Jump to content

2020.01.01 Manchester United (H)


Polljen

Recommended Posts

Just now, Tapapa said:

Håper folk merker Xhakas betydning for laget. Jeg bare nevner det siden han til stadighet blir utsatt for helt urimelig kritikk 

Xhaka har det med å spille bra mot djevlene :) Han har sine svakheter, for meg er torreira best på midten idag. Han er overalt, men xhaka spiller stort som vanlig mot United. Møkka er at han mot en dårligere motstander neste kamp kan finne på hva som helst. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Herlig førsteomgang. Klart best. Kun sluppet United til to sjanser. Spillerne jobber for hverandre, og jobber sammen for å vinne ballen tilbake. 

Herlig å se spillere med klare roller og oppgaver. Torreira og Xhaka vinner midtbanekrigen klart. Klarer vi å holde trykket oppe i andreomgang? 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

Håper folk merker Xhakas betydning for laget. Jeg bare nevner det siden han til stadighet blir utsatt for helt urimelig kritikk 

 

I dag har Xhaka vært svært god. Er ingenting å si på det. Hvis han får vekk de "dritt" feilene han har hatt i hver kamp opptil flere ganger så kan han bli god for oss..

 

Kolasinac har vært et BEIST. Irriterende at han tar den siste taklingen før dommeren blåser av omgangen men.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Så den og nekter å tro at det gjorde så jævla vondt. Syns oppriktig det er pinlig å se slikt. 

Frispark skulle det vært, men enig med deg at Pepe overdriver "smertene" fra den hånda.

Dommeren er for øvrig den verste jeg noen gang har sett. Lingard, Fred, Maguire og Rashford burde alle hatt gule kort for lengst!

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...