Jump to content

2019.09.15 Watford (B)


Polljen

Recommended Posts

Vi har flere spillere som selv har sørget for å bli hoggestabber. Øzil , Xhaka og Mustafi leder an her. Elneny , Mikki og Iwobi er andre eksempler. Kola har vel sluppet mer unna en de jeg nevner. Emery begynner også nærme seg samme gruppe i en forrykende fart.

Kjedelig å ha folk i rekkene som blir bare kritisert , men sånn  er det nå en gang i denne verden. Stort sett så er det sånn at de selv har sørget for å fortjene kritikk.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Utrolig mye kritikk mot emery nå, kommer fra både hans tid i Arsenal og fra tidligere klubber. Før hadde vi jo håp at skadede kunne komme tilbake å heve laget. Det kommer ikke til å skje så lenge emery er manager. Mye rart som har komet fram etter wattford kampen, Ceballos ut pga at det var for varmt?? Xhaka som sier at laget ble redde i 2. omg noe emery sier ikke stemmer?? Begynner å bli mer og mer sikker på at emery er feil manager for oss. Ser vi på slutten av forrige sesong og fram til nå er vi blitt elendige. Jeg mener vi har god nok stall til å gjøre det bedre enn det emery for til. Styret kan jo umulig være fornøyd med dette.

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at jeg nå tviler på Emerys prosjekt er at han ikke har evnet å gjøre noe som helst med det som var lagets største svakhet før han kom. Selv med nye spillere der bak er de om mulig enda verre defensivt nå enn på slutten av Wengers regjeringstid. Defensiv organisering, struktur, mental tilstedeværelse, innsats, guts,... de synes å mangle alle disse grunnleggende egenskapene et topplag i fotball MÅ ha. Og dette er managerens hovedansvar. Jeg forstår mindre og mindre av hva laget driver med, og er rett og slett helt oppgitt. Eller forbannet som det også heter. Man kan godt ramse opp noen spillere som åpenbart ikke leverer, men uten god organisering spørs det om det ville spilt noen rolle hvem som kom inn? Selv om naturligvis en bedre spillere kunne bidratt til bedre organisering...

Link to comment
Share on other sites

Det har vært det samme surret fra første treningskamp under Emery. Jeg har fått kjeft for å være negativ. Flere har ment at Emery må få tid. Jeg har vært og er uenig. Når samme feilgrep gjentar seg fra Sevilla, PSG og rett inn i vårt lag så er det ikke mangel på tid, men mangel på evne til å gjennomføre. Statistikkene på direkte feil som fører til sjanser i mot og mål i mot et tragikomiske. Det er direkte vond lesing og det blir verre for hver kamp!!

At en spiller fra Madrid ( hvor det gjerne er 35 grader i august/september) ikke skal tåle varmen kl 19 i Watford er latterlig. Er han syk så skal han ikke spille, er han frisk og ikke tåler 20 grader så må han selges. Helt ærlig; dette er et prosjekt som har vært på feil spor dra første dag. 

Link to comment
Share on other sites

Statistikken over her er skremmende. Blir det noe bedre når våre tre siste forsvars spillere er klare for spill ? Merkelig at vi ikke kan bedre enn dette. Spilte du under pari i " gamle dager " så var Tony Adams oppe i ansiktet ditt med  klar beskjed. Det hjalp det , men så var det også spillere av rang han hadde rundt seg. De har vi ikke mange av i dag , iallefall ikke i forsvaret.

Link to comment
Share on other sites

Husk Sevilla var det laget i LAliga i 2015 sesongen som hadde flest skudd mot seg ,så fungerer ikke pressleddet som han ønsker så er dette vi kan forvente. Redd Utd kampen blir fort hans siste. Raol og Edu er neppe like talmodig som Gadidis fjotten.

Link to comment
Share on other sites

Emery har ikke noe valg nå etter helgens " oppvisning ". Fortsetter han i samme spor så er han ferdig. De har strevd med å spille seg ut og nå er vel hele gjengen bak der frynsete i nervene. Det må bare ende  galt. 

Har stilt meg bak Emery gjennom første sesong . Var klar over at det var mye å ta tak i etter Wenger. Det var tidvis gode tegn på at noe nytt var på gang. På nyåret gikk det gradvis dårligere og siste del av sesongen var elendig. Trodde det skulle bli bedre nå etter sesong start , men intet tyder på det. Vi får se hva han finner på i de neste kampene. Han kan ikke tillate en blemme til i de neste kampene i PL for da dingler han i en tynn tråd. Ikke godt å si hva han finner på i morgen og mot Forest. 

Link to comment
Share on other sites

On 9/18/2019 at 11:09 AM, Gunners68 said:

Det er greit , men hvem skal vi få inn som erstatter  ?

Enkelt: Wenger er ledig:-)

Gi mannen 2 uke og spillerne vil blomstre. Samspillet og samhandlingen fremover vil rett og slett verdensklasse med Pépé, Auba og Laca. Özil får klippekort, Mustafi inn i midten, Guendouzi, Ceballos og Willock vil bli verdensstjerner. 

Dette mener jeg seriøst. Det er ikke mannskapet det står på. Fra midten og fremover står vi ikke tilbake for noen. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, RP7 said:

Enkelt: Wenger er ledig:-)

Gi mannen 2 uke og spillerne vil blomstre. Samspillet og samhandlingen fremover vil rett og slett verdensklasse med Pépé, Auba og Laca. Özil får klippekort, Mustafi inn i midten, Guendouzi, Ceballos og Willock vil bli verdensstjerner. 

Dette mener jeg seriøst. Det er ikke mannskapet det står på. Fra midten og fremover står vi ikke tilbake for noen. 

Jeg har tenkt det samme selv. Wenger in! 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...