Jump to content

2019.09.01 Tottenham Hotspur (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 hour ago, Gunners68 said:

Det stemmer dessverre. Mikki ble brukt fremfor en av de unge lovende og så avgårde til Roma i dag. Riper i lakken dette her for Emery.

Komplett uforståelig. 

Laca signaliserte at han ville bytte. Før han rakk å bli plukket av så tok han et 70 meters løp hjemover. Da må det være en sliten hamstring og ikke en akutt skade. Per nå vår viktigste spiller og må for alt i verden unngå en skade på ham. 

Ellers mye i britisk presse rundt Emery og hans manglende tro på en første 11 samt hans evinnelige endring på formasjon. Ingen som har særlig tro på en slik fremgangsmåte. Ikke dermed sagt at det er feil, men manglende resultater og manglende trygghet i laget kan tolkes som at det er mindre heldig. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Marius- said:

Monreal spilte jo også sist kamp, for så å bli solgt. Man visste jo om det

i forrige regime spilte OX kamp mot Liverpool kun dager før han nettopp gikk til dem.. uforståelige ting det å 

Forskjellen på Monreal og Mikke er at Mikke spilte en kamp som slutta «et kvarter før avgang» (virker det som)

Link to comment
Share on other sites

Emery er per dags dato samme type manager som mange av hans kollegaer i PL. Howe, Nuno og Pellegrino etc. Han er per dags dato ikke i nærheten av Klopp,Poch og Pep. Det kommer til å bli formasjonsendringer, prøving og feiling. Hans kontrakt utløper juni 2020 så dette er rett og slett opp til han selv. Ingen topp 4 plassering så er nok han borte. Så enkelt.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marius- said:

Monreal spilte jo også sist kamp, for så å bli solgt. Man visste jo om det

i forrige regime spilte OX kamp mot Liverpool kun dager før han nettopp gikk til dem.. uforståelige ting det å 

Monreal har vært førstevalg i alle kamper denne sesongen pga situasjonen med Kola. Jeg har tidligere skrevet at jeg ikke helt skjønner salget da vi åpenbart trenger ham.  

Ox ble solgt for en stor sum penger og han ville selv gå pga stagnasjon. Han var også et førstevalg. 

Jeg mener det er stor forskjell på dette og et innhopp på 20 min dagen før et utlån. Spesielt når utlånet handler om å bli kvitt en spiller som ikke har prestert på lang tid. Han er ikke en unggutt man låner ut for å få spilletid. 

Link to comment
Share on other sites

At OX var noe førstevalg kjøper jeg ikke. Men de andre argumentene ser jeg. Jeg tror det var helt rett og sende han ut, og håper han presterer så vi får solgt han neste sommer. Og ja; innhoppet virker merkelig, noe jeg syntes også om OX når vi spilte mot klubben han skulle til. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Marius- said:

At OX var noe førstevalg kjøper jeg ikke. Men de andre argumentene ser jeg. Jeg tror det var helt rett og sende han ut, og håper han presterer så vi får solgt han neste sommer. Og ja; innhoppet virker merkelig, noe jeg syntes også om OX når vi spilte mot klubben han skulle til. 

I 2016-17 sesongen spilte Ox 29 kamper i PL og 45 totalt i alle turneringer. Spilte 4 av 4 fra start før han gikk til Liverpool 31. august 17.

Etter jul -17 var han stort sett i startoppstillingen i alle kamper hvis han var frisk. Eneste gangene han var på benk var etter småskader eller for å hvile grunnet tøft program. Han var i mine øyne rimelig fast i en 11. Høyre kant eller sentral midt i de aller fleste kamper. Wenger ville bygget rundt ham.

At Liverpool ga en så stor sum og at spilleren ikke ville signere ny kontrakt(utgående) bidro til salget.

Link to comment
Share on other sites

Mulig han spilte mye mot slutten, og at jeg farges selv av en personlig oppfattelse av ingen start spiller. Såvidt jeg vet ble han plassert på høyrebacken noen ganger også, og for at tallene der skal stemme må det ha vært mange mange innhopp. Fyren har jo vært kronisk skadd.

uansett poengterte jeg han, all den tid det er spesielt å starte mot en klubb, som både klubben og spilleren vet han skal gå til, kun timer senere. Det i relasjon mot det rare innhoppet til HM7 også. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, RP7 said:

I 2016-17 sesongen spilte Ox 29 kamper i PL og 45 totalt i alle turneringer. Spilte 4 av 4 fra start før han gikk til Liverpool 31. august 17.

Etter jul -17 var han stort sett i startoppstillingen i alle kamper hvis han var frisk. Eneste gangene han var på benk var etter småskader eller for å hvile grunnet tøft program. Han var i mine øyne rimelig fast i en 11. Høyre kant eller sentral midt i de aller fleste kamper. Wenger ville bygget rundt ham.

At Liverpool ga en så stor sum og at spilleren ikke ville signere ny kontrakt(utgående) bidro til salget.

Han spilte mye på tampen, i posisjoner han i utgangspunktet ikke ønsket å spille i. Slik jeg husker det, så var han aldri fast i ønsket posisjon, eller når laget ikke var skaderammet.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Marius- said:

Mulig han spilte mye mot slutten, og at jeg farges selv av en personlig oppfattelse av ingen start spiller. Såvidt jeg vet ble han plassert på høyrebacken noen ganger også, og for at tallene der skal stemme må det ha vært mange mange innhopp. Fyren har jo vært kronisk skadd.

uansett poengterte jeg han, all den tid det er spesielt å starte mot en klubb, som både klubben og spilleren vet han skal gå til, kun timer senere. Det i relasjon mot det rare innhoppet til HM7 også. 

Etter jul -17 var det så og si bare starter og alle kampene i 17-18 var starter. 

Det merkelige var at han kunne være ute med skade i 2 kamper og deretter rett inn som starter igjen. Han ble spilte mye. 

Jeg måtte sjekke lagoppstillinger for sikkerhets skyld siden det ble et tema. Jeg mente han var fast så lenge han var skadefri og det stemte. 

Ble brukt som hø midtbane, sentral midt og også innemellom som kant i 352 da Wenger la om. 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, RP7 said:

Etter jul -17 var det så og si bare starter og alle kampene i 17-18 var starter. 

Det merkelige var at han kunne være ute med skade i 2 kamper og deretter rett inn som starter igjen. Han ble spilte mye. 

Jeg måtte sjekke lagoppstillinger for sikkerhets skyld siden det ble et tema. Jeg mente han var fast så lenge han var skadefri og det stemte. 

Ble brukt som hø midtbane, sentral midt og også innemellom som kant i 352 da Wenger la om.  

Du holder deg til fakta, jeg baserer meg på hukommelsen. Slik jeg husker det, så startet han uhyre sjeldent sentralt på midtbanen. Han ble plassert mye på kant eller som vingback, posisjoner som ikke var hans førstevalg. Jeg husker knapt at han startet sentralt. Det må ha vært hjemme mot Milan eller i en eller annen ubetydelig kamp. Frisk gjerne opp hukommelsen min.

 

Uansett, savner ikke Ox.

Link to comment
Share on other sites

Han spilte en virkelig god kamp sentralt mot Mi

2 hours ago, Tapapa said:

Du holder deg til fakta, jeg baserer meg på hukommelsen. Slik jeg husker det, så startet han uhyre sjeldent sentralt på midtbanen. Han ble plassert mye på kant eller som vingback, posisjoner som ikke var hans førstevalg. Jeg husker knapt at han startet sentralt. Det må ha vært hjemme mot Milan eller i en eller annen ubetydelig kamp. Frisk gjerne opp hukommelsen min.

 

Uansett, savner ikke Ox.

Ox spilte en god kamp sentralt mot Milan ja. Var bare en ubetydelig CL kamp. Er Torsdagskamper som er morsomt nå. Da er vi sikret tv kamper hver søn👌

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...