Jump to content

2019.11.02 Wolverhampton (H)


Polljen

Recommended Posts

Jeg skulle gjerne sett Pepe fra start, men jeg kan se en grunn til at han velger Ceballos fremfor Pepe. 

At Özil ikke er en stor ressurs rent defensivt er det vel få som er uenige i. Fra mitt ståsted så kan jeg ikke si at jeg er så veldig imponert av den defensive jobben som Pepe har gjort i kampene så langt i sesongen, jeg ser dog ikke bort fra at det er noen her som er uenige i min vurdering av Pepe på det punktet. 

Men fra mitt ståsted så kan jeg forstå at Emery ikke tar sjansen på å starte begge i denne kampen. 

En annen årsak til dette uttaket er kanskje at Arsenal ikke kommer til å spille i 4-2-3-1 men kanskje derimot i den oppstillingen vi brukte sist sesong med to spisser på topp 4-3-1-2

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Emery er faen meg bare snål.

Dropper plutselig Pepe, starter Lacazette igjen (på tross av at han har vært begredelig siden comebacket) og spiller Ceballos på kanten fremfor å starte med Saka/Pepe. 

Fyren er seriøst 100% idiot.

Link to comment
Share on other sites

Veldige gode streamer på livesport.ws/en

Førsten 10 og siste 5 er dårlige. Resten ikke så verst. Det er dog alt for enkelt å løpe rett gjennom midtbanen. Torreira er stort sett høyere i banen enn Özil og er helt ute av posisjon hele tiden. Han beskytter jo overhodet ikke midtforsvaret. Jeg forstår virkelig ikke hvilken posisjon han spiller i.

På average formation bildet til OPTA er Torreira såvidt lengre fremme enn Özil. Det kan du umulig være Emerys plan?? 

Nå håper jeg 2. omgang blir bedre enn 2. omgang mot Palace og Cherries hvor laget mistet all formasjon og var livredde. De må tørre å spille sitt eget spill og ikke være livredde for å gi bort ledelsen. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, RP7 said:

Veldige gode streamer på livesport.ws/en

Førsten 10 og siste 5 er dårlige. Resten ikke så verst. Det er dog alt for enkelt å løpe rett gjennom midtbanen. Torreira er stort sett høyere i banen enn Özil og er helt ute av posisjon hele tiden. Han beskytter jo overhodet ikke midtforsvaret. Jeg forstår virkelig ikke hvilken posisjon han spiller i. 

Nå håper jeg 2. omgang blir bedre enn 2. omgang mot Palace og Cherries hvor laget mistet all formasjon og var livredde. De må tørre å spille sitt eget spill og ikke være livredde for å gi bort ledelsen. 

Dessverre er dette "taktisk" av Emery. Det er han som ønsker Torreira høyere i banen.

Forstå det den som kan/vil.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, RP7 said:

Özil har vært veldig god og løper enormt mye både offensivt og defensivt. Han har i tillegg en glidende interception. Trolig hans første noen sinne😂

Han hadde en interception og var 3 sist på målet til Martinelli sist kamp. Så han har minst to

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...