Jump to content

2019.12.21 Everton (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2 minutes ago, Stefanb said:

Chambers har vært veldig god i dag. Enorm i luftrommet mot Calvin Lewin som er en gedigen trussel med hodet, men også veldig god ellers. I motsetning til partneren sin så opptrer han veldig stødig.

Chambers har vært bra idag , men er litt treg.

Link to comment
Share on other sites

Ok 1p med «hele» eliten ute. Kanskje befordring fra arteta dette. Sett ut de beste og la de kjenne det. Så tar jeg over og ser hvem jeg vil ha videre. 

Uansett nok en dårlig kamp, Everton nærmest seier. Men U er greit nok. To dårlige lag anno desember 2019. 

Link to comment
Share on other sites

Baser på hvordan vi har fremstått den senere tid så må laget / ungguttene få godkjent idag. Vi hang  sammen som et lag bedre enn på lenge. Skapte ikke noe særlig foran Evertons mål , men fikk et uventet poeng borte . Holde nullen er ikke hverdags kost for oss. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg registrerer også at Tv2 har funnet noen de skal hakke på. De lager en stor sak av saka som de mener er forferdelig, med en lang avhandling om hvor dårlig han er. Så en liten setning til slutt at han aldri har spilt en hel kamp der før. 
Snu flisa da, ræva av Everton å ikke utnytte det ennå mer. 
 

1p med god innsats og litt flaks bak. Vi starta vel med en eller to av de antatt beste, og Auba var kanskje den dårligste utpå der. Arteta next. Det kan aldri bli dårligere enn dette, så har en smule troa. Sa før denne kampen at jeg trodde mer på uttelling mot Chelsea enn Everton. Da blir det 3p mot de da.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, RP7 said:

OK kamp. Unngikk skader, unngikk mål imot, unngikk store blemmer bakover og OK innsats. Auba virker helt uten interesse og var fryktelig svak. Antageligvis Arsenals dårligste spiller i dag. 

Enig. Mye positivt i dag. 
0 skudd på mål i mot. 
torreira/Xhaka fungerte bra. 
vi så ut som et fotball lag

 

auba leverte en søknad om å få starte de neste kampene på benk i dag 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Enig. Mye positivt i dag. 
0 skudd på mål i mot. 
torreira/Xhaka fungerte bra. 
vi så ut som et fotball lag

 

auba leverte en søknad om å få starte de neste kampene på benk i dag 

Auba leverte en søknad om å bli solgt i januar. Den bør innvilges. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

Auba leverte en søknad om å bli solgt i januar. Den bør innvilges. 

Jepp. 
 

 

3 minutes ago, Tapapa said:

Ungguttene var, som vanlig, herlige. Jeg vet ikke hva de har sagt i tv2 studioet, men jeg syns Saka er super. 

med mente han var som en fisk på land. Jeg synes også han var god. 
gleder meg til Laca, Auba og Özil er historie så kan vi spille med Martinelli på topp og ungvinger rundt ham

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Ben Elfen said:

Jepp. 
 

 

med mente han var som en fisk på land. Jeg synes også han var god. 
gleder meg til Laca, Auba og Özil er historie så kan vi spille med Martinelli på topp og ungvinger rundt ham

Auba har scoret 50% av våre mål. Så han har da levert tidligere... men nå virker han lei. Flaks vi har hatt en av pl sine beste spisser på plass. Om han drar må han erstattes. All honnør til Martinelli og co, men de klarer ikke tilsvarene (enda)

 

BE: gleder du det til ozil er historie ? Nye takter fra den kanten

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Marius- said:

Auba har scoret 50% av våre mål. Så han har da levert tidligere... men nå virker han lei. Flaks vi har hatt en av pl sine beste spisser på plass. Om han drar må han erstattes. All honnør til Martinelli og co, men de klarer ikke tilsvarene (enda)

Ja, han har scora mye - men lite tydet på at det er noe han ønsker å fortsette med i Arsenal dessverre. Digger Auba, men velger Arsenal

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Gunners77 said:

Må fan med innrømme at dette var dårlig, da tenker jeg at Arsenal skal være en storklubb. Vi skal være opp mot de beste i verden og da holder fan ikke dette. Ett langt gjesp. No nå det handles og få inn nye eiere.

Ikke dårlig ut fra høstens kamper. Men fryktelig dårlig ut fra hva vi forventet eller trodde før sesongen ja. Men vi er der vi er, det må tas i betraktning. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Marius- said:

Ikke dårlig ut fra høstens kamper. Men fryktelig dårlig ut fra hva vi forventet eller trodde før sesongen ja. Men vi er der vi er, det må tas i

Det er bare trist. Vi har gått fra en klubb som var i CL i 18 år på rad. Nå er vi masse lovende ungutter men dessverre ikke god nok med masse primadonnaer som knapt er topp 10. Savner Bruce Rioch👌😄. Vi trenger en ny Bergkamp og platt😎

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, sas2002 said:

Det er bare trist. Vi har gått fra en klubb som var i CL i 18 år på rad. Nå er vi masse lovende ungutter men dessverre ikke god nok med masse primadonnaer som knapt er topp 10. Savner Bruce Rioch👌😄. Vi trenger en ny Bergkamp og platt😎

Nope. Det var mye oppløftende i dag og CL-plass er ikke utenfor rekkevidde. Denne sesongen kan fortsatt bli knall! 

In Arteta we trust! 

Link to comment
Share on other sites

fortsatt mye å rette på, laget har en lang vei å gå. Og man kan ikke forvente at laget går fra å spille som nedrykkskandidater til mestertakter på en kamp. Dette vil ta tid, og man må ta de små stegene, og være tålmodige. Og man må tenke positivt. Det siste har kanskje vært det største problemet med hele klubben i lang tid. Det har vært en negativitet rundt hele klubben som har fått lov til å gro seg fast. Jeg velger å betrakte gårsdagens kamp som den første kampen til "New Guns", og da må man fokusere på de positive tingene;

* de holdt nullen, og fikk med seg poeng fra en vanskelig bane, 

* selv om det fortsatt er noe grums i den defensive organiseringen, var det klar forbedring å spore. Ingen grusomme tabber. Og kanskje gårsdagens kamp viste at det er organiseringen mer enn enkeltspillere som har vært problemet der bak? De hadde mye mindre strekk i laget enn det har vært i mange kamper. De ga ikke Everton så store rom mellom midtbane og forsvar som de har pleid å gjøre.

* spillerne kjempet for hverandre på en måte vi knapt har sett under hele Emerys regjeringstid. Den eneste som virket giddalaus var Aubameyang. 

* mange lovende unge spillere, som til og med takler å spille på uvante posisjoner. Dette laget har et kjempepotensial. De trenger en sjef i midtforsvaret, og et rivjern på midtbane. Angrepet er bra nok, men de må ville blø for laget. Hvis de ikke gidder å være med videre er det bare å selge, og få inn nye folk på topp. Martinelli er et funn. Han kommer til å bli stor.

 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...