Jump to content

2020.01.11 Crystal Palace (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En todelt førsteomgang. I første del så går alt på skinner, litt få klare målsjanser men likevel full kontroll og en ball i mål. 

I den andre delen blir vi presset tilbake og heldigvis så er Arteta sitt lag mer disiplinerte enn Emery sitt lag. Jeg mener dog at vi lar CP få litt for mye kontroll. 

Jeg mener at statistikken for ballinnehav viste ca 70% for Arsenal etter 40 minutter, det viser bare hvor ekstrem kontroll våre hadde i starten av kampen. 

I andre omgang så Må Arsenal svare på CP sitt press, hvis ikke så kommer det mål i mot. 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Som jeg har sagt hele tiden, vi trenger ingen nye forsvsrsspillere. De vi har, er gode nok. 

Nja. Sokratis sliter med ballen i beina og blir fort presset til å gi fra seg ballen når han får dårlig tid. Er så synd med skaden til Chambers, men sånn er det. Holding er et uskrevet blad og Mustafi er en klovn.

Så pdd. har vi kun 2 "beviste" midtstoppere, 1 rustent blad og 1 klovn.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Stefanb said:

Nja. Sokratis sliter med ballen i beina og blir fort presset til å gi fra seg ballen når han får dårlig tid. Er så synd med skaden til Chambers, men sånn er det. Holding er et uskrevet blad og Mustafi er en klovn.

Så pdd. har vi kun 2 "beviste" midtstoppere, 1 rustent blad og 1 klovn.

Sokratis har spilt knall i år

Link to comment
Share on other sites

Burde ryke for den hvis VAR funker som det skal. Dessverre.

Edit: Og der er vi nede i 10 mann.

Burde ta av Lacazette og få på Martinelli nå. Trenger noen som kan løpe i bakrom.

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...