Jump to content

2019.12.15 Manchester City (H)


Polljen

Recommended Posts

Just now, Marius- said:

Blir slakt, siste Ljungberg kampen håper jeg 

Tviler på at en annen manager mirakuløst kommer til å få dette laget til å bli "solid" på kort tid.

Men, jeg digger Ljungberg. Dessverre har han fått en helt umulig oppgave som manager for dette laget. Her må alt rives og bygges på nytt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

For meg ser det likt ut som under emery. Han har vært med han hele veien også under emery. Forstår ikke hva han skal bidra med her. Forsvarere er som de er, selvsagt ikke noe Ljungberg kan gjøre noe med. Men det er også hele laget, de jobber dårlig sammen. 0-6?  

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Guendouzi som den dypeste av de to på midten gjør oss bare enda verre enn det vi kunne vært dessverre..

Xhaxa eller matteo mot topplag som dette er rått parti. Vi har en stall som kanskje klarer topp 6. Vi blir nærmere midt på tabellen i år . 

Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter ikke hvordan det går an å prestere så dårlig. En ting er ferdigheter, men virker jo som de fleste spillerne ikke gidder å ta tak i ting.        Ljungberg har hatt en forferdelig utgangspunkt, men kan ikke ha en uprøvd manager til å fortsette dette her. Arsenal FC kan ikke være bekjent av å drive på slik som det her!!

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Bekkern said:

Jeg fatter ikke hvordan det går an å prestere så dårlig. En ting er ferdigheter, men virker jo som de fleste spillerne ikke gidder å ta tak i ting.        Ljungberg har hatt en forferdelig utgangspunkt, men kan ikke ha en uprøvd manager til å fortsette dette her. Arsenal FC kan ikke være bekjent av å drive på slik som det her!!

Sånn blir det når forrige regime fikk holde på i 22 år. De ga ifra seg et lag uten et skikkelig forsvar. Ingen vinnerskaller - ingen vinner kultur. Nå henger vi i tauene -og gjett om vi får det enkelt borte mot Everton.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan skjønne at man ønsker Torreira som en aggressiv ballvinner på midten. Men det hjelper lite å ha kun én aggressiv spiller når resten står og ser på. Lagpressing fins ikke i dette laget. Og da vil jeg si det er mye bedre å ha Torreira til å dekke rommet De Bruyne boltrer seg i i førsteomgangen.. 

Link to comment
Share on other sites

FY faen for et stk bedriten klubb vi er blitt. city leder 3-0 på halv maskin. Dette er bare pinlig, fullstendig pinlig. 0 innsats, 0 evne til å tørre og 0 ferdigheter. Han tomsen av en svenske er verken løsningen permanent eller kortsiktig. Nå må det forpulte styre på noen inn med kompetansen som kreves for å faktisk lede et fotball lag. Ellers må hele orginasjonen gå i seg selv fra top til bunn, Spillerlogistikken er ræv, kamp ledelsen er ræv og vi klarer ikke å gjennomføre ovewrganger som hever kvaliteten i 11eren. For noe forbanna piss å se på. Vi er blitt en fadese av en klubb ,  en klubb ingen reiner med i det store bildet. Og sånn har det vært i flere år. Vi er på vei til å bli en klubb type newcastle. Fin stadion, masse fans , men ellers er fotballklubben fullstendig verdiløs.  nivå forskjellen  idag e så stor at det blir bare patetisk

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Stefanb said:

Tviler på at en annen manager mirakuløst kommer til å få dette laget til å bli "solid" på kort tid.

Men, jeg digger Ljungberg. Dessverre har han fått en helt umulig oppgave som manager for dette laget. Her må alt rives og bygges på nytt.

Enig med Stefaen

Link to comment
Share on other sites

"Enestående svakt defensivt", sa Alsaker. Det er presist. Özil bidrar aldri hjemover. Pepe gjør fiksfakseri, eller slår oppgitt ut med hendene. Auba er spiss, og alltid langt unna eget mål. Martinelli prøver, men er for fersk. Og resten evner null og niks hjemover. City. Har. Så. Mye. Plass...

Se på Chris Wilder og Sheffield United, hva man kan få til med et i utgangspunktet svært begrenset spillermaterialet. Se hvor vonde og vanskelige de er å møte. Samtidig strevde Sheff U i mange, mange år før de fant en manager som evnet å sy dette sammen igjen og skape en slik kultur.

Ballague har helt rett: Dette er et kultur-problem. Og så lenge man ikke klarer å endre kulturen, hadde ikke 100 Messier hjulpet. 

Hvem kan fikse dette? Neimen om jeg vet. Tror ikke Arteta har blitt så veldig fristet i dag.

Link to comment
Share on other sites

"Black november" har lenge vært et begrep blandet oss goonere. I år så skulle vi bare møte "svake" lag i november måned, endelig en god november, men det ble sannsynligvis den værste november i manns minne.

Jeg sluttet som nevnt å se kampen etter 15 minutter og om vi taper med tre eller tretten betyr egentlig ikke så mye. Jeg ønsker selvsagt et best mulig resultat, men hvis et skikkelig stortap må til for at dei med makt skal forstå alvoret, så får det så være. 

Hilsen Polljen, som fremdeles vil være en gooner når (hvis) vi spiller i Championship neste sesong. 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...