Jump to content

2019.10.03 Standard Liege (H) Europa League


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1 minute ago, Pirès#7 said:

Deilig å ha gode backer igjen! Tierney virker helt rå. For ett tempo og for en fot

Enig, men Kolasinac har vært god i år han også. Bellerin har ikke fått vist seg skikkelig frem enda, men godt å ha han tilbake 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Tapapa said:

Enig, men Kolasinac har vært god i år han også. Bellerin har ikke fått vist seg skikkelig frem enda, men godt å ha han tilbake 

Men vi kan snart konkludere med at det nesten ikke er mulig å slippe inn mål med Mustafi i midtforsvaret

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ben Elfen said:

Men vi kan snart konkludere med at det nesten ikke er mulig å slippe inn mål med Mustafi i midtforsvaret

Han prøvde seg med en god pasning til motstander for litt siden. 

Midtbanen funker godt i dag mot United skjønte jeg ikke hva de drev med. 

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Ben Elfen said:

Tror ikke Özil utfrysning har noe med ranet å gjøre. Med mindre Emery er en av de tiltalte

Har aldri påstått at at din påståtte teori om utfrysing har noe med min spekulative tanke rundt ranet å gjøre 😉, samtidig som jeg mener at det er for lettvindt pr nå å konkludere med at utfrysing er årsaken til at Özil ikke er i troppen. 

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg ser det fungerer midtbanen i dag fordi vi har mobile og hurtige spillere. En aggressiv defensiv midtbanespiller som irriterer motstander konstant, og to spillere som er vanskelige å ta ballen fra. Willock vokser fra kamp til kamp. Flink til å komme seg inn i boksen, litt likt Ramsey, men også veldig godt driv og kan føre ballen forbi ledd. Forhåpentligvis er Willock og Guendouzi fremtiden for midtbanen vår. 

Edited by Simbad
Skrivefeil
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Polljen said:

Har aldri påstått at at din påståtte teori om utfrysing har noe med min spekulative tanke rundt ranet å gjøre 😉, samtidig som jeg mener at det er for lettvindt pr nå å konkludere med at utfrysing er årsaken til at Özil ikke er i troppen. 

Har ikke påstått at du har påstått det heller så da så

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...