Jump to content

2019.11.09 Leicester City (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Just now, Marius- said:

Det skal du liker være for sikker på

Styret må gjøre noe. Snart titusen på Emirates, en manager som ikke vet hvordan noen ting skal gjøres. Pissa på av middelmådige lag hele tiden. Få inn en som kan defensiv organisering og så må det bygges videre. Nå er det bare rot!!

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Vi har et fantastisk tropp, men klarer knapt et skudd på mål mot Vitoria, eller hva de nå het. Jeg er normalt ingen tilhenger av å bytte managere i tide og utide, men kan kke se at Emery kan fortsette nå. Heller Mourinho enn Emery. Heller Leviathan enn Emery for den saks skyld. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Vi har et fantastisk tropp, men klarer knapt et skudd på mål mot Vitoria, eller hva de nå het. Jeg er normalt ingen tilhenger av å bytte managere i tide og utide, men kan kke se at Emery kan fortsette nå. Heller Mourinho enn Emery. Heller Leviathan enn Emery for den saks skyld. 

Den er ikke så fantastisk. Men den er bedre enn dette. Burde knive om 3-6 plassen. Der er vi ikke nå

Link to comment
Share on other sites

Vardy med 9 mål på 10 kamper mot oss. 6 på de siste 5. Leicester har vunnet de siste tre heimekampene mot oss, mot siste seier før det i 1994. Hva sier det oss? Det sier meg ihvertfall at trender har snudd og at mangler i laget blir neglisjert 100%. Man trenger ikke to minutter med video engang for å skjønne at noe må gjøres med forsvaret. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ulfagrafr said:

Vardy med 9 mål på 10 kamper mot oss. 6 på de siste 5. Leicester har vunnet de siste tre heimekampene mot oss, mot siste seier før det i 1994. Hva sier det oss? Det sier meg ihvertfall at trender har snudd og at mangler i laget blir neglisjert 100%. Man trenger ikke to minutter med video engang for å skjønne at noe må gjøres med forsvaret. 

Man kan sette inn alle verdens beste stoppere slik ståa er nå. Ville sett tilnærmet likt ut. Forsvaret er totalt eksponert av resten av lagdelene 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, sas2002 said:

Neste halvtimen avgjør Emery sin sjebne

Total havari på prosjekt Emery. dette må bare avsluttes snarest for her er ingenting mer å hente. stallen er vel noe av det bedre som har vært på lenge. få inn Allegri snarest,for united henter han.

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, antonius_blok said:

Alt er ikke rør. Jevnt over bra innkjøp, laget er godt på papiret, har troen på Edu og Sanheli, de skal ha peil. Jeg har faktisk litt troa på å byttet ut Emery med en som kan få litt disiplin på ting. Jeg hadde faktisk tatt Benitez som interim. 

Rør var tiltenkt styret. Altså rør i ledelsen fra topp til bunn

Link to comment
Share on other sites

Utspilt, utkjempa og utklasset. Pr dags dato er Leicester faktisk et mye bedre lag enn oss. De har full kontroll på kampen, vi skaper nesten ingenting(typisk Emerys Arsenal). 

Slik som spillerne spiller er det lite som tyder på at noen av dem har troa på Prosjekt Emery. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...