Jump to content

2019.09.24 Nottingham Forest (H) Carabao Cup


Polljen

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Nottingham FOrest Nottingham Forest  crest
Tirsdag 24. september 2019, kl. 20:45. Emirates Stadium
Carabao Cup, 3. runde
Kampen sendes live på Viasat 4

 

Skadesituasjonen er i skrivende stund uforandret, med unntak av Laca som blir ute av laget noen uker med et ankelproblem.

Jeg kommer ikke med noe konkret forslag til lag, men jeg antar at laget i stor grad blir besatt av benkeslitere, unggutter og kanskje ett par spillere på vei tilbake fra skade (Holding og/eller Mavropanos).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Etter en hyggelig weekend i den tyske hovedstaden så er jeg så smått på vei tilbake i "Arsenal-spheren". 

Hvilket lag stiller vi i morgendagens møte med Forrest i "Mikke Mus" - cupen? Litt vanskelig å gjette. 

AMN er vel suspendert til den kampen, men ville vel ikke spilt uansett. 

Emi står nok i mål. Midtforsvaret blir nok Holding sammen med Mustafi alternativt Mavropanos. Bellerin og Tierney spilte begge en time for U23-laget på fredag og det er ikke umulig at de får litt spilletid i morgen, men kanskje ikke fra start. Forventer at Emilie, Nelson, Martinelli og Özil er noen av de som starter i den offensive lagdelen. 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder skadeoppdateringene til denne kampen (og forsåvidt også Unitedkampen) så står det at Laca er under "rehabilitering" og antas å være tilbake i oktober (tidlig eller sent i måneden, blir ikke spesifisert). Tierney, Bellerin og Mavropanos er alle tilbake i full trening. 
Når det gjelder Holding så står det bare: "Available for selection"!

AMN som tydeligvis pådro seg en trøkk i forbindelse med taklingen som sendte han av banen, skal ikke være skadet og er klar til kampen mot United.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Ben Elfen said:


 

er det bare jeg som synes Carabao Cup logoen ser ut som en illustrasjon av det kvinnelige kjønnsorgan?

Kjønnsorganet, eller det indre reproduktive organet? Jeg mangler fantasi, så for meg så ser det ut som en langhornet okse. 

Carabao er forresten det fillipinske navnet på vannbøffel. 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Polljen said:

Kjønnsorganet, eller det indre reproduktive organet? Jeg mangler fantasi, så for meg så ser det ut som en langhornet okse. 

Carabao er forresten det fillipinske navnet på vannbøffel. 

Det indre reproduktiv organet da - flisespikkeri. 
 

utrolig gøy å se unggutta leke. Elsker Carabao Cup

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...