Jump to content

2019.11.02 Wolverhampton (H)


Polljen

Recommended Posts

24 minutes ago, Marius- said:

Han tyske nagelsmann eller hva han het? Er hypen for han borte? Stod for ganske offensiv moderne fotball. 
 

Alegri er og var min favoritt, skjønner enkelte ser på han som kjedelig og defensiv orientert. Iallefall kan han dette i motsetning til dagens spanjol. Alegri er også glad i raske angripere som kan omstille på veldig kort tid. Idag ser jeg knapt en taktikk der vi ønsker å bryte raskt heller. Alegri tror jeg derimot ikke ønsker seg til Arsenal, vi er ikke lenger noe kandidat der man kan forvente suksess med det første, derfor tror jeg endel kandidater ikke er interessert. Hvorfor skulle Rodgers hoppe av Leicester nå? Hva kan Arsenal faktisk tilby mer, annet enn mer utfordringer og høyere lønninger? 

Styret med Edu og Raol har en jobb å gjøre. Det var knapt 40k på Emirates i helga og ingen ser hvordan dette skipes kan snus. Auba og Laca vil ikke signere ny kontrakter og vi er avhengig av å klare topp 4 neste sesong hvis ikke er jeg redd de drar. Noe må gjøres men hvem er villig til å ta over=. Vi har verdens mest utalmodige fans og stemningen nå er helt grusom.

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

5 hours ago, Ben Elfen said:

Enig. Sliter litt med å forstå Arteta hypen. Tror man at man får Guardiola, men i First Price varianten? 
 

Jeg kan ikke svare for andre, men jeg ser for meg at han har lært både av Wenger og Pep. At han likevel vil ønske å sette sitt eget preg på et evt lag han får hovedansvaret for. Han har de siste årene fått sett Pepfotball på nært hold, både hva som fungerer og hva som ikke fungerer. Han kjenner vår klubb og kravene som blir satt.

Utover det kan jeg jo ikke si at han garantert blir en suksess, men jeg har en god følelse når det kommer til Mikkel. Og sammen med Edu, Per og Fredrik(kanskje også Dennis?) kan det være starten på en ny æra. 

Kan godt være jeg bare drømmer, men nå vet du/dere litt mer om hva jeg personlig tenker. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Simbad said:

Jeg kan ikke svare for andre, men jeg ser for meg at han har lært både av Wenger og Pep. At han likevel vil ønske å sette sitt eget preg på et evt lag han får hovedansvaret for. Han har de siste årene fått sett Pepfotball på nært hold, både hva som fungerer og hva som ikke fungerer. Han kjenner vår klubb og kravene som blir satt.

Utover det kan jeg jo ikke si at han garantert blir en suksess, men jeg har en god følelse når det kommer til Mikkel. Og sammen med Edu, Per og Fredrik(kanskje også Dennis?) kan det være starten på en ny æra. 

Kan godt være jeg bare drømmer, men nå vet du/dere litt mer om hva jeg personlig tenker. 

Det er lov å drømme Simbad, og det er mulig du har rett.

Jeg personlig ville nok ha valgt en mer erfaren kar - og en som ikke er uspiselig. Derfor jeg foreslo Benitez eller Rodgers. Det finnes sikkert hav av andre gode kandidater.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror absolutt Rodgers kunne gjort en god jobb, men er usikker på om han hadde klart å gjøre oss bedre enn et topp 3/4lag på sikt. 

Benitez har vist han kan gjøre en god jobb med både Newcastle, Pool, Chelskij osv.

Så jeg hadde nok satt en knapp på Rafa foran Rodgers når målet er å både komme tilbake i CL-verden, samt kjempe om gull i serien. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...