Jump to content

2019.11.06 Vitoria (B) Europa League


Polljen

Recommended Posts

4 minutes ago, sas2002 said:

Ser den store forskjellen på Tierney og Chambers. Tierney slet i starten på wolves men fikk justert seg litt etter en svak start og hadde full kontroll resten av kampen. Med Chambers så blir det over stokk og stein. Vi er avhengig av at Bellerin kommer tilbake slik han var for et par år siden. God defensivt og offensivt.

Ja , det er forskjell på Tierney og  Chambers. Håper også at de finner formen slik at både Tierney og Bellerin blir faste i vårt forsvar. Holding må finne formen han hadde før langtids skaden. Han er mer å satse på en Luiz. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, Ben Elfen said:

Ønsker:

Bellerin - Sokratis - Chambers - Tierny (selv om han har til gode å imponere meg).

 

Dette mener jeg er vår beste forsvarsrekke.

For øyeblikket er det vel det - men håper at Holding kommer seg etter hvert og  finner formen. Da er han bedre enn Chambers.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Gunners68 said:

For øyeblikket er det vel det - men håper at Holding kommer seg etter hvert og  finner formen. Da er han bedre enn Chambers.

Holding er fortsatt et ubeskrevet blad som alle håper er bedre enn det han har bevist til nå. Jeg rangerer ham høyt men foreløpig likt, kanskje noe bak, Mustafi

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Holding er fortsatt et ubeskrevet blad som alle håper er bedre enn det han har bevist til nå. Jeg rangerer ham høyt men foreløpig likt, kanskje noe bak, Mustafi

Syntes Holding viste gode takter før den helsikes langtidsskaden. Får se om han kommer tilbake til den formen. Mustafi er også veldig variabel i prestasjonene. 

Link to comment
Share on other sites

Når vi først snakker om å finne formen så har jo din store helt , Ben Elfen , mr Øzil , begynt å vise tenner. Håper ikke han faller tilbake igjen til de siste to sesongers synder , men at han fortsetter formkurven. Vi trenger den Øzil vi hadde de første sesongene. De to siste har vært syltynne for hans del.

Men , alt er mulig i fotball. Han har vært totalt avskrevet av de fleste (innkludert meg ) så nå er det opp til ham selv. Han har iallefall alle muligheter nå til å vise Emery og alle andre at det har vært feil å holde ham ute av laget DENNE sesongen.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Gunners68 said:

Syntes Holding viste gode takter før den helsikes langtidsskaden. Får se om han kommer tilbake til den formen. Mustafi er også veldig variabel i prestasjonene. 

Enig, men alt for få kamper til å vurdere om han er god nok. Likte også det jeg så. Mustafi har også har slike perioder med fantastisk spill (til info)

 

1 minute ago, Gunners68 said:

Når vi først snakker om å finne formen så har jo din store helt , Ben Elfen , mr Øzil , begynt å vise tenner. Håper ikke han faller tilbake igjen til de siste to sesongers synder , men at han fortsetter formkurven. Vi trenger den Øzil vi hadde de første sesongene. De to siste har vært syltynne for hans del.

Men , alt er mulig i fotball. Han har vært totalt avskrevet av de fleste (innkludert meg ) så nå er det opp til ham selv. Han har iallefall alle muligheter nå til å vise Emery og alle andre at det har vært feil å holde ham ute av laget DENNE sesongen.

Jeg er uenig i at han har vært dårlig de siste to sesongene - jeg synes han har vært god siden han kom til klubben. Merker meg også at folk som var uenige med meg når jeg skrev at ble mobbet - mente at han ikke hadde prestert godt nok på treniing og ikke var god nok for laget - plutselig var han en superstjerne igjen - og da ble det stille på forumet også

Link to comment
Share on other sites

Beste måten å få folk til å holde kjeft på er å spille bra. Fotball historien er vel full av sånne eksempler. Spillere som har vært avskrevet og så har de slått hardt tilbake og fått orden på karrieren.  Øzil har ikke de siste sesongene vært i nærheten av det han viste de første sesongene.  Finalen i EL var vel noe av det mest begredelige for hans del.

Hvorvidt Emery har mobbet / fryst ut vet ikke jeg. En annen ting er hvorvidt det har kommet beskjed fra høyere hold om at de vil ha han ut grunnet dårlige prestasjoner i forhold til den høye lønnen. Ikke vet jeg Ben Elfen - men det jeg vet er at fortsetter han formkurven så kan ikke klubben holde ham borte fra banen. Vi trenger en mann med Øzils kreativitet uten tvil.

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Gunners68 said:

Beste måten å få folk til å holde kjeft på er å spille bra. Fotball historien er vel full av sånne eksempler. Spillere som har vært avskrevet og så har de slått hardt tilbake og fått orden på karrieren.  Øzil har ikke de siste sesongene vært i nærheten av det han viste de første sesongene.  Finalen i EL var vel noe av det mest begredelige for hans del.

Hvorvidt Emery har mobbet / fryst ut vet ikke jeg. En annen ting er hvorvidt det har kommet beskjed fra høyere hold om at de vil ha han ut grunnet dårlige prestasjoner i forhold til den høye lønnen. Ikke vet jeg Ben Elfen - men det jeg vet er at fortsetter han formkurven så kan ikke klubben holde ham borte fra banen. Vi trenger en mann med Øzils kreativitet uten tvil.

Finalen i EL spilte alle ræva - men det er Özil som blir hoggstabben 🤔.

 

OM det er Emery eller klubben som har prøvd å fryse ham ut er irellevant - jeg mente det var andre grunner enn det sportslige som gjorde at han var utelatt.

Link to comment
Share on other sites

On 11/4/2019 at 9:13 PM, RP7 said:

Frykter fullstendig kaos. Det nye fra Emery er at han skal prøve enda en taktisk vri. Denne gangen sette midtbanen høyere i banen enn angrepet for å skape forvirring og igjen outsmarte det andre laget. Han ser for seg at det kan by problemer med å spille seg ut bakfra, men han satser på at silkeføttene til Mustafi og Holding skal kunne finne midtbanen slik at de kan legge igjen til angriperne slik at de igjen kan spille ballen tilbake til Mustafi. På denne måten har alle lagdeler vært engasjert før vi mister ballen ca 20 meter fra eget mål.

Vet ikke om jeg orker å se på to bortekamper med få dagers mellomrom. Jeg har mistet all tro dessverre.

He He - nå sitter sarkasmen løst her.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke jeg? Kan ikke bare være emery når de har to identiske frispark, og stopperne er så komplett hjernedøde at de lar en spiller stå mutters alene to ganger på rad? Greit nok emery sikkert ikke hjelper på, men seriøst da. Er man så drittlei blandt spillerne også?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Vet ikke jeg? Kan ikke bare være emery når de har to identiske frispark, og stopperne er så komplett hjernedøde at de lar en spiller stå mutters alene to ganger på rad? Greit nok emery sikkert ikke hjelper på, men seriøst da. Er man så drittlei blandt spillerne også?

Det er dette du tar opp som jeg mener ikke har noe med taktikk å gjøre , men elendig forsvars arbeide. Dette er elementært for klassespillere , noe vi ikke har for mange av bak der.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Det er dette du tar opp som jeg mener ikke har noe med taktikk å gjøre , men elendig forsvars arbeide. Dette er elementært for klassespillere , noe vi ikke har for mange av bak der.

Etter å ha blitt lurt først en gang, er dette elementært i norsk 7.div. Er ikke ord for hvor latterlig det der var

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...