Jump to content

2020.01.06 Leeds United (H) FA-cup


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

32 minutes ago, Simbad said:

Jeg vil si det også har mye med at Guendouzi og Xhaka er ganske like spillertyper. Mener det hadde vært smartere å starte med feks Willock ved siden av en av disse to. 

Jeg klarer ikke å se den store likheten mellom Xhaka og Guendouzi. Forklar gjerne hva den består i. 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Stefanb said:

To grunner til at vi er ræva: Ingen AMN på høyreback og ingen Torreira på midten. De har trolig vært de beste spillerne under Arteta og stått i spissen for det gode presset og de raske overgangene.

Enig i at Pepe får null støtte fra Sokratis. Ellers er nok problemet mer at Holding har en dårlig kamp så langt. Det er ikke så lett å være midtbanespiller foran en full stopper heller. Jeg håper han får hvilt av seg rusen i pausen. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Tapapa said:

Jeg sovnet bort (heldigvis, basert på statsene jeg leser til pause) deler av første omgang, men syns unge herr Nelson var rimelig tannløs han også. 

Alle var tannløse, så ikke en god utpå der i første! 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Tapapa said:

Jeg sovnet bort (heldigvis, basert på statsene jeg leser til pause) deler av første omgang, men syns unge herr Nelson var rimelig tannløs han også. 

Problemet starter bakerst. Martinez og Holding er svake med bena. Xhaxa og Matteo vet vi ikke fungerer sammen og da er vi tilbake til Emery style

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...