Jump to content

2019.09.19 Frankfurt (B) Europa League


Polljen

Recommended Posts

Frankfurt    crest  Frankfurt   v    Arsenal arsenal.png?2016-2017    
Torsdag 19. september 2019, kl 18:55, Frankfurt Stadion
Europa League, gruppespill, 1. kamp 
Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Sumo

Skadesituasjonen er uforandret, med unntak av Laca som blir ute av laget noen uker med et ankelproblem.

Når det gjelder laget mot Frankfurt så forventer jeg at det blir noen utskiftninger i forhold til det laget som spilte siste kamp i PL. Inn med noen få unge og kanskje blir det også spilletid på Rob Holding i denne kampen.

Jeg kommer ikke med noe konkret forslag til lag.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tenker Emery kan prøve å kjøre en 3 backslinje med Holding, Chambers og Luiz med Ain.Niles og Kola på vingbackene. 4 backslinje er dødfødt. Denne kampen trur jeg vi fort taper. Xhaxa sa vi ble redd i går, og i heksegryta i Tyskland så blir det nok verre.

 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Gunners68 said:

Er nok duket for Mustafi nå sas2002 . Bare vent - Emery drar snart han opp av hatten.

Spiller heller med Mustafi på høyreback en Ains, bedre defensivt og det er noe vi trenger. Vi har jo ingen backup der uansett. Kunne like godt spilt med Chambers der.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Ains er etter mitt syn en av de mest nonchalante jeg vet om. Merkeliig at Emery ikke har fått gjort noe med det. Det er fotball i gutten , men veldig ujevn i prestasjonene. Da er det vel duket for Chambers og Mustafi da 🙂

Hans holdning er følgende: Fotball er bare for gøy, det er ikke det viktigste i livet. Han gjør grusomme feilvalg , mister ballen og lusker tilbake. Har et bra toppnivå men nonchalant utav helvette.

Link to comment
Share on other sites

On ‎9‎/‎16‎/‎2019 at 3:14 PM, sas2002 said:

Spiller heller med Mustafi på høyreback en Ains, bedre defensivt og det er noe vi trenger. Vi har jo ingen backup der uansett. Kunne like godt spilt med Chambers der.

Altså, vi har ingen backup der, med unntak av Mustafi og Chambers?

Link to comment
Share on other sites

Skjønner godt at Øzil har blitt hvilt tidligere sesonger , men det er vel åpenbart at det er spesielle grunner til hvile denne gangen. Regner med at hendelsen sammen med Kola har tatt på. Du blir ganske påvirket når livet snus opp ned grunnet alle sikkerhets foranstaltningene. 

En annen ting er at uttalelsene rundt den tiden hvor han bestemte seg for å slutte på landslaget ikke falt i god jord overalt. Mulig de tar hensyn til det for å unngå mye støy når de er i Tyskland. Ikke vet jeg , men han har ikke brukt opp kruttet på banen iallefall.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sas2002 said:

Idag må vi se Pepe sitt første mål. Tok vel Bergkamp 7-8 kamper før han putta mot Soto. Idag vil jeg se en kompakt lag. Stiller Emery med diamant igjen så slår jeg av.

Kampen mot Watford var så jævlig å se på at jeg tviler på at jeg gidder å se denne. Pepe trenger virkelig en scoring, han prøver til tider for hardt å score.

Jeg merker at min mancrush på Pepe er i ferd med å ebbe ut.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Kampen mot Watford var så jævlig å se på at jeg tviler på at jeg gidder å se denne. Pepe trenger virkelig en scoring, han prøver til tider for hardt å score.

Jeg merker at min mancrush på Pepe er i ferd med å ebbe ut.

Leit å høre. 

Min mancrush til @Polljen er like sterk

Link to comment
Share on other sites

Jeg var enig med Emery før Watford; du så hvordan det endte...

Her er det tilbake til normalen: ingen skjønner noe som helst og det er kanskje like greit. Reiss Nelson skulle redde oss med innhopp mot Watford, nå er han benket for Sako. Özil må spille seg i form, han er ikke i tropp. Forsvaret som åpenbart trenger samkjøring er splittet med to nye som ikke har ett minutt i kroppen. Smith-Rowe har vært skadet og går rett inn foran Martinelli som har minutter og har vært i tropp.. Lurer på om det har vært loddtrekning om spilletid denne gangen. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, RP7 said:

Jeg var enig med Emery før Watford; du så hvordan det endte...

Her er det tilbake til normalen: ingen skjønner noe som helst og det er kanskje like greit. Reiss Nelson skulle redde oss med innhopp mot Watford, nå er han benket for Sako. Özil må spille seg i form, han er ikke i tropp. Forsvaret som åpenbart trenger samkjøring er splittet med to nye som ikke har ett minutt i kroppen. Smith-Rowe har vært skadet og går rett inn foran Martinelli som har minutter og har vært i tropp.. Lurer på om det har vært loddtrekning om spilletid denne gangen. 

😂😂😂

Jeg digger dine innlegg @RP7  kan ikke du, for min del, være mer aktiv på forumet?

(og en eller annen gang må vi se kamp sammen. Jeg spanderer gledelig)

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Ben Elfen said:

😂😂😂

Jeg digger dine innlegg @RP7  kan ikke du, for min del, være mer aktiv på forumet?

(og en eller annen gang må vi se kamp sammen. Jeg spanderer gledelig)

Vil gjerne se en kamp sammen, det hadde vært hyggelig. 

Aktiviteten gjenspeiler fritiden dessverre. Samtidig så er dette det eneste stedet hvor jeg får nogenlunde forståelse for min frustrasjon. De fleste utenfra syns Emery fremstår som spennende (hva enn det måtte bety..) og har tro på prosjektet. Jeg sidestiller dette med at det er spennende å se på Klovn (fordi det er så pinlig at det gjør vondt) samt at det fortsatt er mennesker som tror at jorden er flat og faktisk prøver å finne bevis for dette. Jeg blir gal...

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, RP7 said:

Vil gjerne se en kamp sammen, det hadde vært hyggelig. 

Aktiviteten gjenspeiler fritiden dessverre. Samtidig så er dette det eneste stedet hvor jeg får nogenlunde forståelse for min frustrasjon. De fleste utenfra syns Emery fremstår som spennende (hva enn det måtte bety..) og har tro på prosjektet. Jeg sidestiller dette med at det er spennende å se på Klovn (fordi det er så pinlig at det gjør vondt) samt at det fortsatt er mennesker som tror at jorden er flat og faktisk prøver å finne bevis for dette. Jeg blir gal...

😂😂😂😂😂

 

Finn en kamp som passer for deg så tar vi den på Highbury. Jeg får med meg @Tapapa vil jeg tro. 

Du burde ha skrevet blogg

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...