Jump to content
Polljen

2019.11.09 Leicester City (B)

Recommended Posts

9 minutes ago, Balsnes said:

Freddie?! Ja, la oss ta eit nytt prøveprosjekt...

Nei, her må det eit stort namn til. Allegri - Ja, takk! Luiz Enrique - Tja, takk! Moaninho - Hell, no! 

Mine valg.

1. Brendan Rodgers

2. Rafa Benitez

3. Fredrik Ljungberg

6 hours ago, Ben Elfen said:

Mine valg.

1. Brendan Rodgers

2. Rafa Benitez

3. Fredrik Ljungberg

1.Klopp

2.Guardiola

Hvis man begynner å lete med lys og lykter så er det nok mange som kan ta over for Emery. Ønsker aller helst en som har god kjennskap til PL og som behersker engelsk meget bra. Jeg vet ikke hvor attraktiv vår klubb er lenger . Hvem vil risikere sin CV for å overta oss nå ? Hvilke garantier økonomisk til signeringer vil en ny manager kreve ?

Vi er iallefall i fritt fall for tiden. Brendan Rodgers er nok fornøyd med sin jobb i Leicester. Benitez ville kanskje være vår beste mulighet. Men , det er sikkert flere kandidater. Fortsetter Emery så må vi få tak i Allardyce etter jul for da er vi i nedrykks fare.

2 hours ago, Ben Elfen said:

Mente mine realistiske valg

skjønte det,men ser ikke akkurat brendan rodgers som realistisk. hvorfor skulle han gå fra leicester til arsenal nå?

57 minutes ago, R.I.P said:

skjønte det,men ser ikke akkurat brendan rodgers som realistisk. hvorfor skulle han gå fra leicester til arsenal nå?

Dobbel lønn kan være et argument. 
alle ønsker å trene Arsenal fremfor Leicester vil jeg tro

1 hour ago, Ben Elfen said:

Dobbel lønn kan være et argument. 
alle ønsker å trene Arsenal fremfor Leicester vil jeg tro

Potensialet på sikt er større i Arsenal enn Leicester og klubben vil alltid være mer attraktiv

1 hour ago, RP7 said:

Potensialet på sikt er større i Arsenal enn Leicester og klubben vil alltid være mer attraktiv

Jepp. 

Styret mener at vi er på rett vei og at de så forbedringer i går. ( David Ornstein ref ).

Edited by Ray1955