Jump to content

2019.09.15 Watford (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

54 minutes ago, Gunners77 said:

Har alltid vert fan av Øzil men nå er det flere ungdommer som jeg mener bør få kjangsen før ham, og få Xhaka ut av laget. Er vell bare emery som vil ha ham på laget. Alt for mange tabber som har kostet oss dyrt.

Ikke bare Emery, Tapapa også!

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Tapapa said:

Vinner vi med ti mål mot Watford, så er vi helt opp på annenplass 

Jeg sitter med en merkelig følelse av at morgendagens kamp blir toneangivende for høstsesongen. Med seier er vi der vi skal være. Med tap begynner man å se på borteformen igjen. Med tap er vi bak de andre som kjemper om CL. Det til tross for dårlige starter av Chelsea, Tott og Manure. 

Nå er heldigvis Deeney ute med skade, men jeg tror det blir knalltøft i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Vi får garantert ingen lett match i dag. Watford trenger poeng , sikkert ny giv med managerskifte og de har fysisk tøffe spillere.  Det siste vet de  å bruke mot Arsenal.  Verminator5 har rett i sin beskrivelse av situasjonen over her. Vinner vi så ser det lyst ut og det er på tide å få begravet dette bortebane spøkelset. 

Det er bare til å brette opp ermene og være i fokus . Tar de ikke Watford på alvor så taper vi. Så er det lag uttaket da. Ingen flere blemmer nå Emery.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Emery angivelig klar til å gjøre Xhaka til kaptein. Han har dessverre klippekort og lærer ikke av sine feil. Tror neppe det blir bedre med kapteinsbindet på armen. 

Det bindet har han hatt hele sesongen nå. Så nei det hjelper ingenting. Men selv xhaka har en god kamp en gang i mellom. Man kan jo håpe

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Gunners77 said:

Kun seier er godt nok idag, Emery har ikke overbevist meg om han er riktig mann for oss. Er det noen her inne som er sikker på at han er riktig mann for oss eller er det for tidlig. Jeg blir mer og mer skeptisk.

Hadde/har trua ennå. Men han må snart klare å sette en tilnærmet fast 11’er. Nytter ikke å rullere og endre så mye som han gjør fra kamp til kamp. Forventer at vi utover høsten begynner å se litt kontinuitet når det gjelder oppstilling, uavhengig motstand. I EL må han gjerne teste og prøve ut ting.   

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

Du får se det positive i at Xhaka får kapteinsbindet, @Gunners68 😋

Det har nesten blitt en tradisjon at når en spiller blir vår "hovedkaptein" så begynner nedturen når det gjelder spilletid. For noen år siden så var "tradisjonen" at en spiller ikke var kaptein så lenge før han ble solgt, senere så har kapteinen i lange perioder vært ute av laget med skader.

RvP var kaptein i en sesong før han ble solgt. Han spilte dog det meste den sesongen.
Vermaelen var kaptein i to sesonger før han ble solgt, han spilte dog relativt mye i den perioden..
Arteta var kaptein i to sesonger før han forlot klubben, og var skadet i en lenger periode av den tiden.
Per (BFG) var kaptein i to sesonger før han la opp, og var ute av laget i omtrent hele den første sesongen og mye av den andre.
Koscielny var kaptein i en sesong før han ble solgt i sommer, og var ute med skader i ca halve sesongen.

Det skal nevnes at både BFG og Kos var fungerende kapteiner i mange kamper, men som "offisiell hovedkaptein" så var karrierene relativt korte.

Skal tradisjonen følges så bør det ikke bli så maaange flere kamper på Xhaka i Arsenal 😜 
 

Link to comment
Share on other sites

Spent om Emery gjør som han bruker. Setter opp Xhaxa sentralt og ber om trøbbel. Watford vil garantert prøve å ligge lavt og spille fysisk. Med Auba på topp så er vi avhengig av kreativiteten til Ceballos. Grøss om vi ser samme oppstilling som mot Spurs på midten. Null kreativitet

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...