Jump to content

2020.01.27 Bournemouth (B) FA-cup


Polljen

Recommended Posts

Det er nok ikke så mye som er normalt med Mustafi, men jeg er overbevist om at hans fødsel var helt normal. Han kom garantert ut med hodet først. 

Håper det er en liten skade. Jeg unner fyren alt godt mht all tyn han har fått av oss fans de siste årene. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 minute ago, Stefanb said:

Typisk at når Mustafi gjør det bra, så må han av på båre.

Helt rått hvordan forsvarsspillerne våre er så sinnsykt uheldige..

Heldigvis har vi veldig god dekning i forsvaret. Dette i motsetning til hva mange på forumet tror. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Jeg synes han er en helt ok backupkeeper. 

Liker heller å ha et ungt talent på keeperplassen enn en middelmådig backup keeper. Er liksom lite annet man får en noe helt OK hvis noe skjer med førstevalget. Et talent kan skinne i den perioden f.eks., mens en som Martinez trolig bare hadde vært som han ellers er. Helt OK.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Stefanb said:

Liker heller å ha et ungt talent på keeperplassen enn en middelmådig backup keeper. Er liksom lite annet man får en noe helt OK hvis noe skjer med førstevalget. Et talent kan skinne i den perioden f.eks., mens en som Martinez trolig bare hadde vært som han ellers er. Helt OK.

Jeg er uenig. Et ungt talent er ekstrem risiko på keeperplassen. Med en ok backup som Martinez vet man hva man får. Så kan heller det unge talentet få spille i Mikke Muscupen evt. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ben Elfen said:

Typisk Mustafi. Spiller strålende så setter han en fot feil og det får enorme konsekvenser. 
 

god bedring. 

Vil faktisk si at Mustafi ikke satte en fot feil i dag. Det var det Martinez som gjorde. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Vil faktisk si at Mustafi ikke satte en fot feil i dag. Det var det Martinez som gjorde. 

Jaja. Bare Martinez sin feil. Vet ikke hva han har i mot våre midtstoppere. Noen minutter senere slo han knyttneveslag rett i trynet på Holding. 
 

men jeg prøvde å være morsom. Mustafi satte foten feil. Det var liksom poenget mitt da

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...