Jump to content

2019.12.26 Bournemouth (B)


Polljen

Recommended Posts

 

Bournemouth  crest   Bournemouth    v    Arsenal arsenal.png?2016-2017    
Torsdag 26. desember 2019, kl 16:00, Vitality Stadium
Premier League, 19. serierunde 
Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Sumo


På det tidspunkt denne tråden blir laget så er det kun Tierney som har sikker plass på skadelisten.

Etter 17. serierunder så ligger Bournemouth på 14. plass i PL med en seier og fire tap i de fem foregående rundene. Arsenal lå som nummer 9 når tråden ble laget og hadde en seier, to uavgjorte og to tap på de fem kampene i forkant av møtet med Everton (21/12).

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Forhåpentligvis har Arteta klart å drille litt samhandling inn i forsvar/midtbane til denne, så savnet av Chambers ikke blir for stort. Hvis det vi så mot Everton defensivt begynner å bli en norm, kan dette absolutt bli bra. 

Leno

Niles-Sokratis-Luis-Saka

Torreira-Xhaka

Smith-Rowe

Nelson-Auba-Martinelli

 

Auba har noe å bevise. Hvis han skal fortsette å starte må han skjerpe seg. Hvis ikke er det bedre å starte med Laca eller Martinelli på topp. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Forhåpentligvis har Arteta klart å drille litt samhandling inn i forsvar/midtbane til denne, så savnet av Chambers ikke blir for stort. Hvis det vi så mot Everton defensivt begynner å bli en norm, kan dette absolutt bli bra. 

Leno

Niles-Sokratis-Luis-Saka

Torreira-Xhaka

Smith-Rowe

Nelson-Auba-Martinelli

 

Auba har noe å bevise. Hvis han skal fortsette å starte må han skjerpe seg. Hvis ikke er det bedre å starte med Laca eller Martinelli på topp. 

Jeg ser gjerne at Pepe får prøve seg i denne. Nelson gjorde seg ikke bort mot Everton, men Pepe må få bygge videre på formen fra sine forrige kamper.

Vil forøvrig ønske dere alle en god jul🎅🏻😊

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg ser gjerne at Pepe får prøve seg i denne. Nelson gjorde seg ikke bort mot Everton, men Pepe må få bygge videre på formen fra sine forrige kamper.

Vil forøvrig ønske dere alle en god jul🎅🏻😊

Riktig god jul til Spydebergs store sønn og resten av forumet for øvrig

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ray1955 said:

Tror ikke på noe ungdomsopplegg fra Arteta - tenker vi ser Torreira-Xahka og Øzil, Auba, Laca og Pepe.

Tror jeg å. Han har allerede sagt at alle nå starter på bar bakke, de som har hatt uro rundt seg får en ny start, og de som har overbevist må igjen overbevise. 
 

Så vil nok de nevnte herrer fort ryke ut av laget om de ikke leverer det han ønsker.

 

På dette planet liker jeg Arteta sin tilnærming, han virker tydelig og presis her. Mulig emery også var det, men ingen forstod. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg burde funnet meg en pub i dag der jeg kunne se om det er noen av våre stjerner som gidder å krige i dag, men siden mange av pub'ene holder stengt på "christmas day", så går jeg heller å ser på siste avsnitt av krigen blant stjerner og galakser. 

Ha en forsatt god jul og jeg håper jeg går glipp av en megakriging utført av våre egne stjerner i denne lille britiske "galaksen". 

Link to comment
Share on other sites

On 12/16/2019 at 2:16 PM, Stefanb said:

Leno
Bellerin/Niles - Chambers - Holding - Kolasinac/Saka
Willock - Torreira
Pepe - Smith-Rowe - Nelson
Martinelli

 

Like greit å bare fyre på med fremtiden.

Må bytte ut Chambers da han dessverre er suspendert. Holding virker heller ikke å være klar.. så da får det være Sokratis - Luiz i midtforsvaret.

Resten ønsker jeg å se.

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Marius- said:

Idag? Imorgen mener du vel :)

Fuck!!! Selvsagt, undertegnede er tydeligvis langt borte både geografisk og mentalt 🤔😋.... 

Da blir det stjernekrig i dag og stjerner som kriger i morgen (forutsatt at flyet i morgen er i rute, så skal jeg nok få sett kampen på egen Sumo) 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Stefanb said:

Må bytte ut Chambers da han dessverre er suspendert. Holding virker heller ikke å være klar.. så da får det være Sokratis - Luiz i midtforsvaret.

Resten ønsker jeg å se.

Kolasinac er også ute i jule og nyttårskampene 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Polljen said:

Fuck!!! Selvsagt, undertegnede er tydeligvis langt borte både geografisk og mentalt 🤔😋.... 

Da blir det stjernekrig i dag og stjerner som kriger i morgen (forutsatt at flyet i morgen er i rute, så skal jeg nok få sett kampen på egen Sumo) 

Sumo fungerer i noen utland. Jeg kunne se kamper på Sumo da jeg var over for å se arsetott tidligere i år - så det fungerte i England. Prøv der du er

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ben Elfen said:

Sumo fungerer i noen utland. Jeg kunne se kamper på Sumo da jeg var over for å se arsetott tidligere i år - så det fungerte i England. Prøv der du er

Jeg vet det, så på Eve-Ars her borte på Sumo via telefonen.... Likevel litt annerledes å se det på Pub. 

PL på Sumo skal i utgangspunktet ikke være mulig i utlandet, men en enkel løsning er å starte kampen via mobildata (med WiFi av) , slik at Sumo tror du er i Norge, for så rett etterpå slå på WiFi (telefon og enkelte  nettbrett). Funker uten problemer. Dermed er VPN unødvendig. Hvordan det fungerer på laptop vet jeg ikke. 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Polljen said:

Jeg vet det, så på Eve-Ars her borte på Sumo via telefonen.... Likevel litt annerledes å se det på Pub. 

PL på Sumo skal i utgangspunktet ikke være mulig i utlandet, men en enkel løsning er å starte kampen via mobildata (med WiFi av) , slik at Sumo tror du er i Norge, for så rett etterpå slå på WiFi (telefon og enkelte  nettbrett). Funker uten problemer. Dermed er VPN unødvendig. Hvordan det fungerer på laptop vet jeg ikke. 

Den tror ikke du er i Norge fordi du bruker Mobildata 😂.  Jeg brukte pcen og hotellets wifi sist - og det funket fint

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Ben Elfen said:

Den tror ikke du er i Norge fordi du bruker Mobildata 😂

Jeg må ærbødigst si meg uenig i det. 

Når du bruker Mobildata via en norsk teleoperatør så er det kun teleoperatøren som vet hvor du er. Tjenester i Norge får så vidt jeg vet ingen info fra operatøren om dette. De vil se at det kobles opp fra en norsk ip adresse. 

Har selv tidligere prøvd med å koble meg opp direkte på Sumo i utlandet via wifi uten hell når det gjelder PL (alt annet på Sumo går fint). Med norsk Mobildata har det ikke vært noen problem. Det kan selvsagt være Sumo er allergisk mot Polljens utenlandske wifitilkobling

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Polljen said:

Jeg må ærbødigst si meg uenig i det. 

Når du bruker Mobildata via en norsk teleoperatør så er det kun teleoperatøren som vet hvor du er. Tjenester i Norge får så vidt jeg vet ingen info fra operatøren om dette. De vil se at det kobles opp fra en norsk ip adresse. 

Har selv tidligere prøvd med å koble meg opp direkte på Sumo i utlandet via wifi uten hell når det gjelder PL (alt annet på Sumo går fint). Med norsk Mobildata har det ikke vært noen problem. Det kan selvsagt være Sumo er allergisk mot Polljens utenlandske wifitilkobling

Du tar feil @Polljen  - men fortsett å leve i trua

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Ben Elfen said:

Du tar feil @Polljen  - men fortsett å leve i trua

Nope. 

Testet dette rent praktisk ved bruk av en nettside som viser all data rundt ip-en man er koblet til. 

Ved oppkobling via hotellets wifi så forteller den mottatte ipadressen at enheten får ip fra en britisk leverandør. 

Ved oppkobling via Mobildata så forteller den mottatte ip at enheten er koblet mot norsk leverandør (i dette tilfelle Telia), det er ingen data som forteller at enheten rent fysisk er utenfor Norge. 

😋

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Polljen said:

Nope. 

Testet dette rent praktisk ved bruk av en nettside som viser all data rundt ip-en man er koblet til. 

Ved oppkobling via hotellets wifi så forteller den mottatte ipadressen at enheten får ip fra en britisk leverandør. 

Ved oppkobling via Mobildata så forteller den mottatte ip at enheten er koblet mot norsk leverandør (i dette tilfelle Telia), det er ingen data som forteller at enheten rent fysisk er utenfor Norge. 

😋

La oss bare konkludere med at du har feil (for det har du) dessuten bruker du feil nett. Bytt til Telenors nett - anbefaler Talkmore

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...