rast nedover tabellen med både Ljungberg og Arteta. Det er fakta

 

edit fra det jeg skrev som tilsvar:

Vant alle mot disse selv under ræva emery. Etter sparkingen har vi rast nedover tabellen. Alle ser jo enkelte forbedringer i spill og formasjon. Men poengmessig er det elendig. Poeng som teller. Vi er ett bunnlag ja, frykter fremdeles vi skal rykke ned 

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...