Jump to content

2019.11.02 Wolverhampton (H)


Polljen

Recommended Posts

 

Arsenal    crest   Arsenal   v   Wolverhampton   Wolves    crest
Lørdag 2. november 2019, kl. 16:00. Emirates Stadium
Premier League, 11. serierunde.
Kampen sendes IKKE live på TV2 Sport Premium / TV2 Sumo (der vises oppgjøret Aston Villa - Liverpool på det tidspunktet)
Kampen sendes i opptak på TV2 Sport Premium 2 kl 20:30.


Utilgjengelige spillere: Reiss Nelson

Vår motstander Wolverhampton ligger som lag nr 12 på PL-tabellen med to seire og tre uavgjorte på sine fem siste kamper. Arsenal ligger som lag nr 5 med to seire, to uavgjorte og ett tap på sine fem siste kamper.

Jeg kommer ikke til å foreslå hvilke elleve som bør starte. Hovedgrunnen til dette er at jeg sliter med å plukke ut de spillerne som bør bekle vår forsvarsrekke.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Noen som har oversikt over hvor mange kamper som ikke har blitt vist direkte i år? Virker som om de ikke viser en dritt av våre kamper i år.

 

 

Mitt forslag til lag:

Leno

Chambers - Luiz- Sokratis - Kolasinac.

Guenouzi- Torreira/Willock

Özil

Pepe - Martinelli - Auba

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sas2002 said:

Blir nok stream igjen. Vurderer sterkt å anskaffe meg IpTV og velge om jeg ser kampen gjennom EPSN eller BEIN.Sky Sports får tv2 gjennom og de vil knapt vise oss framover.

Jeg får sett alle kampene på konas iptv-boks. Kjøpt på kjøttbutikken i Svinesund. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Tapapa said:

Jeg får sett alle kampene på konas iptv-boks. Kjøpt på kjøttbutikken i Svinesund. 

Jeg trenger noe online greier. en boks holder ikke. Når man er en viktigper som meg og en del på reise er det ikke alltid man får sett kamp hjemme.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, sas2002 said:

Blir nok stream igjen. Vurderer sterkt å anskaffe meg IpTV og velge om jeg ser kampen gjennom EPSN eller BEIN.Sky Sports får tv2 gjennom og de vil knapt vise oss framover.

Nei, hva er vitsen med Sumo når de helt har sluttet å vise våre kamper - har lastet ned IPTV appen og skal nok få den til å fungere etter hvert og overlater TV-2 Sumo til Man-U fansen.

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Simbad said:

Da tok jeg 'gledelig?' feil. Hvis Ceballos starter bør det i mine øyne kun være til fordel for Guendouzi. Torreira MÅ starte, som ankeret på midten. 

Simen, jeg velger Guendouzi framfor Torreira any given day - men vil helst ha begge med Mesut foran. 
Ceballos kan få hvile - har knapt bevist noe som tilsier at ha. Er en forsterkning for oss

Link to comment
Share on other sites

Jeg velger egentlig Guendouzi foran Ceballos any day også slik de har spilt så langt. Men jeg er redd at å gi Guendouzi for mye ansvar for tidlig kan være med på å stagnere fremgangen hans. Det er på tide at de (litt) eldre midtbanespillerne får sjansen til å ta litt ansvar uten å måtte lene seg på nok en monsterprestasjon av Guendouzi. 

Link to comment
Share on other sites

Inntil Torreira skjønner hvor han skal spille så kan han benkes. Han er ute av posisjon absolutt hele tiden. Med mindre det er Emerys plan.. Ikke godt å vite. Jeg forstår absolutt ingenting sv hvordan midtbanen vår komponeres

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, RP7 said:

Inntil Torreira skjønner hvor han skal spille så kan han benkes. Han er ute av posisjon absolutt hele tiden. Med mindre det er Emerys plan.. Ikke godt å vite. Jeg forstår absolutt ingenting sv hvordan midtbanen vår komponeres

Med tanke på hvor Torreira spiller/hva slags rolle han oftest har hatt på 'b-laget', når Xhaka ikke spiller, er jeg overbevist om at det er Emerys plan. Noe som sånn sett ikke gir mening. 

Link to comment
Share on other sites

Ønsker følgende lag i dag:

                     Leno

      Chambers Sokratis Luiz 

Pépé Guendouzi Willock Tierney

                     Özil

         Auba           Laca

         

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Marius- said:

Ryktes at ozil ikke er i troppen engang. Hvis han ikke er syk igjen , så er emery virkelig ute å kjøre. 

I såfall mister Emery siste respekt hos publikum og han vil få hele Emirates i mot seg. Det kan han ikke overleve. 

Özil starer sammen Ceballos. Det var enda en ny vri

Link to comment
Share on other sites

Emery aner ikke hva han gjør. Men kan hende han treffer på noe her. Synd ikke Pepe får dra nytte av det idag, men kommer vel nye sjanser.

Men helt seriøst tror jeg neppe emery aner hva han driver med. Det er bare kaos og ingen rød tråd

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...