Jump to content
Polljen

2020.01.01 Manchester United (H)

Recommended Posts

Just now, Tapapa said:

Håper folk merker Xhakas betydning for laget. Jeg bare nevner det siden han til stadighet blir utsatt for helt urimelig kritikk 

Xhaka har det med å spille bra mot djevlene :) Han har sine svakheter, for meg er torreira best på midten idag. Han er overalt, men xhaka spiller stort som vanlig mot United. Møkka er at han mot en dårligere motstander neste kamp kan finne på hva som helst. 

Herlig førsteomgang. Klart best. Kun sluppet United til to sjanser. Spillerne jobber for hverandre, og jobber sammen for å vinne ballen tilbake. 

Herlig å se spillere med klare roller og oppgaver. Torreira og Xhaka vinner midtbanekrigen klart. Klarer vi å holde trykket oppe i andreomgang? 

3 minutes ago, Tapapa said:

Håper folk merker Xhakas betydning for laget. Jeg bare nevner det siden han til stadighet blir utsatt for helt urimelig kritikk 

I dag har Xhaka vært svært god. Er ingenting å si på det. Hvis han får vekk de "dritt" feilene han har hatt i hver kamp opptil flere ganger så kan han bli god for oss..

Kolasinac har vært et BEIST. Irriterende at han tar den siste taklingen før dommeren blåser av omgangen men.

Laca beintøff i dag - helt utrolig omgang fra hele laget - nå må det jobbes som fan resten av kampen.

Pepe har en helt sinnsyk nærteknikk. Forhåpentligvis vil vi bare se mer og mer av hvor god han kan bli når han får seg enda mer selvtillit. 

Dette vi har vært vitne til i 1 omgang overgår alt på lang tid i vår klubb. Tror ikke jeg har helse til en  ny nedtur som mot Chelsea.  Dette må laget dra i land . Vi må ikke slippe United inn i denne kampen.

1 minute ago, Simbad said:

Hvor mange gule kort slipper Manure unna i andreomgang? 

2 allerede.

1 minute ago, Tapapa said:

Håpløs skuespill av Pepe. 

Hva snakker du om? Så du ikke armen?

1 minute ago, Marius- said:

Hva snakker du om? Så du ikke armen?

Så den og nekter å tro at det gjorde så jævla vondt. Syns oppriktig det er pinlig å se slikt. 

Just now, Tapapa said:

Så den og nekter å tro at det gjorde så jævla vondt. Syns oppriktig det er pinlig å se slikt. 

Frispark skulle det vært, men enig med deg at Pepe overdriver "smertene" fra den hånda.

Dommeren er for øvrig den verste jeg noen gang har sett. Lingard, Fred, Maguire og Rashford burde alle hatt gule kort for lengst!

Just now, Gunners68 said:

Dommeren må ha gått signal kurs på Heistadmoen. Han kan iallefall ikke dømme.

Er signalene ille der? Jobber på Skøyen, der snakker vi signalproblemer :)

Nå spilles det nesten bare på vår halvdel. En imot så sliter vi, vi må ikke gi det bort

Nelson på vei inn. Håper det er for enten Aubameyang eller Lacazette. Ikke Özil eller Pepe.

Just now, Marius- said:

Hva faen? Kan dommeren bestemme at han skal gå ut der? 

Ja. Nye regler denne sesongen.

Og synd Pepe går av.

Just now, Marius- said:

Hva faen? Kan dommeren bestemme at han skal gå ut der? 

Jepp, ny regel for sesongen.