Jump to content

Spørreundersøkelse


Ben Elfen

Recommended Posts

Hmmmm..... et vanskelig spørsmål (og på forhånd så beklager jeg et langt innlegg).

I utgangspunktet så er jeg på linje med Verminator5, men på kort sikt så er det viktig at OGS beholder jobben ut september. Hva som skjer etter at vi har besøkt Old Trafford 30 sept. er mindre viktig.

Men hvis jeg skal ta problemstillingen veeeldig seriøst, under forutsetning av at begge lagene får en lik kurve fremover, så ville jeg tippet Lampard.
Jeg har ingen god forklaring på mitt tips, annet enn at jeg tror OGS har en større status i United-miljøet enn det Lampard har i Chelsea. Jeg tror utålmodigheten er større bl.a. de styrende kreftene i Chelsea enn de er i United.
Uansett så har jeg ingen tro på at noen av de får fyken den nærmeste tiden.

Begge lagene har noen tøffe motstandere de kommende serierundene, United har kanskje det tøffeste programmet med Leicester, West Ham og Arsenal i de tre neste kampene. Alle er lag som ligger foran United på tabellen. Chelsea skal bl.a. møte Pool i en av de tre neste kampene, samt Wolves som fikk et godt resultat mot United.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ben Elfen said:

Jeg både tror og håper Solskjær. Sliter med å like ham. 

 

Men jeg synes det er morsomt at dette er et diskusjonstema ondet hele tatt 😂😂

@Verminator5, mister Carabao Cup himself, har et godt poeng i at begge gjerne måtte ledentil evig tid 😂😂

Rangerer du meg like lavt som Carabao Cup?🧐

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Ben Elfen said:

Egentlig er du Champions League materiale som meg og @Polljen, men jeg følte for å være dust mot deg. Du er tross alt fra Spydeberg

Du skal være stolt over å kjenne en fra Spydeberg. Fra og med 01.01.2020 finnes ikke kommunen lenger. Spydeberginger blir et sjeldent syn i tiden fremover.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...