Jump to content

2019.09.22 Aston Villa (H)


Polljen

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Aston Villa Aston Villa  crest
Søndag 22. september 2019, kl. 17:30. Emirates Stadium
Premier League, 6. serierunde.
Kampen sendes IKKE live på TV2 Sport Premium / TV2 Sumo (der vises oppgjøret Chelsea - Liverpool på det tidspunktet)
Kampen sendes i opptak på TV2 Sport Premium 2 kl 19:30

 

Skadesituasjonen er i skrivende stund uforandret, med unntak av Laca som blir ute av laget noen uker med et ankelproblem.

Jeg kommer ikke med noe konkret forslag til lag.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

On 9/16/2019 at 2:48 PM, Polljen said:

Arsenal    crest   Arsenal   v   Aston Villa Aston Villa  crest
Søndag 22. september 2019, kl. 17:30. Emirates Stadium
Premier League, 6. serierunde.
Kampen sendes IKKE live på TV2 Sport Premium / TV2 Sumo (der vises oppgjøret Chelsea - Liverpool på det tidspunktet)
Kampen sendes i opptak på TV2 Sport Premium 2 kl 19:30

 

Skadesituasjonen er i skrivende stund uforandret, med unntak av Laca som blir ute av laget noen uker med et ankelproblem.

Jeg kommer ikke med noe konkret forslag til lag.

Sendes vel live på Sumo ?

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Ray1955 said:

Sendes vel live på Sumo ?

Jeg tviler, men er ikke 100 prosent sikker. Det er regler i England som tilsier at det ikke kan sendes flere OL-kamper live samtidig, noe jeg mener å ha sett må vil bli oppmyket når det gjelder midtukekamper, men foreløpig ikke helgekampene... Når jeg sjekker listen over live sport på Sumo så er ikke denne kampen oppført. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Polljen said:

Jeg tviler, men er ikke 100 prosent sikker. Det er regler i England som tilsier at det ikke kan sendes flere OL-kamper live samtidig, noe jeg mener å ha sett må vil bli oppmyket når det gjelder midtukekamper, men foreløpig ikke helgekampene... Når jeg sjekker listen over live sport på Sumo så er ikke denne kampen oppført. 

På appen «TV-kampen står» den oppført på Sumo - men du har nok rett - går i opptak på Sumo 2300.

Edited by Ray1955
Link to comment
Share on other sites

Skal vel være en kamp vi skal dominere idag. Det er på tide å trykke på reset knappen og fremstå som et lag. Hvis ikke det blir gjort defensive forbedringer nå så må Emery finne seg en annen jobb. Det er høyst på tide å finne en start ellver og de må ikke slippe lag til som vi har gjort i det siste. Det er ingen progresjon i prestasjonene. Det er lenge siden vi leverte en topp kamp. Trodde Emery skulle få orden på laget - spesielt det defensive. 

 

Link to comment
Share on other sites

Når han likevel endrer totalt lag hver gang, så kan han godt benke Pepe for min del. Makan til elendig spill så langt er det lenge siden jeg har sett. Kanskje han da forstår han må skjerpe seg litt.. Ellers er vel 4 spillere helt bankers fra start: Xhaka, Sokratis, Leno og håret.

Link to comment
Share on other sites

Wenger hadde av og til noen flotte bort forklaringer , men Emerys sin forklaring vedrørende Ceballos tok kaka. Er det noe tak i gruppen så vil de revansjere seg på hjemmebane i dag. Vi så hvordan City revansjerte seg i går etter nederlaget sist helg. Blir neppe 8-0  til oss , men vi bør kunne slå Villa komfortabelt. Det var forferdelig sist helg , blir det ikke bedre i dag så er vel lista lagt for sesongen. Da er det på tide å se etter en som kan gjøre noe med laget hvis topp 4 fortsatt er målet. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...