Jump to content

2019.11.28 Frankfurt (H) Europa League


Polljen

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Frankfurt   Frankfurt  crest
Torsdag 28. november 21:00. Emirates Stadium
Europa League, gruppespill, 5. kamp
Kampen sendes live på TV2 Sport Premium / Sumo

 

Arsenal leder denne gruppen i EL, med 12 poeng. Frankfurt og Standard Liege ligger begge på seks poeng. Arsenal skal møte begge lagene i gruppespillets siste to kamper og trenger i realiteten kun ett poeng på de to kampene for å være garantert å gå videre til cupspillet. For å være garantert gruppeseier så kan Arsenal sannsynligvis klare seg med to poeng på de to kampene (tre poeng vil føre til at målforskjell ikke får noen betydning).

Arsenal vant første kamp mot Frankfurt med tre mål på bortebane i september.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Regner vel med at det kommer til å bli veldig stille på denne siden denne uka. Skal jeg komme med et råtips som er ganske så safe. Det vil garantert komme under 40000 tilskuere på Emirates. Ingen borteseksjon og veldig stille. Blir vel et  gjesp igjen og vi vinner knepent og Emery får holde på noen uker til før vi taper mot Norwich. Det kommer til å bli en kjedelig juleferiring for oss goonere er jeg stygt redd for. Det kommer til å bli verre :)

Link to comment
Share on other sites

Emery kommer nok med noen smarte trekk i morgen også som får oss ut på glattisen. 40000 syntes jeg hører mye ut på tribunen i  morgen 🙂 Tap borte mot Norwich søndag er det stor mulighet for. De vet at med fysisk innsats søndag så kan det bli 3 verdifulle poeng. Norwich har noen å spille for - i motsetning til våre som ser ut som hodeløse høns utpå banen.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gunners68 said:

Kan bli en spesiell kamp i kveld  på Emirates hvis det blir en del folk som velger å bli hjemme. Frankfurt fansen er jo nektet adgang til sine to siste kamper så det skal ikke bli så mye lyd fra borte seksjonen heller.

Ja blir spennende å se hva kaos-kameratene kan stelle istand i kveld.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...