Jump to content

2019.11.28 Frankfurt (H) Europa League


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Brendan Rodgers går ikke fra et spennende prosjekt i Leicester til en synkende Arsenal skute. Tviler jeg sterkt på.  Allegri & Co gjør heller ikke det.

Vi har for mange spillere  som ikke holder mål etter deres standard.Offensivt har vi gode nok spillere , men defensivt er vi langt unna. Sokratis , Chambers  , Luiz , Holding , Mustafi , Mavropanos og Kolasinac holder ikke bra nok nivå for de beste managerne. De vet den gjengen der kommer til å koste de mange poeng. 

Få inn en manager , nesten hvem som helst , med en plan og som får spillerne med seg. Det er første steget. Så må man begynne opprydningen med resterende daukjøtt og begynne arbeidet med de defensive spillerne vi har. En del av våre defensive spillere kan du gjøre hva du vil med , men de holder ikke mål hvis vi skal ta steget høyere opp. De kan på en god dag eller to spille noen bra kamper , men ellers så er de hodeløse bak der. Du bare vet de gjør personlige feil som koster oss mye over en sesong.

Tror ikke vi lenger skal være så høye på pæra og tro at hvem som helst vil signere for oss. Det gjelder både spillere og managere. Det var før det. 

Link to comment
Share on other sites

Kilder tett sier det ikke vil bli tatt noen beslutninger vedr Emery før jul. Raol og Josh Kroenke mener dette kan snus mens resten i styret er uenig. Med gammel historikk så er jeg redd dette stemmer. Er redd fansen vil gå i krig mot styret med tap mot Norwich. Da er vi igang!

Link to comment
Share on other sites

Kan det være at spillerne spiller ræva for å få vekk emery? Få inn Ljungberg ut sesongen. Åpne pengesekken til sommeren, kjøp en forsvarer og midtbanespiller i verdenstoppen .Slutt med å kjøpe spillere som D Luiz. Vekk med xhaka, luiz og håret som aldri har imponert meg. Må en kraftig opprydding bak og på midtbanen.

Link to comment
Share on other sites

Emery mener det var fremgang i går. I såfall er jeg spent på hvor fremgangen var. Vi taper på hjemmebane og i følge Emery hadde Arsenal full kontroll i 75 minutter. Dvs den tiden Frankfurt ikke trengte å angripe siden det var uavgjort eller de ledet. Helt utrolig analyse nok en gang. Han kan da umulig mene at så lenge laget ikke slipper til sjanser i mot så har de kontroll til tross for at de ligger under? Motstander trenger pr i dag kun å score ett mål før panikken slår inn. Derfra er det kort vei til nr 2 og så kan de mure igjen bakover. Emery er da fornøyd. Herregud han er gal. Fotball handler kun om resultater på dette nivået. Pr i dag er det ingen fremgang i det hele tatt. Det er steg tilbake for hver kamp som spilles. Jeg er sjokkert over at journalistene ikke henger ham ut offentlig i langt større grad. Han har jo fullstendig mistet det.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ray1955 said:

Simone hadde vært rett mann til å ta grep her.

Nei, han har ikke utviklet seg de siste årene. Han er i ferd med å bli en stereotyp av seg selv.

Vi trenger en manager som kan tilpasse seg. En manager som ser hvilket spillermateriale som er i troppen pr nå og som kan få det beste ut av hver spiller. Emerys første feil var at han overhode ikke tok utgangspunkt i hva Arsenal var og videreutviklet fra det grunnspillet de hadde. Han har rasert alt det som var etablert i søken etter sin egen måte å spille fotball på. Det har feilet fra første dag og blir bare verre og verre. Nå er det ingenting som minner om Arsenal verken fremover eller bakover. Alt er kaos og tilfeldigheter. Ethvert lag skaper uendelig med sjanser mot oss. Det er så naiv, så enkelt og fullstendig planløst.

Jeg ønsker meg Rodgers med Bergkamp som ass. Det er personer med kjennskap til ligaen og de kan en til en håndtering av spillere. Her handler alt om å få resultater, bygge selvtillit og deretter utvikle en stil. Dvs stikk motsatt av Emerys tilnærming.

 

 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, RP7 said:

Nei, han har ikke utviklet seg de siste årene. Han er i ferd med å bli en stereotyp av seg selv.

Vi trenger en manager som kan tilpasse seg. En manager som ser hvilket spillermateriale som er i troppen pr nå og som kan få det beste ut av hver spiller. Emerys første feil var at han overhode ikke tok utgangspunkt i hva Arsenal var og videreutviklet fra det grunnspillet de hadde. Han har rasert alt det som var etablert i søken etter sin egen måte å spille fotball på. Det har feilet fra første dag og blir bare verre og verre. Nå er det ingenting som minner om Arsenal verken fremover eller bakover. Alt er kaos og tilfeldigheter. Ethvert lag skaper uendelig med sjanser mot oss. Det er så naiv, så enkelt og fullstendig planløst.

Jeg ønsker meg Rodgers med Bergkamp som ass. Det er personer med kjennskap til ligaen og de kan en til en håndtering av spillere. Her handler alt om å få resultater, bygge selvtillit og deretter utvikle en stil. Dvs stikk motsatt av Emerys tilnærming.

 

 

Rodgers/Bergkamp har jeg ikke noe tro på må jeg si. Men gjerne en engelskmann inn som manager ( Ikke Steve Bruce ).

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Ray1955 said:

Som team - de blir for «snille» - men ellers har du rett i mye av det du skriver.

Det er mulig Berkamp er for snill, men Rodgers kjenner gamet godt. Han stiller nok de kravene som trengs. Det viktigste er at han er tydelig. Han er flink med mennesker og skaper trygghet. Med trygghet kommer resultater og med resultater kommer selvtillit. Det er helt avgjørende for å lykkes.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett Xhaka spøke og le med motstanderne etter tapet i går, har jeg på følelsen at disse spillerne har mer å gi, hvis de vil. Dette er ikke en gjeng som har ofret liv og helse for å berge jobben til sjefen sin. 

Når det er sagt, våre defensive problemer har vart i lang, lang tid. Og "løsningen" vi prøvde i sommer var å hente den mest løse av alle løse kanoner, David Luiz. Håpet fremover ligger således i at vi kan score 3-4-5 mål i hver match. Da kan det bli noen poeng.

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Safe Hands said:

Etter å ha sett Xhaka spøke og le med motstanderne etter tapet i går, har jeg på følelsen at disse spillerne har mer å gi, hvis de vil. Dette er ikke en gjeng som har ofret liv og helse for å berge jobben til sjefen sin. 

Når det er sagt, våre defensive problemer har vart i lang, lang tid. Og "løsningen" vi prøvde i sommer var å hente den mest løse av alle løse kanoner, David Luiz. Håpet fremover ligger således i at vi kan score 3-4-5 mål i hver match. Da kan det bli noen poeng.

Enig. Spillerne må ha visst at det kommer. De er ikke dumme. 

Arsenal må bygge på det offensive for å bli bedre defensivt. Med dagens mannskap så må ballen befinne seg langt fra vårt mål og flyttes rundt med høyt tempo. Vi har spillere som kan mestre dette. Nå må de få lov til å vise det

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...